krvavý trojuhelník

Vaše nápady, postrehy, návody a vlastne všetko čo sa týka samotnej hry :)
Post Reply
Rock Tomb
Posts: 20
Joined: Tue 16. Sep 2014 9:03:11

krvavý trojuhelník

Post by Rock Tomb »

Zdravím, podle mého by hře prospělo kdyby se dali lépe využít organizace jako trojuhleník a nebo válečníci prázdnoty...
1. trojuhelník - cena jejich náklonosti je příliš vysoká proti možnému užitku proto je nikdo nevyužívá... já osobně bych jim změnil podmínky... např nechat jim ty runy věčnosti co potřebujou... ale potom třeba od stavu:příměří mít šanci 1:100 že přijde nějaká jednotka... tyto jednotky náhodně generovat... katapulty, balisty, vrhače ohně (upravené katapulty které mají větší poškození o ohěň), kopijníci... prostě cokoliv vás napadne... jde o to že oni se chlubí jak mají obrovskou vojenskou sílu... ale to že ty sám musíš bejt v podstatě schopnej zabít cokoliv aby ti vůbec něco poslali je podle mně k ničemu... + ethernani se dobývaj docela snadno.. ale když pak přitáhne jejich armáda tak je průser... proto bych to dal tak aby ty odměni opravdu za to stáli... aby lidi začali likvidovat ethernany a tím pádem je nas*ali prosti sobě.. tudíž by pak každej musel přemýšlet zda se mu vyplatí si proti sobě ethernany poštvat nebo ne.... protože za stav příměří musíš mít 20-22 nwm přesně... ale dohromady to stojí víc jak 50run za to už je pořádně namíchneš... s tím že bych to udělal čím lepší stav s trojuhelníkem tím lepší možná odměna a třeba za +30 možnost získat plány na stavbu dílny kde by bylo možné vyrábět katapulty a balisty
30 proto že při každým zlepšení se sníží % šance na úspěch.. dolní hranici bych dal třeba na 8% ať je sranda
cena díly 1M 20run ohně
1x za 5tahů přijede katapult nebo balista
1x za 10tahů přijede obří katapult nebo balista

2. válečníci prázdnoty - mají docela strašidelný příběh co se knihovny a trojuhelníku týká... ale na to jaká to mají bejt nabušená monstra kde nic tu nic a oni nikde nejsou... vlastně občas napadnou démona co vám straší před městem ale teďka si tím nejsu jistej... já bych byl pro to abysme je trochu zapojily do hry... třeba udělat jim nějaké eventíky protože podle odkazů k nim plánují obrovskou invazi.. takže je pravděpodobné že budou vysílat nějaké průzkumné skupiny atd... a možná se pletu.... ale v tajemné jeskyni říkaj že tato svatyně je zasvěcena tartarusovi... a trojuhelník říká že pán/velitel válečníků prázdnoty byl jeden z tartarových generálů.... tak co takhle udělat aji nějakou možnost jak získat tartarovy jednotky? resp vlkodlaky, kancodlaky atd.... + mluví se tam o nějakejch obřích strojích... tak třeba takovou 40metrovou balistu bych uvítal :)

3. zprovoznil bych ty další dobývání u eterňanů... jména už maj... tak ji mtam akorát dat větší množství jednotek... zlepšit odměnu atd...
4. udělal bych nějakou kombinaci do portálu třeba na přivolání mágů/doližitele/vyvolávače
5. udělat nějak možnost zlepšit si stav aji sethernananma např... s tím že by vám tak otevřeli další možnosti..... třeba nějaké mini qesty pro ně

to jsou pouze nápady... prosím o vyjádření
Kouji
Posts: 518
Joined: Sat 08. Mar 2014 20:00:51
Location: Ostrava

Re: krvavý trojuhelník

Post by Kouji »

S trojúhelníkem souhlasím, jen bych nedával ty vylepšené katapulty.
Co se válečníků týče, tak oni mají svou sílu, ale jejich výjezdy jsou koordinované a výjimečné, čili bych řekl, že na ně jen tak nenarazíš a hlavně jsou na ostrově mimo kontinent. Invazi? To si nevybavuji. Možná myslíš bohy, třeba i přímo Tartaruse, tam ano.
Tartaruse bych nechal mimo hru, protože na Land of Ice posílá jen průzkumníky nebo posílal, ale rozzuřit by ho nechtěl nikdo, rozhodně by to nedovolili bohové. Čili i jednotky nelze nijak lehce získat. V tomhle jsem určitě proti.
Proti zbytku opět nic nemám.
Rock Tomb
Posts: 20
Joined: Tue 16. Sep 2014 9:03:11

Re: krvavý trojuhelník

Post by Rock Tomb »

Kouji wrote:S trojúhelníkem souhlasím, jen bych nedával ty vylepšené katapulty.
Co se válečníků týče, tak oni mají svou sílu, ale jejich výjezdy jsou koordinované a výjimečné, čili bych řekl, že na ně jen tak nenarazíš a hlavně jsou na ostrově mimo kontinent. Invazi? To si nevybavuji. Možná myslíš bohy, třeba i přímo Tartaruse, tam ano.
Tartaruse bych nechal mimo hru, protože na Land of Ice posílá jen průzkumníky nebo posílal, ale rozzuřit by ho nechtěl nikdo, rozhodně by to nedovolili bohové. Čili i jednotky nelze nijak lehce získat. V tomhle jsem určitě proti.
Proti zbytku opět nic nemám.
tady to máš.. tak ne invazi ale rozsáhlou ofenzivu.. což je prakticky to samé

Naše organizace vznikla odtržením od Válečníků prázdnoty. Od té doby co velení převzal Archmág Rhodes Telgus, který se zjevil zničeho nic na Land of Ice, tak už se nedrží Válečníci Prázdnoty svého poslání. Už nejsou neutrální silou, která brání nezjištně lidi proti démonům. Místo toho se připravují na rozsáhlou ofenzivu. Chtějí zabrat velké množství měst a konkurovat tak bohům. Chtějí mít politický vliv. Říká se, že Archmág Rhodes Telgus se připravuje na příchod svého pána. V New Hopské knihovně se nám podařilo vypátrat informace, že právě on kdysy byl jedním z generálů mocného boha Tartaruse. Mi věříme, že nejsme jen přisluhovači nějakého boha. A ani v žádného boha věřit nechceme. Chceme zůstat svobodní a rozhodovat o sobě sami.
Kouji
Posts: 518
Joined: Sat 08. Mar 2014 20:00:51
Location: Ostrava

Re: krvavý trojuhelník

Post by Kouji »

No, pokud bys chtěl v tom případě udělat něco s válečníky, tak budiž, ale asi bych to udělal částečně ve formě nynějších Eternanů. Ze začátky by byly jisté průzkumné jednotky (300k hodnoty+), ale časem by vraceli úder a dalo se i útočit na jejich základny na kontinentu, ale to bude chtít i pěkný příběh.
Post Reply