Návrhy na úpravu artefaktů

Vaše nápady, postrehy, návody a vlastne všetko čo sa týka samotnej hry :)
Post Reply
Ripperman
Posts: 522
Joined: Fri 04. Jul 2014 15:29:00

Návrhy na úpravu artefaktů

Post by Ripperman »

Tak za sebe sem hodím pár návrhů, které si myslím by hru zlepšily.

Dralgarův totem života - aktuálně k ničemu. Na druidy je lepší nasadit prapor dridského cechu, kterým vyvolají víc entů než tím, že se jim životy zvednou o 30% a díky tomu tak budou dřív "na ráne" až entové umřou.
Jediná jednotka na které by měl totem smysl by byly entové, ale na vysumonované jednotky pro změnu nejde nasadit.
Na wurmy je lepší dát pláty, na bisony, jednorožce, apod. je nejlepší dát item na ochranu před ohnivým štítem a už vůbec jim nezvedat života a nepoužívat takto drahé jednotky ke "štítování". Zbývají tedy pouze černí pavouci.... Na ty je ale rovněž dle mého názoru lepší dát pořádné pláty....

Navrhuji tedy udělat z tohoto artefaktu něco použitelného, návrhů dávám raději více, v naději, že alespoň nějaký zaujme:
1. reinkarnace - (artefakt váže síly života tak mocné, že dokáže mrtvou jednotku přivést zpět k životu) %šance na to, že zničená jednotka bude znovu oživena. (podobně jako fénixové). Procenta by mohla nýt odvislá od toho, na jak silné jednotce je totem umístěn. Na wurmech by byla šance na reinkarnaci 35%. A klesala by o 5% směrem k slabším jednotkám. (síly boha dralgara se spíše zaměří na záchranu jeho wurma/posvátného wurma než na záchranu elfa). Na elfech by tedy byla šance na oživení: 20%.
Na všech ostatních jednotkách, které nepatří dralgarovi (včetně ozbrojených vesničanů) by byla šance na oživení 10%. Artefakt mohou požívat pouze živé jednotky.
(Přesné proc. hodnoty může nezmar upravit, pokud by mu přišlo moc silné, takto mi přijde ale vyvážené)
2. léčení - (artefakt váže síly života tak mocné, že dokáží jednotku na pokraji smrti zachránit) v okamžiku, kdy jednotka bude útočit, vyléčí se to plného počtu životů (nejefektivnější by tak bylo asi jen na wurmech, ale co už) Artefakt mohou požívat pouze živé jednotky.
3. rozložení - (artefakt váže mocné síly života. Stejně dobře, jako dokáže život dávat, dokáže ho i brát) - pokud jednotka s tímto artefaktem zaútočí na jakoukoli živou jednotku, je po útoku zraněná jednotka zabita. Tedy například pokud někdo s tímto artefaktem zaútočí na jednotku wurmů složenou z 5 wurmů, a ubere ji 30 tis. životů, toho jednoho wurma to zabije a zbydou 4 zcela zdraví wurmové. Artefakt mohou požívat pouze živé jednotky. Fungovalo by jen na opravdu zraněnou jednotku. Tedy pokud by unikátní jednotka zaútočila např. na zcela zdravého wurma a vlivem velkého rozdílu mezi obranou a útokem mu udělala 0 dmg, tak by se wurmovi nic nestalo (pokud by nebyl zraněn již před tím např. jinou jednotkou).
Last edited by Ripperman on Wed 01. Oct 2014 12:54:23, edited 1 time in total.
Ripperman
Posts: 522
Joined: Fri 04. Jul 2014 15:29:00

Re: Návrhy na úpravu artefaktů

Post by Ripperman »

Další návrh je směrem k úpravě artefaktů pro unikátní jednotky. Z nichž aktuálně použitelný je pouze slonovinový luk (pro dreaddda pouze, na jiných jednotkách nemá smysl) a ohnivá róba (meteorit s mega útokem a mega dmg). Tedy ostatní artefakty se používají pouze k ochraně generálů před ohnivým štítem, než přijde ohnivá róba...
Na trhu jsou to tak vesměs neprodejné ležáky. O tom, že by někdo snad kupoval generála starého impéria za 120k věhlasu nemůže být vůbec řeč...

Popel padlých válečníků - unikátní jednotce se zvýší počet životů o 5000 a získá imunitu proti ohnivému štítu.

Hůl ohně - unikátní jednotka vyvolá tolik ohnivých koulí, kolik je její aktuální počet životů. (aneb šance na jednu ohnivou kouli je spíše k smíchu)

Dráp draka - zvedne unikátní jednotce dmg o 5000 (aneb aktuálně udělat z dmg 137 dvojnásobnou je stejně k ničemu jako jedna ohnivá koule) a jednotka získá steč 5000 dmg.

Kostěná hůl - Unikátní jednotka získá + 50% do damage a získá magii smrti x (vyvolání kostlivců, jak je teď + možnost vyvolání obřích kostlivců z obrů, Wurmů, atd...).

Ohnivá zbroj - unikátní jednotka získá magii ohně 2. Povolá 20tis. impů. a získá imunitu proti ohnivému štítu.

Prsten Strážce - unikátní jednotka získá +20 do obrany a zvedne počet životů jednotky o 10000 a jednotka získá imunitu proti ohnivému štítu.

Boty rychlosti - unikátní jednotka získá +5 do iniciativy, multiútok 2, a její dmg se zvýší o 1000. (neměla by rušit ostatní schopnosti jednotky, tzn. měly by jít nasadit na dreaddova vyvoleného na světlonoše i na flamik lorda bez ztráty jejich ost. schopností).

Ohnivý bič - unikátní jednotka vyvolá tolik ohnivých koulí, kolik je její aktuální počet životů/2 a získá ohnivý štít 750.

Hole silového pole - jednotka získá +30 do obrany a zvedne počet životů jednotky o 15000 a získá imunitu proti ohnivému štítu.

Svazek ledového mistrovství - Unikátní jednotka se naučí magii ledu 2 a získá imunitu proti ohnivému štítu.

Ledová róba - Unikátní jednotka se naučí ledový štít 30%, získá 10tis. životů, +10 do obrany a je imunní vůči ohnivému štítu.

Æthrova róba moci - unikátní jednotka získá +25 do obrany, 20 tis. životů, Magii ledu VII (Magická bouře sníží iniciativu všem nepřátelským jednotkám o 20%) , ledový štít 50%, vysumonuje 1 starodávnou hydru a je imunní vůči ohnivému štítu.
(měl by to být jó artefakt, protože přece jen jeho získání - sestavení ze 3 jiných není žádná legrace a aktuálně dělá to, že nepřátelskému štítu zdvojnásobí obranu... to je opravdu bezva vlastnost... :D )
Last edited by Ripperman on Wed 01. Oct 2014 23:20:47, edited 1 time in total.
Ripperman
Posts: 522
Joined: Fri 04. Jul 2014 15:29:00

Re: Návrhy na úpravu artefaktů

Post by Ripperman »

druidský rituál - vrátit ho zpět do hry tím, že kromě druidů bude zvedat o 50% vysumonované enty i nemrtvým druidům.
Vocas
Posts: 57
Joined: Tue 20. May 2014 15:06:56

Re: Návrhy na úpravu artefaktů

Post by Vocas »

Mě se to velice libí takže doufám že to projde. :)
Kouji
Posts: 518
Joined: Sat 08. Mar 2014 20:00:51
Location: Ostrava

Re: Návrhy na úpravu artefaktů

Post by Kouji »

Ripperman wrote: 3. rozložení - (artefakt váže mocné síly života. Stejně dobře, jako dokáže život dávat, dokáže ho i brát) - pokud jednotka s tímto artefaktem zaútočí na jakoukoli živou jednotku, je po útoku zraněná jednotka zabita. Tedy například pokud někdo s tímto artefaktem zaútočí na jednotku wurmů složenou z 5 wurmů, a ubere ji 30 tis. životů, toho jednoho wurma to zabije a zbydou 4 zcela zdraví wurmové. Artefakt mohou požívat pouze živé jednotky. Fungovalo by jen na opravdu zraněnou jednotku. Tedy pokud by unikátní jednotka zaútočila např. na zcela zdravého wurma a vlivem velkého rozdílu mezi obranou a útokem mu udělala 0 dmg, tak by se wurmovi nic nestalo (pokud by nebyl zraněn již před tím např. jinou jednotkou).
Tohle by se mi líbilo, kdyby to šlo například z %. Pokud bude jednotka zraněna pod např. 70%, tak ji to zabije (asi problém naprogramovat), jinak mi přijde trochu moc silné, aby to jednotku, které dáš 1k damage a má 100k životů zabilo.

Kostěná hůl by pak musela mít drop skoro jako PKS. Exterminace je dle mého názoru trochu mimo.

Etherova róba moci, tady bych určitě nedával magii ledu VII (jinak zase drop jako PKS), ledová hydra by nebyla problém bez magie ledu VII.
Jo artefakt to není, protože není problém poskládat (když jsem se nesnažil, mohl jsem poskládat 2, kdybych chtěl, mám tak 4+).

U některých artefaktů možná přehnané životy, ale jinak se mi to líbí :) .
Ripperman
Posts: 522
Joined: Fri 04. Jul 2014 15:29:00

Re: Návrhy na úpravu artefaktů

Post by Ripperman »

Kouji wrote:
Ripperman wrote: 3. rozložení - (artefakt váže mocné síly života. Stejně dobře, jako dokáže život dávat, dokáže ho i brát) - pokud jednotka s tímto artefaktem zaútočí na jakoukoli živou jednotku, je po útoku zraněná jednotka zabita. Tedy například pokud někdo s tímto artefaktem zaútočí na jednotku wurmů složenou z 5 wurmů, a ubere ji 30 tis. životů, toho jednoho wurma to zabije a zbydou 4 zcela zdraví wurmové. Artefakt mohou požívat pouze živé jednotky. Fungovalo by jen na opravdu zraněnou jednotku. Tedy pokud by unikátní jednotka zaútočila např. na zcela zdravého wurma a vlivem velkého rozdílu mezi obranou a útokem mu udělala 0 dmg, tak by se wurmovi nic nestalo (pokud by nebyl zraněn již před tím např. jinou jednotkou).
Tohle by se mi líbilo, kdyby to šlo například z %. Pokud bude jednotka zraněna pod např. 70%, tak ji to zabije (asi problém naprogramovat), jinak mi přijde trochu moc silné, aby to jednotku, které dáš 1k damage a má 100k životů zabilo.

Kostěná hůl by pak musela mít drop skoro jako PKS. Exterminace je dle mého názoru trochu mimo.

Etherova róba moci, tady bych určitě nedával magii ledu VII (jinak zase drop jako PKS), ledová hydra by nebyla problém bez magie ledu VII.
Jo artefakt to není, protože není problém poskládat (když jsem se nesnažil, mohl jsem poskládat 2, kdybych chtěl, mám tak 4+).

U některých artefaktů možná přehnané životy, ale jinak se mi to líbí :) .
Tak u toho dralgarova totemu je třeba brát v úvahu i to, že většinou tvá armáda nebojuje proti wurmům a ohnivým splozencům :D Pokud hraješ např. dralgara s bisonama, určitě víš, jak je to pracný propočítat útok tak, aby bisoni vlítli do high defense štítu. Většinou to máš tak, že že jednotky před bisonama upižlávaj high defense štít a když dojde řada na bisony, životy štítu klesnou kousíček pod druhou jednotku a bisoni vlítnou namísto do wurmů do entů. A další kolo repete... :D Takže pokud by si někdo dokázal spočítat, aby mu generál vlítnul do wurma, tak by ho už mohl i zabít. :) Ale nijak se nebráním ani tvému návrhu, protože i tak by pak ten artefakt byl o mnoho užitečnější než teď, byť by to při nutnosti tvých 70% pořád byla pouze z nouze ctnost, která by se ani náhodou nevyrovnala např. dreadovu praporu nebo dharově standartě...

S tou kostěnou holí máš pravdu. Marně jsem přemýšlel nad něčím rozumným a na nic jsem nepřišel, tak jsem tam hodil tohle. Teď zpětně mě napadlo něco jiného:
Kostěná hůl - zvyšuje damage nekromantů o 50-100 %. :) Popř. aby nebyli lidi nasr... naštvaní nutností neustále přehazovat mezi prokletou róbou (na chrám ohně) a holí (na to ostatní), tak by mohla zvýšovat dmg nekromantů o 20-30% a dávat imku na ohnivý štít ? Ale to by pak už asi byla moc silná.
Popř. pokud by měla zůstat pouze pro unikátní jednotku, mohla by mít magii smrti 9 - unikátní jednotka vyvolá kostlivce. Počet kostlivců bude počet životů unikátní jednotky*50

Aetherova róba moci - ok asi máš pravdu. Zvlášť kdyby lidi složili těch rób 5 a protivník by se tak ani nepohnul. :D

Ty přidané životy mi zrovna přijdou ok. Artefakt by opravdu měl udělat unikátní jednotku unikátní. A ne že ji rozmlátí jeden lesní obr s dřevěným kyjem jehož cena je deset tisíc zlaťáků ...
Kouji
Posts: 518
Joined: Sat 08. Mar 2014 20:00:51
Location: Ostrava

Re: Návrhy na úpravu artefaktů

Post by Kouji »

Co tohle? Kostěná hůl - Unikátní jednotka získá + 50% do damage a získá magii smrti x (vyvolání kostlivců, jak je teď + možnost vyvolání obřích kostlivců z obrů, Wurmů, atd...).
Zase unikátní jednotka neznamená, že musí být nějak silná. Spíše je to jednotka, která se na Land of Ice nachází vzácněji a v drtivé většině jich nemůžeš mít více stejného druhu. No, v tomhle se s tebou hádat nebudu, je to jen můj pocit.
Ripperman
Posts: 522
Joined: Fri 04. Jul 2014 15:29:00

Re: Návrhy na úpravu artefaktů

Post by Ripperman »

jo, to je super. rovnou to edituju i v tom svém návrhu. :-)
Post Reply