Page 2 of 4

Re: update 2.7.2 - Sila Zeme - diskuse

Posted: Thu 14. May 2015 15:25:42
by Ripperman
tak si stavim aethera, abych zjistil ty ledove hradby (uz vim presny vzorec dle ktereho se sumonuji , ted uz jen zjistit obranu a o kolik presne zpomaluji :)) a jako posledni budka se mi najednou objevi ta nova od dhara.
Tak jsem ji postavil a zatim o dost lepsi jak hydry. s tema hadama pujde davat celkem dobre pleneni gnomi velkodilan konecne :-)

Re: poslední úpravy - diskuse

Posted: Thu 14. May 2015 18:58:08
by Raeleg
Ripperman wrote:Ne ne, na přízraky nesahat. Dreadd je už omezený až až. :P
Pokud bych měl porovnat Dreadda před dvěma lety a teď, tak teď je znatelně silnější. Jaká omezení máš na mysli, vždyť je pořád silnější a silnější.

Re: update 2.7.2 - Sila Zeme - diskuse

Posted: Thu 14. May 2015 18:58:29
by nezmar
mozno az prilis lahko :(

a to by mohol byt problem. Pockam az to otestuju viaceri hraci, ale zatial som nakloneny k podstatnemu zvyseniu ceny a hodnoty tejto jednotky

Re: poslední úpravy - diskuse

Posted: Thu 14. May 2015 18:59:28
by nezmar
Raeleg wrote:Pokud bych měl porovnat Dreadda před dvěma lety a teď, tak teď je znatelně silnější. Jaká omezení máš na mysli, vždyť je pořád silnější a silnější.
asi ma na mysli to, ze sa zvestovatelom zdvihla hodnota a ze teraz uz musi za tu armadu platit. predtym sa mohlo ist smelo do minusu aj niekolko milionov

Re: poslední úpravy - diskuse

Posted: Thu 14. May 2015 19:09:24
by Raeleg
nezmar wrote:
Raeleg wrote:Pokud bych měl porovnat Dreadda před dvěma lety a teď, tak teď je znatelně silnější. Jaká omezení máš na mysli, vždyť je pořád silnější a silnější.
asi ma na mysli to, ze sa zvestovatelom zdvihla hodnota a ze teraz uz musi za tu armadu platit. predtym sa mohlo ist smelo do minusu aj niekolko milionov
Jj, upřímně to je taková kosmetická změna, ale jo, je to "zeslabení" (chtěl jsem to tam dopsat ale odpověděl si dost rychle :-D). Problém je v tom, že můžeš celý věk sbírat peníze, runy a itemy a na konci věku si natočíš 600 přízraků a vytáhneš armádu na absurdní hodnotu (a jelikož sis šetřil peníze na konec věku, tak to utáhneš i přes údržbu / nebo si to utáhneš přes katakomby).

Jako mě ten dreadd až tak strašně nevadí ale co mě třeba dorazilo bylo to, když jsem postavil palác, tak jsme se tam o něj mlátili deset lidí a potom náhle si tam přijde 30M dreadd a je více méně konec, přes týdny se nic nedělo, všichni naštvaní a potom se to ukončilo...

Re: update 2.7.2 - Sila Zeme - diskuse

Posted: Thu 14. May 2015 20:00:57
by Kouji
No, když šetříš celý věk, tak jsi zase omezený během toho věku. Každopádně je Dreadd pořád až moc op.

Re: update 2.7.2 - Sila Zeme - diskuse

Posted: Thu 14. May 2015 20:16:18
by Raeleg
Kouji wrote:No, když šetříš celý věk, tak jsi zase omezený během toho věku. Každopádně je Dreadd pořád až moc op.

Jasně, nemyslel jsem to až tak doslovně, šlo mi spíše o to, že neturuješ armádu (obzvlášť přízraky) co to jde ale vytváříš si určité zásoby na konec věku. Navíc, podívej se, co se tento věk dalo koupit na trhu. PKS, přes tři draddovy standarty, bezpočet tvrzených ocelových plátů a plány na úplně všechno.

Re: update 2.7.2 - Sila Zeme - diskuse

Posted: Thu 14. May 2015 20:22:08
by Kouji
Ale tak to je vždy. PKS se prodávalo i minulý věk, jen tento věk mi ho někdo vyfouknul... standart je vždy kupa, plátů taky, ale nebylo nikdy tolik architektů :) .

Re: update 2.7.2 - Sila Zeme - diskuse

Posted: Fri 15. May 2015 6:46:29
by nezmar
poprosim spat k Dharovi

k Dreaddovi mozme zalozit novy topik :)

Re: update 2.7.2 - Sila Zeme - diskuse

Posted: Wed 20. May 2015 13:24:33
by Chasty
Tam jde ještě i to... asi jsem to i přehlédl... u první větve bude bonus za věrnost, že když dobije Mucuse, tak má všechno toxic? nebo to půjde kombinovat s jinými bohy a i bahenní větev bude mít krakena? popř.: když bude kombinace první a druhé větve, tak samá otázka :-)