Page 3 of 4

Re: update 2.7.2 - Sila Zeme - diskuse

Posted: Wed 20. May 2015 17:53:38
by Ripperman
Chasty wrote:Tam jde ještě i to... asi jsem to i přehlédl... u první větve bude bonus za věrnost, že když dobije Mucuse, tak má všechno toxic? nebo to půjde kombinovat s jinými bohy a i bahenní větev bude mít krakena? popř.: když bude kombinace první a druhé větve, tak samá otázka :-)
No jak to chápu já (a jak doufám, že to funguje :P ):

Krakena můžeš postavit vždy, když máš všechny budovy od dhara lhostejno z jaké větve.
Pokud postavíš pátou budku pro hady a budeš mít ještěry, tak ti začnou autoaticky chodit i ještěři s kuší
Budovu na mágy země můžeš vylepšit vždy (i když nebudeš mít všechny budovy od dhara - aspoň doufám).

Tím se nabízejí vcelku zajímavé kombinace. Např. vyzkoušet štítovat toxickýma minotaurama, kterým se dá dharova standarda a 100 velemagu zeme jim obranu vyzene na 58.Tzn. budou nesmrtelni a budou davat zpatky kazdemu slupku za 200*pocet.

Popř. v updatu se píše o tom, že mág země zvedá obranu všem jednotkám a vzhledem k tomu, že mágové země mají malou hodnotu, tak jich postavit třeba 500 (hodnota 1,5M, což není tak hrozné), dat toxickému bahnu hůlku ohně a kromě toho, že bano bude mít obranu 56, bude dávat zpátky šlupky s ohnivým i toxickým štítem dohromady ? :D

Re: update 2.7.2 - Sila Zeme - diskuse

Posted: Thu 21. May 2015 0:30:58
by Ripperman
jeste me napadlo. Velemagove zeme zvysuji obranu vsem jednotkam, i tem nezivym. Pricemz samani ledu maji vetsi iniciativu. Tzn. ze zvednou obranu i ledove hradbe.... :mrgreen:

Re: update 2.7.2 - Sila Zeme - diskuse

Posted: Thu 21. May 2015 1:16:15
by Kouji
Hlavně, jestli jsem to dobře pochopil, tak to zvyšuje všem bez ohledu na to, od jakého jsou boha.

Re: update 2.7.2 - Sila Zeme - diskuse

Posted: Thu 21. May 2015 9:39:58
by Ripperman
Kouji wrote:Hlavně, jestli jsem to dobře pochopil, tak to zvyšuje všem bez ohledu na to, od jakého jsou boha.
vsak o tom pisu... :) prestav si armadu kde je 4000 samanu ledu a 500 velemagu zeme (maj celkem nizkou hodnotu, takze je to pomerne reálné). Každý boj nový štít s 4M životama a obranou 65. :mrgreen:

Re: update 2.7.2 - Sila Zeme - diskuse

Posted: Thu 21. May 2015 10:45:49
by Kouji
Stejně se to bude určitě snižovat, takže se s tím nedá nějak moc počítat :) .

Re: update 2.7.2 - Sila Zeme - diskuse

Posted: Thu 21. May 2015 11:43:57
by Chasty
tak hlavne ono by se to dalo poresit a myslim, ze uz to tak mozna je ze ty vylepseni muze postavit jen dhar nebo ze by treba chodili ti velemagove za vernost ale v nejakem mensim poctu a mensi bonus treba jak psal Nezmar

Re: update 2.7.2 - Sila Zeme - diskuse

Posted: Fri 22. May 2015 7:45:31
by nezmar
len hlavne potrebujem vediet ake silne/slabe su vsetky nove Dharove jednotky a upravit ich podla toho :)

cize ocakavam od vas spatnu vazbu

Napr. Ten velemag zeme sa moze upravit aj tak, ze zvysuje obranu iba kamennym jednotkam (kamenny valecnik, golem, kamenozrut, kraken)

Re: update 2.7.2 - Sila Zeme - diskuse

Posted: Sat 23. May 2015 12:33:03
by Ripperman
Mohl aby se razantní měrou snížit šance na to, že padne druidský rituál ? Ten artefakt je úplně k ničemu a padá s 50% pravděpodobností jak v ralgarove zahrade, tak posledni dobou porad i v temnem lese.... :(

Re: update 2.7.2 - Sila Zeme - diskuse

Posted: Mon 25. May 2015 6:49:30
by Chasty
no jde mi hlavně o toho krakena a toxicitu, takže to znamená že krakena mají obě větve i kombinace a toxicitu druhá větev nebo kombinace dhara nebo i kombinace s jinými bohy?... jestli je to za věrnost nebo obecně...

Re: update 2.7.2 - Sila Zeme - diskuse

Posted: Mon 25. May 2015 7:28:56
by nezmar
kraken je za vernost dharovi - musi mat vsetky budovi od dhara