úprava světa hell

Vaše nápady, postrehy, návody a vlastne všetko čo sa týka samotnej hry :)
Post Reply
Ripperman
Posts: 522
Joined: Fri 04. Jul 2014 15:29:00

úprava světa hell

Post by Ripperman »

Tak navrhuji 2 věci:

7 pevností je směšně jednoduchých. Imperátorem se stane ten, kdo vyhmátne poslední vteřinu pro refresh pro útok na 7 pevností....

Tedy navrhuji pevnosti podstatně stížit. Aktuálně jsou jednodušší než takový ghor pravus nebo tel thulgeon.... "Štítování" mrtě stackama "nulových" jednotek je o ničem. O doby, co existuje kovárna a možnost vytvářet vlastní "trpasličí jednotky" je to bez efektu. Navíc ve světe hell může mít každý za chvilku 5-10 ohnivých rob s metoritem od demonu.
Klidně bych udělal návrh jednotlivých pevností (složení jednotek), aby byli silnější, teda za předpokaldu, že by byl zájem, abych to nedělal zbytečně.

Dále navrhuji, aby ten kdo dá 7. pevnost, musel svoje "imerátorování" uhájit 1 hodinu před ostatními hráči. V podstatě jde jen o to, aby "refreshovač" 7. pevnosti neměl výhru jistou refreshem. Ať si každý dvakrát rozmyslí, zda chce 7. pevnost dobýt nebo si počkat a dát šanci jinému a zkusit ho pak o to připravit.Jednu hodinu proto, že to je dle mého názoru dostatečná doba, aby měl každý, kdo to sleduje šanci si to pohlídat. samozřejmě, čím delší doba, tím lépe, ale 1 hodina mi přijde tak akorát... Nejde o to udělat z toho "boj o palác", ale dát ostatním šanci vyhrát. Aktuální šance "mačkej jak retard refresh 7. pevnosti dokud nebude přístupná k útoku" mi přijde jako naprosto absurdní završení x- týdenní hry.
Kouji
Posts: 518
Joined: Sat 08. Mar 2014 20:00:51
Location: Ostrava

Re: úprava světa hell

Post by Kouji »

S pevnostma rozhodně souhlasím a to razantně posílit. Poslední pevnost by dle mého názory měly dát 2-3 nejsilnější klany a zbytek se tam rozbít.
S druhou možností si nejsem tak jistý jelikož je to už na heavnu stejné či velice podobné, ale zase nejsem proti. Tady si ale myslím, že by bylo zajímavější, kdyby po dobytí 7. pevnosti démoni vynaložili obrovské množství run a povolali posily ze světa démonů, čili by Imperátor (třeba i s jeho aliancí) porazit síly démonů, jinak by démoni získali pevnost zpět a měli by šanci jiní. Síly by měly sílu zhruba jako 10 pravusů a objevilo by se nové tažení třeba tři útoky a žádný by nešel opakovat, čili by se aliance musela dobře domluvit, kdo bude útočit. Po neúspěšném útoku by pevnost získali démoni.
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: úprava světa hell

Post by nezmar »

upravu pevnosti mam v plane potom co sa objavia novi demoni.

Tiez ma napadlo, ze by sa mierne zmenila logika pevnosti. Nebol by to staticky event, ale jednotlive armady v pevnostiach by fungovali ako hraci a bolo by ich mozne postupne rozsekavat

Samozrejme armady by sa podstatne navysili aby bolo nutne ich postupne rozsekavat :) -> pricom by im mohli priebezne chodit aj podpory ak by bola posadka znicena a tak by bolo zabezpecene ze ich musite nicit rychlo

Teoreticky je mozne, ze dobytie pevnosti by pre vas mohlo znamenat nejaku vyhodu (pridalo by sa to medzi stavby) a nieco by z toho mohlo byt (runy, prachy, zlato, ... JEDNOTKY NIE)
death
Posts: 41
Joined: Thu 09. Oct 2014 10:52:38

Re: úprava světa hell

Post by death »

Rozmyslal som nad stazenim sveta hell a dosiel som k zaujimavej uprave ktora by mohla hru podstatne stazit a ozivit. V podstate by sa jednalo o upravu aliancii ako ich pozname. Aliancie by sa rozdelili podla ich predsedu na 2 typy - aliancie dobra v ktorych by mohli byt iba hraci s bohmi "dobra" (Ae, D, C, D) a aliancie "zla" (V, D) + obe typy aliancie by mali moznost prijat medzi seba aj ghora.
Tato zmena by ovplivnila hru velmi vyrazne a to z viacerych dovodov: aliancie dobra by mali velke problemy s porazenim pravosa a inych meteoricky demonov, aliancie zla by mali velky problem s uvodnym udrziavanim miest voci slabsim a stredne silnym demonom, obmedzilo by sa nicenie demonov "bez strat", nastalo by celkove stazenie hry....



nazory?
Kouji
Posts: 518
Joined: Sat 08. Mar 2014 20:00:51
Location: Ostrava

Re: úprava světa hell

Post by Kouji »

Bohové dobra a problémy s meteorickými démony? Nevím, kde hraješ ty, ale ti padají dříve u bohů dobra (kromě Ghor Pravuse). Jinak bohové zla nemají jak zabít Cosma (Vulkán - meteority, Dreadd budíž, ale za cenu obrovských ztrát). Kdežto bohové dobra si i relativně brzo (1-2k tahů po Dreaddovi) je schopna sundat Ghor Pravuse) s téměř nulovými ztrátami.
Aliance bych tímhle neomezoval. Raději bych je omezoval na počet lidí v alianci (ať se dá dávat tažení, čili 7-8 lidí v alianci).
Post Reply