nápady na vylepšení

Vaše nápady, postrehy, návody a vlastne všetko čo sa týka samotnej hry :)
Post Reply
Ripperman
Posts: 522
Joined: Fri 04. Jul 2014 15:29:00

nápady na vylepšení

Post by Ripperman »

Bylo by dobré, aby si jednotka pamatovala v případě multimagie naposledy zvolenou variantu a automaticky pro další boj se přednastavovala ta naposledy vybraná možnost.
Aktuálně se to týká sice "jen":
Zasvěcence světla - kterému je defaultně nastavená magie na posílení jeho zbroje na 2 věci.... nejdůležitější je posílení zbraně.
Gobliního patriarchy - ten má alespoň nastavenu defaultně magii ledu (možnost 0,5 ohnivé koule za jednotku s cenou 2M je tam spíše jako vtip (mělo by jich být aspoň 20 - což je polovina jeho životů)) . Každopádně jeho nejlepší vlastnost je magie smrti 4 - snížení útoku a obrany jednotky o počet patriarchů (stejně jako u prokletých kněží, kteří ale stojí 100x méně :P )
Ripperman
Posts: 522
Joined: Fri 04. Jul 2014 15:29:00

Re: nápady na vylepšení

Post by Ripperman »

Osamělý trpaslík nemusí chodit, když už mám sílu armády 2,5M... Stačilo by, kdyby osamělý trpaslík chodil do síly armády 10tis. Pak už nemá smysl.
Ripperman
Posts: 522
Joined: Fri 04. Jul 2014 15:29:00

Re: nápady na vylepšení

Post by Ripperman »

Plenění válka na gargantue - odměna je mizerná/nízká s ohledem na obtížnost, která je vyšší než temný les nebo země zatracených.
Navrhuji výši odměny 3M - 6M
NEBO ponechat tu odměnu cca 1M jak je teď ALE přihodit jeden artefakt (ideálně z množiny těch padajících v zemi zatracených a v temném lese)
NEBO odměna 1 M + možnost na získání jedné z těch nových zbraní co na hellu padají z démonů.

Za sebe bych preferoval tu 3. možnost, ale budu rád za cokoli.
Ripperman
Posts: 522
Joined: Fri 04. Jul 2014 15:29:00

Re: nápady na vylepšení

Post by Ripperman »

Aetherovu svatyni (název, který se objeví, když se najde v pustině) obarvit červenou barvou a přidat 5 vykřičníků.

Je to naprostá hovadina, že se jmenuje skoro stejně jako Aetherův chrám a její náročnost dalece přesahuje většinu plenění. Člověk si v klidu kliká, jeden překlik a celá armáda v p*deli. Předpokldám/doufám, že nebylo záměrem vytvořit event, který si názvem podobným jako její mnohem slabší varianta zajistí spolehlivou decimaci armád všech hráčů, kteří na ní kliknou, protože se domnívají, že útočí na něco zcela jiného....
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: nápady na vylepšení

Post by nezmar »

multimagie -> prilis zlozite na naprogramovanie -> musela by sa dokonca upravovat databaza a ktovie co vsetko

osamely trpaslik -> sanca je stale mensia a mensia a mensia. Myslim, ze ked sa ti potom objavi raz za 1000 tahov tak ta to nezabije :) a potom uz u neho mozes najst aj daku rudu

nových zbraní co na hellu padají z démonů - neviem o tom, ze by padali z demonov. Padaju z TAZENI, ktore je aj na heavne ;)
co sa tyka toho plenenia, ak to bude chciet viac ludi, tak preco nie

skoro vsetky chramy maju svatinu. Je tu vysoka pravdepodobnost, ze casom pribudne dalsia uroven (mozno aj medzi uroven).
Cize pravdepodobne bude Chram Zivota, nieco Zivota, Svatine Zivota, nieco Zivota -> je na tebe aby si sledoval co sa ti objavilo nie na hre aby sa ta pre istotu pytala este 5 krat, ci si si isty utokom :) -> predsa len pisete ti to hned 2* v okne s jednotkami -> nad jednotkami a aj vedla jednotiek kde je popis
Nie, zamer nebol vytvorit event, ktory bude posobit metuco na ludi (to sposobuje skor chram zeme a posvatny chram zeme :( ), zamerom bolo vytvorit tahsie eventy a zneprijemnit hru hracom -> prilis easy je nuda :P
Ripperman
Posts: 522
Joined: Fri 04. Jul 2014 15:29:00

Re: nápady na vylepšení

Post by Ripperman »

tak aspon zasvecencum svetla nastavit defaultne posileni zbrani namisto zbroje ? pochybuju, ze je kdokoli pouziva ke stitovani.
U patriarchu je to problem, ten kdo si koupi jednoho chce pouzivat tu magii ledu, ten kdo jich ma 10+ chce pouzivat prokleti... :)
Jinak ale pridat jeden atribut do db k jednotkám (migrace), po boji do nej ulozit pouzitou magii jednotky a pak nacist hodnotu z nej do okna pro utok neni dle meho nic sloziteho. Prace tak max na 1-2 hodiny...

ty zbrane sem myslel, ze padaji z demonich eventu.... ohledne toho, aby se gargantua upravila (navysila odmena jak jsem uvedl vyse) nebude tipuji proti ani jeden hrac... ostatne staci se podivat na pocet utoku, ktere jdou na gargantuu a ktere chodi na jine srovnatelne eventy (podotykam, ze si myslim, ze temny les, zeme zatraenych i dehinator jsou mnohem jednodussi nez gargantu a odmena z nich je mnohem vyssi).

nemusi tam byt varovani, ale aspon obarvit nejak vyrazneji, napr. tou cervenou aby kazdemu bylo jasne, ze je to hardcore event (narocnejsi nez drtiva vetsina pleneni). Navic se objevuje uz od nejakych 3,5M army, coz sila armady, pri ktere dle meho neexistuje buh,ktery by mel sanci tu svatyni ustat nebo snad dokonce dobyt....
je to takovy nasiraci event, ktery se spolehlive objevi v okamziku, kdy ho neni mozne v zadnem pripade dat. (neco jako trpaslici karavana, ktera je schopna prijit pri sile armady 10 tisic...)
K tomuhle me napadla takova super funkcionalita, byt narocna nanaprogramovani...
Pribyla by zalozka: nastaveni
Zde by byly vypsany jmenovite vsechny eventy. Hrac by si mohl u kazdeho zaskrtnout, zda ho chce automaticky dobyt ci nikoli, a zda ho chce vubec zobrazit nebo nikoli (napr. by si tak kazdy mohl zakazat zobrazit aetherovu svatyni nebo osamoceneho trpaslika. Do budoucna by se pak k jednotlivym eventum dalo zaskrtnout s jakou presne armadou na nej chce hrac zautocit. :)
evilpyro
Posts: 19
Joined: Sun 16. Feb 2014 19:47:35

Re: nápady na vylepšení

Post by evilpyro »

Ripperman: Možná by stačilo jen zvětšit písmo, př: Chrám života:12ka, Svatyně:16ka.. člověk by to dle mého názoru alespoň trochu piclo do oka, ale nevím jak je to složité udělat.
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: nápady na vylepšení

Post by nezmar »

kiez by to bolo take jednoduche spravit, ze upravim jeden stlpcek v db a po utoku nastavit tento stlpcek.

Mno potom som sa zobudil s pekneho sna a zistil som, ze nemozem a neda a bohuzial to teraz nejde, ze by sa upravovala dana vec iba na jednom jedinom mieste.
Bohuzial nie.
Tvrdim, ze je to narocne, pretoze zaberie kopu casu hladat kde vsade sa s tym pracuje a tych suborov nie je malo. To je ten najvacsi problem.

Naposledy som nieco nakodil a upravil som to v 4 suboroch. Hodinu po update mi pisali, ze to nejde, pretoze to bolo treba upravit este v dalsich 2 subooroch, co ma nenapadlo. A dufam, ze to netreba upravit este v nejakych o ktorych ani nemam tusenie.

A to uz som spravil hafo optimalizacii aby som ten pocet zredukoval aspon pod 10 :D

ANO, menim to, ale postupne. Casom (dufam) sa dostanem do stavu, ze to bude nutne opravit iba 2 suboroch. To bude krasa :ugeek:
Ripperman
Posts: 522
Joined: Fri 04. Jul 2014 15:29:00

Re: nápady na vylepšení

Post by Ripperman »

U dralgarovy zahrady by nemusel z 80% plenění padat druidsky ritual ci prapor stareho druidskeho cechu....
Pominu fakt, ze druidsky ritual je na 2 veci (diky bohu aspon za tu upravu ze je pouzitelny u dreadda). Tento artefakt je urcen vyhradne pro jednoho boha vyhradne pro jednu jeho vetev... Viz aktuální cena techto artefaktu na trhu. druidsky ritual tam je neprodejny i za cenu o par desitek tisic vyssi nez je vykupka a prapor se tam aktualne neadari prodat ani za cenu 1,5M. Odhaduji ze nejpozdeji do tydne bude jeho cena pod 1M.

Doporučuji tedy u dralgarovy zahrady cca nasledujici frekvenci artefaktu:
Esence zivota: 30 %
Prapor streho druidskeho cechu: 30%
Druidský rituál: 5%
Dralgaruv totem zivota: 20%
Kouzelnická roba: 10%
Archeologicky tabor: 5%
Post Reply