Page 2 of 11

Re: Buh - Dralgar Imagar

Posted: Thu 30. Jul 2015 22:27:39
by Kouji
No, ptám se tak a odpovídám, že jestli to chápu dobře, tak je to nesmyslný topic, jestli nemám, tak chci vysvětlit, proč vlastně tohle chceš.

Re: Buh - Dralgar Imagar

Posted: Fri 07. Aug 2015 9:58:20
by Ripperman
takže moje zhodnocení dralgara:

větev: lučištníci, druidi, bisoni, jednorožči (+nově elfí hraničáři) = naprostá bomba, paráda, super rozjezd, pokračování, rozumný zvedající se rekrut.

větev: kopijníci, pavouci, obři, wurmové = tragédie. rekrut kopijniku = 5 kusu + 1 na obrim wurmovi, rekrut obřích cerných pavouků = 2 kusy. Lesní obři vycházejí pomalu levněji rekrutováním z portálu než kupováním z údolí, žádná schopnost, wurmové - žádná schopnost, tankovat s nimi např. proti chrámu země nejde, takže se nedají ani moc označit za tankovací jednotku. obr na wurmovi je vlastně jeden trošku lepší wurm jako další stack. Všechno neuvěřitelně rychle chcípá na ohnivém štítu.
Jestli někdo hraje tuto větev dralgara a je spokojený, ať sem prosím napíše.

Za mě to chce drasticky vylepšit:
1. Elfí kopijínici - imunita na ohnivý štít NEBO zvednout rekrut z 5kusů/kolo na alespoň 10, lépe 15 kusů/kolo,
2. elfí kopijníci na obřím pavoukovi - ať chodí 2 kusy namísto jednoho každé kolo.
3. Obří černí pavouci - zvednout rekrtu ze 2 kusů/kolo na alespoň 10 kusů/kolo.
4. lesní obři - drasticky snížit jejich cenu, tj. na jednu jednotku bude třeba jen 2 vybavení (20tis, 2 runy života) (připomínám že z portálu ho je možné získat s asi 20proc sanci jen za jednu runu zivota a odpadní runu)
5. wurmové - relativně ok, ale nebál bych se je vylepšit. Buď zvednout dmg na 20k NEBO obranu na 45 NEBO snížit hodnotu na 80k
6. posvátný wurm = dát mu magii lesa 3 (když ji může mít prokletý wurm, ať ji má i posvátný wurm), aby přivolával starodávné enty. Samozřejmě s možností dát na něj prapor starého druidského cechu, aby jich přivolával víc.....

Re: Buh - Dralgar Imagar

Posted: Mon 10. Aug 2015 8:13:48
by nezmar
Ripperman wrote:takže moje zhodnocení dralgara:

větev: lučištníci, druidi, bisoni, jednorožči (+nově elfí hraničáři) = naprostá bomba, paráda, super rozjezd, pokračování, rozumný zvedající se rekrut.

větev: kopijníci, pavouci, obři, wurmové = tragédie. rekrut kopijniku = 5 kusu + 1 na obrim wurmovi, rekrut obřích cerných pavouků = 2 kusy. Lesní obři vycházejí pomalu levněji rekrutováním z portálu než kupováním z údolí, žádná schopnost, wurmové - žádná schopnost, tankovat s nimi např. proti chrámu země nejde, takže se nedají ani moc označit za tankovací jednotku. obr na wurmovi je vlastně jeden trošku lepší wurm jako další stack. Všechno neuvěřitelně rychle chcípá na ohnivém štítu.
Jestli někdo hraje tuto větev dralgara a je spokojený, ať sem prosím napíše.

Za mě to chce drasticky vylepšit:
1. Elfí kopijínici - imunita na ohnivý štít NEBO zvednout rekrut z 5kusů/kolo na alespoň 10, lépe 15 kusů/kolo,
2. elfí kopijníci na obřím pavoukovi - ať chodí 2 kusy namísto jednoho každé kolo.
3. Obří černí pavouci - zvednout rekrtu ze 2 kusů/kolo na alespoň 10 kusů/kolo.
4. lesní obři - drasticky snížit jejich cenu, tj. na jednu jednotku bude třeba jen 2 vybavení (20tis, 2 runy života) (připomínám že z portálu ho je možné získat s asi 20proc sanci jen za jednu runu zivota a odpadní runu)
5. wurmové - relativně ok, ale nebál bych se je vylepšit. Buď zvednout dmg na 20k NEBO obranu na 45 NEBO snížit hodnotu na 80k
6. posvátný wurm = dát mu magii lesa 3 (když ji může mít prokletý wurm, ať ji má i posvátný wurm), aby přivolával starodávné enty. Samozřejmě s možností dát na něj prapor starého druidského cechu, aby jich přivolával víc.....
1. elfi kopijnici
- ak je posledna budova wurmie nory tak sa rekrut zvysuje o pocet run zivota / 4
- cize ked mas 400 run rekrutujes 100 kopijnikov!
2. elfi kopijnici na obrim pavoukovi
- zavisi od poctu kopijnikov. Ak rekrutujes 100 kopijnikov tak ti chodi 20 na pavukovi
3. pavuci
- ak je posledna budova wurmie nory tak sa rekrut zvysuje o 1-10 (cize v priemere +5)
- teoreticky rekrut mozne tiez este naviazat na pocet run
4. lesni obr
- moznost upgradovat na Horský obr -> hodnota zostava, utok a damage vzrasta celkom vyrazne
- upgrade nevylucujem
5. wurmove
- upgrade nevylucujem
- magiu lesa 3 im nadavat nebudem. Proklety wurm je specialitka, moc neporovnavat

Re: Buh - Dralgar Imagar

Posted: Tue 11. Aug 2015 9:42:22
by Ripperman
Koukal jsem na ty nové jednotky a nejsou špatné, ale pořád jaksi nemají žádné schopnosti. Drtivý útok nepočítám. Druhá větev má 10% léčení, 2x dav, a summon štítujících jednotek....

Co takhle udělat novou schopnost pro prastaré jednotky (obři, wurmy i trollové) - Tato jednotka žije na světě tisíce let. Nemá žádné slabé místo. Zabít ji nebude tak snadné... prastaré jednotky není možné proměnit v kámen ani exterminovat. :)
Možná bych tuto schopnost dal i Prastaré hydře, ať nám to pěkně ladí a ať mají hráči tendenci občas štítovat i hydrama namísto tisíci ledovými hradbami...
Pak by to s druhou větví dralgara byla úplně jiná písnička...

NEBO alespoň (i když raději bych ten první návrh :P)
dát prastarým wurmům schopnost magie země 1 - zkamenění a všem prastarým imunitu na ohnivý štít.

Re: Buh - Dralgar Imagar

Posted: Tue 11. Aug 2015 10:58:57
by nezmar
s tou imkou na ohen uz dajte pokoj :lol: keby bolo na vas tak by vsetky jednotky mali impku na ohen ...

s pridanim nejakych schopnosti. Hmmm

Ine magie nez lesne im davat urcite nebudem, predsa len Zem patri Dharovi a Zivot/Les Dralgarovi

ale mam v zalohe schopnosti regeneracie :D, + je tu block, + imka na magiu by tiez nemuseli byt od veci (ledu - znizovanie iny, zeme - skamenenie, smrti - prekliatie|strach, ...)

pripadne uplne nieco ine.

Pre Crinis pripravujem schopnost typu: "Vratenie utoky" - v pripade, ze sa zautoci na jednotku, jednotka sa brani a vrati utok (normalny utok sa zopakuje)
Ripperman wrote:Koukal jsem na ty nové jednotky a nejsou špatné, ale pořád jaksi nemají žádné schopnosti. Drtivý útok nepočítám.
Uz si utocil s drtivym utokom na Dhara (pripadne na neju ZED) ? Ved to je ako keby si mal dvojnasobok wurmov, 1,5 nasobok obrov a 1,25 nasobok trollov

Re: Buh - Dralgar Imagar

Posted: Tue 11. Aug 2015 11:44:08
by Ripperman
Jak jsem napsal, dát prastarým imku na zkamenění a exterminaci a bude to super konkurenceschopná větev. Teď jí prostě není a nějaká regenrace (tj. vyléčení zranění jednotka do plna byť by to byl wurm) tomu nijak nepomůže.
Dhar takový štít okamžitě zkamení, ghoro a aether exterminuje, dreadd prokleje na nulu. Chrámy země se s tím nedají a jít i proti slabým démonům je taky napytel, protože tam většinou ten jejich vůdce buď exterminuje nebo zkameňuje. I statisíce vesničanů s hůlkou ohně je pak lepší štít. :P
Takže nakonec jediný, proti komu možná bude nějak fungovat bude crinis a vulcan, kteří jsou ale aktuálně stejně nejslabší bohové. :mrgreen:

Magie lesa 6 - Jednotka je na tomto světě tisíce let, nemá žádné slabé místo. Jednotku není možné zkamenět a je imunní vůči exterminaci.

Re: Buh - Dralgar Imagar

Posted: Mon 25. Jul 2016 23:58:09
by Chasty
Menší dotaz proč má Zlatý lesní pavouk ini 2 a šanci na paralýzu, když mi jednotka je paralyzovaná pouze v tom daném kole. 2x mi paralyzovali obry lidožrouty v 1. a 2. kole a ve třetím stejně útočily?

Re: Buh - Dralgar Imagar

Posted: Tue 26. Jul 2016 14:57:40
by Ripperman
Chasty wrote:Menší dotaz proč má Zlatý lesní pavouk ini 2 a šanci na paralýzu, když mi jednotka je paralyzovaná pouze v tom daném kole. 2x mi paralyzovali obry lidožrouty v 1. a 2. kole a ve třetím stejně útočily?
Paralýza znamená snížení iniciativy, ale je to silně odvislé od počtu zlatých pavouků. Tedy několik kousků neudělá prakticky nic, pár stovek znemožní komukoliv zaútočit. Nezmar tu někde psal o kolik. zkusím dohledat a přidám do simulátoru. :)

Re: Buh - Dralgar Imagar

Posted: Wed 30. May 2018 22:13:32
by Hron
Nemohl by být Posvátný jednorožec unikátní jednotka?

Mohu ho mít jen jednou (jak jiné unikátní jednotky) a má málo životů (takže nebude moc bugovat vyvolávání ohnivých koulí).
Výhoda tohoto posilnění by byla, že by se mu jednodušeji sháněla imunita na ohnivý štít, kterých Dralgar potřebuje hodně, ale zároveň mi nepřipadá, že by ho to nějak přesílilo.

A protože jsem zastánce toho, aby cop nejvíce speciálních jednotek (které může mít člověk jen jednou) mohlo být unikátních, tak by se mi tohle opravdu hodně líbilo...

Re: Buh - Dralgar Imagar

Posted: Thu 31. May 2018 8:15:08
by nezmar
dam tomu tak tyzden. Ak nebude nikto proti tak mu hodime unikatnost. Pri tejto jednotke mi to moc nevadi.