update 2.7.2 - Sila Zeme - diskuse

Vaše nápady, postrehy, návody a vlastne všetko čo sa týka samotnej hry :)
Ripperman
Posts: 522
Joined: Fri 04. Jul 2014 15:29:00

Re: update 2.7.2 - Sila Zeme - diskuse

Post by Ripperman »

tak si stavim aethera, abych zjistil ty ledove hradby (uz vim presny vzorec dle ktereho se sumonuji , ted uz jen zjistit obranu a o kolik presne zpomaluji :)) a jako posledni budka se mi najednou objevi ta nova od dhara.
Tak jsem ji postavil a zatim o dost lepsi jak hydry. s tema hadama pujde davat celkem dobre pleneni gnomi velkodilan konecne :-)
Raeleg
Posts: 51
Joined: Sun 18. May 2014 18:25:28

Re: poslední úpravy - diskuse

Post by Raeleg »

Ripperman wrote:Ne ne, na přízraky nesahat. Dreadd je už omezený až až. :P
Pokud bych měl porovnat Dreadda před dvěma lety a teď, tak teď je znatelně silnější. Jaká omezení máš na mysli, vždyť je pořád silnější a silnější.
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: update 2.7.2 - Sila Zeme - diskuse

Post by nezmar »

mozno az prilis lahko :(

a to by mohol byt problem. Pockam az to otestuju viaceri hraci, ale zatial som nakloneny k podstatnemu zvyseniu ceny a hodnoty tejto jednotky
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: poslední úpravy - diskuse

Post by nezmar »

Raeleg wrote:Pokud bych měl porovnat Dreadda před dvěma lety a teď, tak teď je znatelně silnější. Jaká omezení máš na mysli, vždyť je pořád silnější a silnější.
asi ma na mysli to, ze sa zvestovatelom zdvihla hodnota a ze teraz uz musi za tu armadu platit. predtym sa mohlo ist smelo do minusu aj niekolko milionov
Raeleg
Posts: 51
Joined: Sun 18. May 2014 18:25:28

Re: poslední úpravy - diskuse

Post by Raeleg »

nezmar wrote:
Raeleg wrote:Pokud bych měl porovnat Dreadda před dvěma lety a teď, tak teď je znatelně silnější. Jaká omezení máš na mysli, vždyť je pořád silnější a silnější.
asi ma na mysli to, ze sa zvestovatelom zdvihla hodnota a ze teraz uz musi za tu armadu platit. predtym sa mohlo ist smelo do minusu aj niekolko milionov
Jj, upřímně to je taková kosmetická změna, ale jo, je to "zeslabení" (chtěl jsem to tam dopsat ale odpověděl si dost rychle :-D). Problém je v tom, že můžeš celý věk sbírat peníze, runy a itemy a na konci věku si natočíš 600 přízraků a vytáhneš armádu na absurdní hodnotu (a jelikož sis šetřil peníze na konec věku, tak to utáhneš i přes údržbu / nebo si to utáhneš přes katakomby).

Jako mě ten dreadd až tak strašně nevadí ale co mě třeba dorazilo bylo to, když jsem postavil palác, tak jsme se tam o něj mlátili deset lidí a potom náhle si tam přijde 30M dreadd a je více méně konec, přes týdny se nic nedělo, všichni naštvaní a potom se to ukončilo...
Kouji
Posts: 518
Joined: Sat 08. Mar 2014 20:00:51
Location: Ostrava

Re: update 2.7.2 - Sila Zeme - diskuse

Post by Kouji »

No, když šetříš celý věk, tak jsi zase omezený během toho věku. Každopádně je Dreadd pořád až moc op.
Raeleg
Posts: 51
Joined: Sun 18. May 2014 18:25:28

Re: update 2.7.2 - Sila Zeme - diskuse

Post by Raeleg »

Kouji wrote:No, když šetříš celý věk, tak jsi zase omezený během toho věku. Každopádně je Dreadd pořád až moc op.

Jasně, nemyslel jsem to až tak doslovně, šlo mi spíše o to, že neturuješ armádu (obzvlášť přízraky) co to jde ale vytváříš si určité zásoby na konec věku. Navíc, podívej se, co se tento věk dalo koupit na trhu. PKS, přes tři draddovy standarty, bezpočet tvrzených ocelových plátů a plány na úplně všechno.
Kouji
Posts: 518
Joined: Sat 08. Mar 2014 20:00:51
Location: Ostrava

Re: update 2.7.2 - Sila Zeme - diskuse

Post by Kouji »

Ale tak to je vždy. PKS se prodávalo i minulý věk, jen tento věk mi ho někdo vyfouknul... standart je vždy kupa, plátů taky, ale nebylo nikdy tolik architektů :) .
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: update 2.7.2 - Sila Zeme - diskuse

Post by nezmar »

poprosim spat k Dharovi

k Dreaddovi mozme zalozit novy topik :)
Chasty
Posts: 84
Joined: Sun 13. Jul 2014 16:35:57

Re: update 2.7.2 - Sila Zeme - diskuse

Post by Chasty »

Tam jde ještě i to... asi jsem to i přehlédl... u první větve bude bonus za věrnost, že když dobije Mucuse, tak má všechno toxic? nebo to půjde kombinovat s jinými bohy a i bahenní větev bude mít krakena? popř.: když bude kombinace první a druhé větve, tak samá otázka :-)
Post Reply