update 2.7.2 - Sila Zeme - diskuse

Vaše nápady, postrehy, návody a vlastne všetko čo sa týka samotnej hry :)

update 2.7.2 - Sila Zeme - diskuse

Příspěvekod Ripperman » stř 13. kvě 2015 17:06:21

Zeme 2 - Jednotka posíli obranu všech přátelských jednotek v závislosti na ich počtu (za kazdého 1% - 100 Velemagov zvysi obranu na dvojnasobok)

Takže když někdo bude mít topázy (obrana 36), dá si na ně stadardu (obrana 46) a bude mít 65 velemagu zeme (tipuju, že velamág bude stát okolo 1M jako nyní obyč. mág země, takže to vše za cenu 65M zlata) , bude mit stit s x-milionem zivotu a obranou 76, které neublíží ani meteorit.
Pokud bude mit 120 velemagu zeme, obrana topazu bude 101 a neprorazi ji tak ani nizsi ohnivy splozenec. V podstate budou mit sanci jen jednotky se slayerem (vsichni vime, jakou maji jednotky se slayerem dmg (s vyjimkou zakázané asceny), popripade dread s alespon 300+ přízraky. Navic jsou neziví, takže na ně neplatí ani prokletí od knězů, nechcipnou na hradbe u mucuse ani je nepopali ohnivy stit, apod.

Meeeh. Ale nejvíc overpowered je dreadd. :shock:
Naposledy upravil Ripperman dne stř 13. kvě 2015 17:58:50, celkově upraveno 1
Ripperman
 
Příspěvky: 513
Registrován: pát 04. črc 2014 16:29:00

Re: poslední úpravy - diskuse

Příspěvekod Kouji » stř 13. kvě 2015 17:29:53

Tohle bych asi řešil mírně po tom, co tohle bude někdo mít, ale je možné, že to bude až příliš OP.
Spíše mě hodně štve to, jak opravdu na nic jsou ti kamenní válečníci na začátku. Nedá se s něma tankovat, protože stojí moc lidí (žold je zde neúprosný) a nemají žádný pořádný dmg ani obranu. Dobýt město s 13k vesanama je v 500tém tahu skoro nemožné a pak dobíjet další 3 města max v rozpětí 75 tahů je taky skoro nemožné, pokud člověk nemá štěstí na města s 10k vesanů a méně. Pro začátek mi to přijde jako nejhorší bůh/větev. Bude i oproti Vulkánovi či Dralgarovi minimálně o město pozadu a to jsou nejslabší bohové pro začátek, k takovému Ghorovi nebo Crinis bude o 3-4 města pozadu. Bahenní jeskyně je fajn, ale příliš drahá na začátek, takže si s touhle jednotkou nijak nepomůžu. Taky sehnat runu života není nejlehčí (hlavně, když člověk jde čtyřikrát na obra a 3x ledový a 1x žebráci). Pro mě to byl trest hrát tuhle větev, jsem v nějakém 600tém tahu a nebaví mě to. Možná bude mít využití v pozdější fázi hry, ale začátek je otřesný. Uvidíme, co na to ostatní hráči, ale podle mě se to buď upraví nebo tuhle větev nikdo nebude hrát, aspoň ne kamenné válečníky.
Kouji
 
Příspěvky: 518
Registrován: sob 08. bře 2014 22:00:51
Bydliště: Ostrava

Re: poslední úpravy - diskuse

Příspěvekod nezmar » stř 13. kvě 2015 22:28:58

jednotky sa stale daju modifikovat

povodne mala byt magia zeme nie 1% ale 0.1% - ale to sa mi zdalo zase prilis malo :( . Alebo sa to moze nejako inak osetrit - ze pri upgrade budovi bude urcita sanca nato aby raz zacas namiesto maga vyrekrutoval velemaga

k vetvam (asi ich malokto pochopil)
1. vetva: bahno, jasteri, minotaurus, had
2. vetva: valecnik, golem, kamenozrut, mag

takto to bolo myslene, cize valecnika zasadne ku kamennym jednotkam. To ze sme vsetci zviknuty na bahno s golemami je ina pesnicka.

A tiez nezabudnut, ze 1 vetva sa meni cela po dobyti mucusa (vsetko je toxicke)
Uživatelský avatar
nezmar
Administrátor
 
Příspěvky: 991
Registrován: pon 27. led 2014 9:42:38

Re: poslední úpravy - diskuse

Příspěvekod Kouji » čtv 14. kvě 2015 0:33:29

Tak to měním, druhou větev takhle nikdo hrát nebude. To vidíme u Dralgara, větev druidi+wurmy nikdo nehraje, protože je tam zbytečně moc štítů a žádný dmg. Tohle bude i s druhou větví Dhara. Se bude stejně jedině kombinovat a takhle s válečníkama asi málo kdo hrát bude, jestli nejsem jediný, komu totálně nesedli.
Kouji
 
Příspěvky: 518
Registrován: sob 08. bře 2014 22:00:51
Bydliště: Ostrava

Re: poslední úpravy - diskuse

Příspěvekod Ripperman » čtv 14. kvě 2015 1:36:42

jaká je výhoda těch válečníků namísto bahna se slayerem a ztečí ?
Proč by někdo jako štít stavěl minotaury s 33% šancí na nesmrtelnost, když může mít topázy s velemágama země se 100% nesmrtelností, jejichž poměr hodnota/životy je navíc násobně lepší ?
Ripperman
 
Příspěvky: 513
Registrován: pát 04. črc 2014 16:29:00

Re: poslední úpravy - diskuse

Příspěvekod nezmar » čtv 14. kvě 2015 8:38:23

takze rippere, ja ti to napisem este raz, kedze prvy krat si ma zjavne necital

Velemagovia nemusia zostat tak ako su. Dal som alternativy a cakal som ze sa vyjadrite skor k tomu ako to zmenit nie iba k tomu ako to zbuzerovat :D

alternativy:
1. zvysi sa cena za velemaga
2. znizi sa magia zeme II (napr., ze bude zlepsovat obranu o 0.2% za kazdu jednotku)
3. bude chodit nadalej mag zeme, ale obcas sa vyrekruti velemag (napr. 20%, kludne aj menej) - cize nebude ich tolko a nebudu teda davat az taky velky bonus

K tvojmu tvrdeniu, ze vsetci budu davat poslednu budku iba palac zeme (aby mali magov a velemagov), tak to si zrejme este nevidel Hadov :twisted: (a to nehovorim o tom, ze ti hadi zostanu potom co sa ti upgraduje budova na toxicku a budes mat toxickych hadov - cize budes mat 2 stacky hadov :ugeek: )

K valecnikom - prijmam navrhy na zlepsenie. ALE NEPOROVNAVAT len z bahnom
Z bahnom prakticky nie je co porovnavat. Samy to oznacuje za top jednoku z druhej budky, tak co chcete este lepsie? :?

Mozme mierne zmenit staty valecnikov (nezabudajte ale ze tam su az 4 upgrady), pripadne po stavani budov z danej vetvy ich vyrazne zlavnit (za skalu dole, za kazdy upgrad skaly dole, za udolie dole, za kazdy upgrade skaly dole, za magov dole, ...)


Nikdy som netvrdil, ze vsetko co nahodim je tip top a uz to tak zostane na vzdy. Niektore veci testujem, skusam, porovnavam a podla toho ich nahodim. Ale to este neznamena, ze je to realne aby to tak zostalo :)
Uživatelský avatar
nezmar
Administrátor
 
Příspěvky: 991
Registrován: pon 27. led 2014 9:42:38

Re: poslední úpravy - diskuse

Příspěvekod nezmar » čtv 14. kvě 2015 8:48:11

inak k tomu tvrdeniu, ze topazaci budu nesmrtelny - co hovoris na nejake obmedzenie temnych prizrakov (ze len do urcitej hranice).

Ono ked ti boostnu zombikov o 800% tak kto im ublizi (myslim, ze toto je tvoj vlastny vypis :D ) ?

Bojovým polem se přehnal, jak obrovská tlaková vlna temný křik, který trhal uši živím a nemrtvé posiloval. Temný přízrak (Měděné pláty) posílil nemrtvé o 819%

25 x Meteorit zmasakroval (20) 0 x Zombie (Tvrzené ocelové pláty) (2,368,899)
Uživatelský avatar
nezmar
Administrátor
 
Příspěvky: 991
Registrován: pon 27. led 2014 9:42:38

Re: poslední úpravy - diskuse

Příspěvekod Ripperman » čtv 14. kvě 2015 10:29:55

Ne ne, na přízraky nesahat. Dreadd je už omezený až až. :P

Vymyslím radši něco k tomu Dharovi. :P
Ripperman
 
Příspěvky: 513
Registrován: pát 04. črc 2014 16:29:00

Re: update 2.7.2 - Sila Zeme - diskuse

Příspěvekod nezmar » čtv 14. kvě 2015 10:32:54

a to nechcem vidiet co sa znesie za kritiku ked sa konecne dostanete k hadom :D

asi bude nutne im zvysit hodnotu a cenu obstarania :(

ja teraz hram bahennu vetvu (som rozbehol) a vyzera to dost silne

Vypis: utok proti kmenu obru lidozroutu

kolo 1

Jednotka Bahenní Had použíla jedovatý útok a získala +25% do poškození
12 x Bahenní Had útočí na 48 x Obr lidožrout
12 x Bahenní Had zmasakroval (186,000) 12 x Obr lidožrout(534,000)

Jednotka Bahenní Had použíla jedovatý útok a získala +25% do poškození
12 x Bahenní Had útočí na 36 x Obr lidožrout
12 x Bahenní Had zmasakroval (189,720) 13 x Obr lidožrout(344,280)

kolo 2

Jednotka Bahenní Had použíla jedovatý útok a získala +25% do poškození
12 x Bahenní Had útočí na 23 x Obr lidožrout
12 x Bahenní Had zmasakroval (176,700) 11 x Obr lidožrout(167,580)

Jednotka Bahenní Had použíla jedovatý útok a získala +25% do poškození
12 x Bahenní Had útočí na 12 x Obr lidožrout
12 x Bahenní Had zmasakroval (182,280) 12 x Obr lidožrout(-14,700)

Cize sa chudaci ani nedostli na dostrel a boli kompletne zniceny :D
klan: http://heaven.landofice.com/spying/1
Uživatelský avatar
nezmar
Administrátor
 
Příspěvky: 991
Registrován: pon 27. led 2014 9:42:38

Re: poslední úpravy - diskuse

Příspěvekod Kouji » čtv 14. kvě 2015 10:55:45

Velká nevýhoda válečníků je v tom, že mají nízkou iniciativu (než se dostanou k boji, tak klan utrpí velké ztráty, ale zároveň to chápu, jsou z kamene, tak se pohybují pomalu). Teď to nikde nemůžu najít, ale myslím, že je udělaný na můj návrh a byl původně myšlen jako taková univerzální jednotka (štít/dmg), čemu odpovídají staty, kde by asi taky nemusel být až takový problém. Ale byl mu odebrán z mého návrhu slayer nebo steč (teď nevím), což nemusí být, ale měl by se nějak vykompenzovat, takhle mě napadají asi jenom dvě věci:
1)nevím, na čem funguje jejich rekrut, ale je opravdu nízký, zdaleka se nevyrovnají bahnu a mají nižší rekrut jako bahno, což se odráží na tom, že je těžké ze začátku dobíjet města. Čili by se měl rekrut po postavení další budovy zvýšit (teď je to 0 nebo 5).
2)vytvořit magii, něco ve stylu ohnivá/ledová koule, ale zase bych tady nedával další jednotky jako arcimágy k mágům. Spíše bych oslabil tu magii.
Něco jako zvyšování statů si nemyslím, že je dobré, protože budou rovni golemům a to asi nikdo nechce.
Pro porovnání s ostatními bohy - nikdo nemá takovou nízkou iniciativu, všichni 2x větší (kromě zombie, kteří mají ini 1 ,ale ti mají nekolikanásobně větší rekrut).
Kouji
 
Příspěvky: 518
Registrován: sob 08. bře 2014 22:00:51
Bydliště: Ostrava

Další

Zpět na Hlavná diskusia

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

cron