Page 3 of 4
Re: update 2.7.2 - Sila Zeme - diskuse
Posted: Wed 20. May 2015 17:53:38
by Ripperman
Chasty wrote:Tam jde ještě i to... asi jsem to i přehlédl... u první větve bude bonus za věrnost, že když dobije Mucuse, tak má všechno toxic? nebo to půjde kombinovat s jinými bohy a i bahenní větev bude mít krakena? popř.: když bude kombinace první a druhé větve, tak samá otázka
No jak to chápu já (a jak doufám, že to funguje
):
Krakena můžeš postavit vždy, když máš všechny budovy od dhara lhostejno z jaké větve.
Pokud postavíš pátou budku pro hady a budeš mít ještěry, tak ti začnou autoaticky chodit i ještěři s kuší
Budovu na mágy země můžeš vylepšit vždy (i když nebudeš mít všechny budovy od dhara - aspoň doufám).
Tím se nabízejí vcelku zajímavé kombinace. Např. vyzkoušet štítovat toxickýma minotaurama, kterým se dá dharova standarda a 100 velemagu zeme jim obranu vyzene na 58.Tzn. budou nesmrtelni a budou davat zpatky kazdemu slupku za 200*pocet.
Popř. v updatu se píše o tom, že mág země zvedá obranu všem jednotkám a vzhledem k tomu, že mágové země mají malou hodnotu, tak jich postavit třeba 500 (hodnota 1,5M, což není tak hrozné), dat toxickému bahnu hůlku ohně a kromě toho, že bano bude mít obranu 56, bude dávat zpátky šlupky s ohnivým i toxickým štítem dohromady ?
Re: update 2.7.2 - Sila Zeme - diskuse
Posted: Thu 21. May 2015 0:30:58
by Ripperman
jeste me napadlo. Velemagove zeme zvysuji obranu vsem jednotkam, i tem nezivym. Pricemz samani ledu maji vetsi iniciativu. Tzn. ze zvednou obranu i ledove hradbe....
Re: update 2.7.2 - Sila Zeme - diskuse
Posted: Thu 21. May 2015 1:16:15
by Kouji
Hlavně, jestli jsem to dobře pochopil, tak to zvyšuje všem bez ohledu na to, od jakého jsou boha.
Re: update 2.7.2 - Sila Zeme - diskuse
Posted: Thu 21. May 2015 9:39:58
by Ripperman
Kouji wrote:Hlavně, jestli jsem to dobře pochopil, tak to zvyšuje všem bez ohledu na to, od jakého jsou boha.
vsak o tom pisu...
prestav si armadu kde je 4000 samanu ledu a 500 velemagu zeme (maj celkem nizkou hodnotu, takze je to pomerne reálné). Každý boj nový štít s 4M životama a obranou 65.
Re: update 2.7.2 - Sila Zeme - diskuse
Posted: Thu 21. May 2015 10:45:49
by Kouji
Stejně se to bude určitě snižovat, takže se s tím nedá nějak moc počítat
.
Re: update 2.7.2 - Sila Zeme - diskuse
Posted: Thu 21. May 2015 11:43:57
by Chasty
tak hlavne ono by se to dalo poresit a myslim, ze uz to tak mozna je ze ty vylepseni muze postavit jen dhar nebo ze by treba chodili ti velemagove za vernost ale v nejakem mensim poctu a mensi bonus treba jak psal Nezmar
Re: update 2.7.2 - Sila Zeme - diskuse
Posted: Fri 22. May 2015 7:45:31
by nezmar
len hlavne potrebujem vediet ake silne/slabe su vsetky nove Dharove jednotky a upravit ich podla toho
cize ocakavam od vas spatnu vazbu
Napr. Ten velemag zeme sa moze upravit aj tak, ze zvysuje obranu iba kamennym jednotkam (kamenny valecnik, golem, kamenozrut, kraken)
Re: update 2.7.2 - Sila Zeme - diskuse
Posted: Sat 23. May 2015 12:33:03
by Ripperman
Mohl aby se razantní měrou snížit šance na to, že padne druidský rituál ? Ten artefakt je úplně k ničemu a padá s 50% pravděpodobností jak v ralgarove zahrade, tak posledni dobou porad i v temnem lese....
Re: update 2.7.2 - Sila Zeme - diskuse
Posted: Mon 25. May 2015 6:49:30
by Chasty
no jde mi hlavně o toho krakena a toxicitu, takže to znamená že krakena mají obě větve i kombinace a toxicitu druhá větev nebo kombinace dhara nebo i kombinace s jinými bohy?... jestli je to za věrnost nebo obecně...
Re: update 2.7.2 - Sila Zeme - diskuse
Posted: Mon 25. May 2015 7:28:56
by nezmar
kraken je za vernost dharovi - musi mat vsetky budovi od dhara