obnova plenění

Vaše nápady, postrehy, návody a vlastne všetko čo sa týka samotnej hry :)
Ripperman
Posts: 522
Joined: Fri 04. Jul 2014 15:29:00

obnova plenění

Post by Ripperman »

Navrhuji udělat časovač plenění tak, aby ho nemohl přesně ve stejnou dobu na vteřinu přesně "vyžírat" ten, kdo ho dal předtím.
Jestliže nyní se plenění obnovuje každých 12 hodin a hráč na něj může každých 12 hodin zaútočit, znamená to, že si je schopen na vteřinu přesně kliknout na útok a dobytí. Což je docela na palici.
V rámci testu jsem si schválně napsal script, který stránku plenění refreshoval od od doby, co se zobrazilo útok možný za méně jak 30 minut, každých 5 vteřin a v případě zobrazení stránky pro útok by útok ihned odeslal. A jak to dopadlo ? Stejně smůla. Dotyčný to má spočítané na vteřinu přesně a ví v jaký moment refreshovat stránku jak blázen třeba 5x za vteřinu a útok hned odesílá....

Navrhuji, aby pokud má hráč možnost plenit každých 12 hodin, aby se plenění obnovovala každých max 10 hodin. Ideálně bych to udělal jako 10 hodin + rand(0-60 minut). Tím budou mít všichni stejnou šanci, nebude možné to pořád vyžírat s jednou zemí a celkově to určitě přispěje ke zlepšení stavu...
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: obnova plenění

Post by nezmar »

Ripperman wrote:Navrhuji, aby pokud má hráč možnost plenit každých 12 hodin, aby se plenění obnovovala každých max 10 hodin. Ideálně bych to udělal jako 10 hodin + rand(0-60 minut). Tím budou mít všichni stejnou šanci, nebude možné to pořád vyžírat s jednou zemí a celkově to určitě přispěje ke zlepšení stavu...
nerad te sklamu ale ono to tak je :D

pri kazdom je +/- 10% z celkoveho casu. Cize ak je tam 12 hodin, tak random je -1.2 az +1.2 hodiny, cize 10:48 - 13:12
Ripperman
Posts: 522
Joined: Fri 04. Jul 2014 15:29:00

Re: obnova plenění

Post by Ripperman »

nezmar wrote:
Ripperman wrote:Navrhuji, aby pokud má hráč možnost plenit každých 12 hodin, aby se plenění obnovovala každých max 10 hodin. Ideálně bych to udělal jako 10 hodin + rand(0-60 minut). Tím budou mít všichni stejnou šanci, nebude možné to pořád vyžírat s jednou zemí a celkově to určitě přispěje ke zlepšení stavu...
nerad te sklamu ale ono to tak je :D

pri kazdom je +/- 10% z celkoveho casu. Cize ak je tam 12 hodin, tak random je -1.2 az +1.2 hodiny, cize 10:48 - 13:12
tak to nechápu. to mi chceš říct, že někdo fakt refreshuje jak šílenec půl hodiny neustále stránku ? Určitě to rand funguje ? Neuvažovalo by se celkovém snížení toho času na zpřístupnění ostatním ? Např. když má hráč 12 hodin, tak aby obnova plenění byla třeba 6 hodin ? :)

Popřípadě mě ještě napadla (možná šílenost) udělat ta plenění trošku random ? Tzn. u svobodného města by se třeba náhodně mohla objevit armáda imperiální armády a pomoct s obranou, apod.
Tzn. snížila by se (o hodně) obnova plenění a současně by se zavedl random faktor. Adrenalin by šel nahoru a plenění by přestala být o tom klikat jak šílenec půl hodiny refresh. :D
Kouji
Posts: 518
Joined: Sat 08. Mar 2014 20:00:51
Location: Ostrava

Re: obnova plenění

Post by Kouji »

Tenhle návrh je trochu šílený, protože bys musel všude vymyslet náhodné jednotky. Např. Armády starého impéria nepomůžou Mucusovi. Dralgarovy jednotky nepomůžou Dehinatorovi a můžu pokračovat dál. Téměř každé plenění by pak muselo mít šanci na jednu z specifických armád.
Ripperman
Posts: 522
Joined: Fri 04. Jul 2014 15:29:00

Re: obnova plenění

Post by Ripperman »

Kouji wrote:Tenhle návrh je trochu šílený, protože bys musel všude vymyslet náhodné jednotky. Např. Armády starého impéria nepomůžou Mucusovi. Dralgarovy jednotky nepomůžou Dehinatorovi a můžu pokračovat dál. Téměř každé plenění by pak muselo mít šanci na jednu z specifických armád.
tak ono by zezačátku stačilo to udělat k těm 2-4 nejfrekventovanějším, tam kde neroste síla armády s počtem dobytí... :D Nebál bych se ani toho, udělat ten random faktor s ohledem na celkovou sílu armády protivníka. Je pravda, že někomu rozsekat armádu je kravina, ale aby měl někdo z plenění město "zadarmo" je podle mě taky blbost. Další možnost jak získat (a to je ještě jen šance, ne jistota) město je nové tažení orla. A to v porovnání s dobytím svobodného města je něco krapet jiného...

A teoreticky by to stačilo vyzkoušet to nejprve JEN u toho svobodného města. Které je aktuálně tažení, které vám "zadarmo" dá město - vůbec nejlepší možná odměna. Non-stop vybrané.

Ještě mě napadlo:
Mohlo by to vypadat tak, že ve svobodném městě bude armáda odpovídající hodnotě např. 1/2 armády útočníka+ samozřejmě nějaké konstanta, aby se město nedávalos e silou armády 50k. :D Předělat to na takto trošku specifický event, protože odměna, řekněme si na rovinu, za to fakt stojí.
Kouji
Posts: 518
Joined: Sat 08. Mar 2014 20:00:51
Location: Ostrava

Re: obnova plenění

Post by Kouji »

No, zase nemůžeš chtít, aby někdo vyhodil za město 50k OV (500k zlatých, pokud dobře počítám). Jisté zesílení klidně, ale ne moc. S tou půlkou je to fakt moc :) . Rozhodně by nebylo špatné něco udělat, ale musí to být v jistém limitu.
Ripperman
Posts: 522
Joined: Fri 04. Jul 2014 15:29:00

Re: obnova plenění

Post by Ripperman »

Kouji wrote:No, zase nemůžeš chtít, aby někdo vyhodil za město 50k OV (500k zlatých, pokud dobře počítám). Jisté zesílení klidně, ale ne moc. S tou půlkou je to fakt moc :) . Rozhodně by nebylo špatné něco udělat, ale musí to být v jistém limitu.
však to byl jen nástřel. Věřím tomu, že nezmar to udělá nějak rozumně. Jak říkám, jde hlavně o to, aby to nebylo o refreshi, ale nové město s sebou i nějaké ty ztráty neslo a člověk se rozmýšlel, zda půjde na město nebo za podobné ztráty zkusí nějaké jiné plenění...
Teď se každý rozhoduje podle algoritmu:
je volný město = dám město
není volný = bude volný do půl hodiny ? -> zkusím refreshovat
nebude volný ani do půl hodiny, ok jdu na jiné plenění... :D
Vocas
Posts: 57
Joined: Tue 20. May 2014 15:06:56

Re: obnova plenění

Post by Vocas »

Hele můžu ti říct že lidi klidně refreshujou stránku půl hodiny v kuse. Totiž už to vím jenom od bratra který hraje jednu hru a čeká na planety aby je koupil za levno tak u toho sedí hodinu a refreshuje stránku do zblbnutí. :D :D
Chasty
Posts: 84
Joined: Sun 13. Jul 2014 16:35:57

Re: obnova plenění

Post by Chasty »

Možná je to hloupost, hraji teprv druhý věk, ale pomaličku jsem vysledoval, že svobodné město je asi nejdobývanější, společně s těma pleněníma, co se jim zvětšuje síla a ještě jsou tu ty plenění, kde padají itemy. Takže bych to viděl tak, že by se buď snižila obnova svobodného města nebo se přidali plenění, kde by se dalo dobýt město (vím, ještě je tu možnost tažení, ale to má trošinku jiný level xD)
ale myslím si, že by se to taky oživilo kdyby bylo více míst, kde se dá dobýt město nebo třeba ještě něco navíc (artefakt)
Kouji
Posts: 518
Joined: Sat 08. Mar 2014 20:00:51
Location: Ostrava

Re: obnova plenění

Post by Kouji »

Osobně si nemyslím, že by bylo dobré dělat více plenění s městy. Pak by to bylo trochu moc jednotvárné. Snížit refresh? Zatím ne. O tom bych se bavil podle počtu hráčů. Na hellu máš nanejvýš 70 hraných klanů. To není moc. O tomhle bych se bavil nejdříve na stovce a to jen o 5-10% na plenění. Časem, až by byla tisícovka hraných účtů, tak by to mohlo dosáhnout i jedné hodiny na město, samozřejmě v té době bude nespočet plenění, ale takový příklad. Možná by nebylo špatné, udělat jedno plenění. Plenění by bylo náhodné. Hodilo by to náhodné plenění (třeba jen ze zelených, údolí stínů a Mucus je opravdu riskantní). Tak by skočila jistá šance na město, ale zde by se člověk rozmyslel. Zde by možná ani nemusel být dlouhý refresh, třeba jenom 1h.
Post Reply