PKS

Vaše nápady, postrehy, návody a vlastne všetko čo sa týka samotnej hry :)
Kouji
Posts: 518
Joined: Sat 08. Mar 2014 20:00:51
Location: Ostrava

PKS

Post by Kouji »

Prapor krvavého šílenství - Jednotka se naučí schopnost dav.
Dav - Jednotka se bezohledně rozběhne a prorazí skrz nepřátelskou linii, nehledě na své ztráty. Čím víc je útočníků, tím víc je jednotka posílena.
Podle téhle definice si myslím, že by to mělo mít účinek pouze na jednotky, s druhem útoku 1.
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: PKS

Post by nezmar »

Kouji wrote:Prapor krvavého šílenství - Jednotka se naučí schopnost dav.
Dav - Jednotka se bezohledně rozběhne a prorazí skrz nepřátelskou linii, nehledě na své ztráty. Čím víc je útočníků, tím víc je jednotka posílena.
Podle téhle definice si myslím, že by to mělo mít účinek pouze na jednotky, s druhem útoku 1.
ano to je pravda.

Kolki hraci ma ukryzuju ked to tak nastavim? :)
Kouji
Posts: 518
Joined: Sat 08. Mar 2014 20:00:51
Location: Ostrava

Re: PKS

Post by Kouji »

O jednom bych věděl :D .
VPx
Posts: 99
Joined: Sun 06. Apr 2014 14:00:25

Re: PKS

Post by VPx »

uz sme DVA
Vocas
Posts: 57
Joined: Tue 20. May 2014 15:06:56

Re: PKS

Post by Vocas »

Asi jich bude víc :D
Ripperman
Posts: 522
Joined: Fri 04. Jul 2014 15:29:00

Re: PKS

Post by Ripperman »

wtf, na pks nesahat. Obetoval jsem 300M abych ho ziskal pro crinis.

Pokud by se to melo upravovat dle zadavatelovo logiky, tak by jeste jednotky musely dostat atribut velikost a zohlednovat ten, protoze by me zase zajimalo, jak by mohli vesnicani uslapat wurma nebo obra nebo projit skrz jejich linii. Spise by se na nem vsichni rozplacli....
Taky ta samotna definicice:
"Čím vic je utocniku, tim vic je jednotka posilena." To jako jeden vesnican strka toho pred sebeou dozad vidlema a ten tim bezi tak rychleji ? A když ještě třetí vesničan pícha vidlema dozad toho druheho, tak ten popichne jeste vic toho prvniho, až naberou takovou rychlost že proleti wurmem jak paprsek svetla ? :roll:

A pokud by se rusilo tohle, tak by se rovnou mela zrusit i stec u streleckych jednotek (jako napr. crinis se svymi strelci)... A taky rovnou zrusit stec pro dalsi uotk jednotky ve tretim kole. Protoze kraken se ve tretim kole tezko bude rozebihat proti nepratelske jednotce nadvakrat ze jo....

A taky bahno se nemůže rozeběhnout, protože nemá nohy....

A proro definice u PKS nerika nic o rozbehu, tam je text:
"Jednotka Elitní střelec (Prapor krvavého šílenství) nabírá rychlost! V tomto kole získala + 50,810% bonus do útoku, zároveň je ale zranitelnější."
Je tam jasně napsáno, že nabírá rychlost. Může díky tomu vypálit třeba 20x víc šípů, protože je rychlejší. O běhu tam není ani zmínka. :P
Kouji
Posts: 518
Joined: Sat 08. Mar 2014 20:00:51
Location: Ostrava

Re: PKS

Post by Kouji »

To, že do toho valíš tolik peněz je tvoje věc a tvůj styl hry, ale nevidím důvod v tom, že se má zohledňovat cena. Taky můžeš jít 30 x údolí stínů a máš asi stejnou, že ti padne.

Wurma ti neprorazí, ale můžou ho první desetitisíce skolit (10k vidlí už trochu zapíchnutých něco udělá, navíc mu zapíchnou vidle dopředu a jak se bude Wurm chtít pohybovat, tak se mu budou zabodávat hlouběji) a další přes něj vylezou nebo ho obejdou.

No, tady mě pořádně nic nenapadá, ale téměř každá obranná formace se ti roztrhne, když jí proletí nějaký kolos (Wurm, obr, atd..) nebo několika násobně větší armáda. S tou rychlosti, tady bych to asi řekl tak, že hecování davu ti dodá více morálky a sil. Asi nepoběžíš sám v plné rychlosti proti Wurmovi (to by bylo spíše nožičky utíkejte od něj), v tisícovce už budeš pochodovat, v sto tisíci už poběžíš jak o život. Samozřejmě jsou zde limity.

Se stečí celkem souhlasím, jen by pak chtělo upravit magii pro světlonoše, aby dal střeleckým jednotkám jiný bonus. S Krakenem taky souhlasím. Tady by asi byly možné tři možnosti (můj názor) - 1)Kraken zaútočí ve steči 1x ve třetím kole a pak 1x normálně 2)To samé, jen pokud stečí prorazí jednotku (z 5k vesničanů jich 5k zabije), tak zaútočí znovu se stečí. 3) Kraken zaútočí ve steči s iniciativou jakou máš teď (tuším, že 9) a pak ve steči s iniciativou např 2.

Bahno sice neumí běhat, ale zase se umí válet nebo tak něco :D . Navíc by třeba i Ethrova hvězdice nemohla mít steč (pokud ho pořád má).

Ve hře to třeba píše, že je rychlejší, ale to by se pak musela změnit definice předmětu.
Navíc ve hře máš asi 3 předměty, které jsou jen pro střelecké jednotky (2 z toho luxusní - čepec a dalekohled, které mi padnou i 2+x za věk + další lidi) a pak nové zbraně. Pro Jednotky s druhem útoku 1 máš 4, ale jen dva, co jsou ve hře a má se štěstím jeden z nich za věk (PKS a plášť mucuse). A to máš jednotek s druhem útoku 1 více než střeleckých.
Ripperman
Posts: 522
Joined: Fri 04. Jul 2014 15:29:00

Re: PKS

Post by Ripperman »

Kouji wrote: Navíc ve hře máš asi 3 předměty, které jsou jen pro střelecké jednotky (2 z toho luxusní - čepec a dalekohled, které mi padnou i 2+x za věk + další lidi) a pak nové zbraně. Pro Jednotky s druhem útoku 1 máš 4, ale jen dva, co jsou ve hře a má se štěstím jeden z nich za věk (PKS a plášť mucuse). A to máš jednotek s druhem útoku 1 více než střeleckých.
No to teda nevím - luxusní... já dávám střelcům bez výjimky tězkou bojovou sekeru. S tou střílí mnohem líp než s čepcem, popřípadě řemdih, který dává slyer. :P

A nebo bysme se taky mohli smířit s tím, že tohle je hra a ne realita a hratelnost má přednost před tím, aby to byla kopie reality. A mnohem jednodušší než předělávat a rozlišovat artefakty ještě navíc pro střelecké jednotky/ pro jednotky zblízka, by bylo prostě změnit popisek daného artefaktu, resp. schopnosti.

Dav - jednotka podlehne davovému šílenství a je k nezastavení. A je to vyřešený. Mnohem jednodušší upravit jeden string než překopávat logiku (fundamentální základy, které tvoří pks :P ) hry. :P Taky bysme se mohli dostat k tomu, že bahno taky bude těžko používat meč nebo sekeru že... nebo takový bison se sekerou by byl taky zajímavý...
Kouji
Posts: 518
Joined: Sat 08. Mar 2014 20:00:51
Location: Ostrava

Re: PKS

Post by Kouji »

No s momentálníma zbraněma jsou slabé, ale i tak plní svou funkci. Popravdě už i to, že střelci mají řemdich nepomáhá střílení :D .
Je to jen hra, ale když to nebude aspoň trochu reálné, tak je to zase kupa blbostí :) .
Ten dav by šel, jen mi pořád přijde PKS až moc silné na střelecké jednotky, ale to už je spíše na Nezmarovi.
Ripperman
Posts: 522
Joined: Fri 04. Jul 2014 15:29:00

Re: PKS

Post by Ripperman »

Kouji wrote:No s momentálníma zbraněma jsou slabé, ale i tak plní svou funkci. Popravdě už i to, že střelci mají řemdich nepomáhá střílení :D .
Je to jen hra, ale když to nebude aspoň trochu reálné, tak je to zase kupa blbostí :) .
Ten dav by šel, jen mi pořád přijde PKS až moc silné na střelecké jednotky, ale to už je spíše na Nezmarovi.
pks je mega silný na všem.... proto je to taky takovy pomyslny vrchol hry ho ziskat. Bez něj by nebyl duvod solit stovky milionu prekupnikovi nebo lezt do udoli stinu.

Ano, bylo by možné to celý předělat tak, aby každý artefakt měl svou verzi pro každou jednotku. Tedy střelci by místo řemdichu dostaly ručnici, ledoví obři by místo řemdichu dostali kámen naplněný výbušninou, bisoni by místo těžké bojové sekery dostaly zlaté podkovy, atd, atd. Podle mě by to ale byla blbost....
Post Reply