Vulkán druhá větev

Vaše nápady, postrehy, návody a vlastne všetko čo sa týka samotnej hry :)
Post Reply
Ingr.T
Posts: 65
Joined: Thu 03. Jul 2014 14:34:33

Vulkán druhá větev

Post by Ingr.T »

Něco mě asi před půl rokem napadlo a k nové větvi vulkána by se to i hodilo, tedy využití i jiných stvoření než jsou fénixové a lidé. A s tím související nová démoní armáda. Jen nástřel k tom vulkánovi, více využití ohnivých stvoření:
3-Na ostrově G... (nevím teď název), se povedlo vulkánových flamekeeprům přesvědčit ohnivé obry, aby za něj bojovaly, obří se usídlili v horách okolo největšího Vulkánova chrámu.
0-Po posledním boji s Dr' Thurrgenem, přišel generál armády Flamekeeper lord na to jak kacíři využívají magii ohně 2, to umožnilo vybudovat obří líhně impů, kde tyto nenáročné jednotky (dmg 2/ut 2/ob 1/ž 2/dr.u. 1/in 7/hod 2) rychle doplní počty silné ale početně dosud menší Vulkánovy armády.
1-Desetitisíce mnichů, kteří se doteď jen modlily k jejich bohu, se začli připravovat na válku a budují rozsáhlé kláštery pro zvýšení počtu uctívačů. 2-Mnoho klanů využívalo portál k přivolání ohnivých služebníků, toho si povšiml i Vulkán a zadal svým arcimágům úkol, přijít na to jak otevřít méně nákladný a stálý portál. Po desetiletích arcimágové slaví úspěch. Podařilo se jim stvořit planoucí jezero, odkud je možné rychle přivolávat ohnivé služebníky.
4-Po nalezení Ariiho svazku ohnivého mistrovství, se snaží Vulkán dotáhnout tuto magii k dokonalosti. Během několika let dokázal vytvořit portál do světa ohně a přivolat Obřího ohnivého draka. Tento obří tvor tak velký jako Kraken, ovšen nedokázalo vydržet ve světě Land of Ice dost dlouho. Současně zjistil, že je nemožné aby lidé dokázali takový portál vytvořit i kdyby mágů bylo více než milion. Tou dobou přichází na Land of Ice nová armáda démonů která používá Magii iluze (nezmare využití tvého nápadu). Vulkán okamžitě se chopil příležitosti a i za ztrátu destítek flamekeeperů, stovek fénixů a desítek tisíc mágů a mnichů a ohnivých služebníků, dokázal zajmout několik démonů co tuto magii ovládají. Po důkladném přátelském výslechu, který žádný démon nepřežil, dokázal vytvořit magii portálu 1 (Vyvolání iluze Obřího ohnivého draka). Tuto magii se zvládli naučit někteří Vulkánovi iluzionisté. Při prvním vyvolání iluze Obřího ohnivého draka se sice zjistilo, že nedosahuje ani zlomku síly skutečného Obřího ohnivého draka, ale výhodou je že tuto magii jsou schopni použít i lidé. Ovšem i samotná iluze je natolik náročná, že šance že ji zvládne seslat jeden iluzionista je 25%. Vulkánovi iluzionisté, ale našli způsob propojení čtyř myslí, a tím jsou schopni zajistit 100% přivolání iluze.

Shrnutí: 1. Mnich (Kláštěr), 1.b. Ohnivý mnich (Impí klášter) , 2. Ohnivý služebník (Plamoucí jezírko), 3. Ohnivý obor (Hořící hory), 4. Vulkánův iluzionista (Obří knihovna).
Bonusy:
Po změně hor na Ohnivé hory, se mnichům otevírá možnost vybudovat v klášteře portál k Obří líhni impů. Cena na přebudování kláštera 10 run ohně a 300 000 zl.
V ohnivých horách se vyskytuje speciální kámen, který po vložení do Planoucího jezera, ho přemění na 1 runu ohně, doba přeměny je 8 - 16 let (96-192 kol), v jezeře je možné vždy max. jeden kámen.
Po postavení Ohnivých hor můžeš rozšířit Planoucí jezírko na Planoucí jezero (zvedne se rekrut 2*) cena 30 run ohně
Po postavení Obří knihovny můžeš rošířit Planoucí jezero na Velké planoucí jezero (zvedne se rekrut (oproti jezírku) 4*) cena 60 run ohně
Po postavení líhně impů se umožní posílit Vulkánova iluzionistu pomocí run věčnosti (10) na Mistra portálů (unikátní jednotka, lze mít vždy jen 1)

Za věrnost vulkánovi ti umožní za 20 run ohně a 2M zlatých zbourání domoobrany a postavení líhně impů. (pro všechny kombinace vulkána)

Imp - dmg 2/ut 2/ob 1/ž 2/dr.u. 1/in 7/hod 2/verb 1500 + 75*počet měst / cena 2 zl (ozbrojený vesničan stojí 10zl a je silnější) / nic
Mnich - dmg 4/ut 6/ob 4/ž 12/dr.u. 1/in 6/hod 20/verb 5 + 5*počet měst / cena 50 zl / imunita na oheň
Ohnivý mnich - dmg 7/ut 8/ob 6/ž 14/dr.u. 1/in 7/hod 50/verb 5 + 5*počet měst / cena 150 zl / imunita na oheň + magie ohně 2
Ohnivý služebník - dmg 120/ut 16/ob 16/ž 500/dr.u. 1/in 7/hod 1000/verb 3 / cena 10000 zl/ Ohnivy stit 50 + imunita na oheň přidat
Ohnivý obor - dmg 2200/ut 26/ob 16/ž 14500/dr.u. 1/in 7/hod 50000/verb 1 / cena 3 runy ohně + 60k zl / ohnivy stit 2000 + Imunita na oheň změna
Vulkánůn iluzinostia- dmg 40/ut 6/ob 4/ž 40/dr.u. 4/in 9/hod 15000/verb 1 / cena 1 runa ohně + 2 runy nebes + 1M zl / imunita na oheň + ohnivý štít 50 + magie potálu 1
Mistr portálu - dmg 60/ut 6/ob 10/ž 60/dr.u. 4/in 11/hod 60000/ cena run 50 ohně + 20 nebes + 10 run věčnosti / imunita na oheň + ohnivý štít 100 + magie potálu 2 + unikátní jednotka
Iluze obřího ohnivého draka - dmg 0/ut 0/ob 55/ž 150 000/dr.u. 1/in 1/hod 300000 / imunita na oheň + ohnivý štít 40 000 + neživá jednotka (exterminace nejde, zkamenění nejde - logicky to jít nemůže je to iluze, je to iluze tak neútočí čistě obranná jednotka jako hradba)
Ohnivý dráček - dmg 20 000/ut 65/ob 45/ž 60 000/dr.u. 4/in 9/hod 400000 / imunita na oheň + ohnivý štít 20 000 + magie smrti 3 (-5 iniciativa)

magie portálu 1 - 25% šance na vytvoření Iluze obřího ohnivého draka, (počet iluzí = počet iluzionistů/4 + zbytek * 25% na jednoho, při 14 = 50% šance na 4 iluze, jinak 3)
magie portálu 2 - 100% vyvolání Ohnivého dráčka
Kouji
Posts: 518
Joined: Sat 08. Mar 2014 20:00:51
Location: Ostrava

Re: Vulkán druhá větev

Post by Kouji »

Ingr.T wrote:Za věrnost vulkánovi ti umožní za 20 run ohně a 2M zlatých zbourání domoobrany a postavení líhně impů. (pro všechny kombinace vulkána)

Vulkánůn iluzinostia- dmg 40/ut 6/ob 4/ž 40/dr.u. 4/in 9/hod 15000/verb 1 / cena 1 runa ohně + 2 runy nebes + 1M zl / imunita na oheň + ohnivý štít 50 + magie potálu 1
Mistr portálu - dmg 60/ut 6/ob 10/ž 60/dr.u. 4/in 11/hod 60000/ cena run 50 ohně + 20 nebes + 10 run věčnosti / imunita na oheň + ohnivý štít 100 + magie potálu 2 + unikátní jednotka
Iluze obřího ohnivého draka - dmg 0/ut 0/ob 55/ž 150 000/dr.u. 1/in 1/hod 300000 / imunita na oheň + ohnivý štít 40 000 + neživá jednotka (exterminace nejde, zkamenění nejde - logicky to jít nemůže je to iluze, je to iluze tak neútočí čistě obranná jednotka jako hradba)
Ohnivý dráček - dmg 20 000/ut 65/ob 45/ž 60 000/dr.u. 4/in 9/hod 400000 / imunita na oheň + ohnivý štít 20 000 + magie smrti 3 (-5 iniciativa)

magie portálu 1 - 25% šance na vytvoření Iluze obřího ohnivého draka, (počet iluzí = počet iluzionistů/4 + zbytek * 25% na jednoho, při 14 = 50% šance na 4 iluze, jinak 3)
magie portálu 2 - 100% vyvolání Ohnivého dráčka
Dost věcí se mi tady líbí :) , jen bych měl pár otázek a pár postřehů :) .
1) Líhně impů, pod tím si dokážu představit, že to bude fungovat jako nevěstinec u Ghora, ale nemá to smysl u první větve. Asi bych byl rád, kdybys mi to vysvětlil :) .
2)Všude máš napsané imunitu proti ohnivému štítu. Jednotka, která má ohnivý štít je automaticky imuní :).
3)Z popisu jsem pochopil, že budou vyvolávat stále jen iluze, ale že iluzunisté budou mít 25% šanci a mistr 100%, ne že bude vyvolávat skutečnou jednotku. Asi bych pak trochu upravil ten popis, pokud to chceš takhle (je pravda, že mít tolik iluzí je blbost).
4)Když budeš mít 8 iluzonistů, tak budeš přivolávat 2 draky? To bych snížil životy, spíše na 70k.
5)Píšeš, že iluzi nejde zkamenět. V tom případě by měla mít minimální ohnivý štít (iluze jsou schopny udělat s mozkem kdeco, ale takový štít bych si tipnul na úplného draka, ne na iluzi), čili bych ten ohnivý štít dal na 5k.
Ingr.T
Posts: 65
Joined: Thu 03. Jul 2014 14:34:33

Re: Vulkán druhá větev

Post by Ingr.T »

Kouji wrote: Dost věcí se mi tady líbí :) , jen bych měl pár otázek a pár postřehů :) .
1) Líhně impů, pod tím si dokážu představit, že to bude fungovat jako nevěstinec u Ghora, ale nemá to smysl u první větve. Asi bych byl rád, kdybys mi to vysvětlil :) .
2)Všude máš napsané imunitu proti ohnivému štítu. Jednotka, která má ohnivý štít je automaticky imuní :).
3)Z popisu jsem pochopil, že budou vyvolávat stále jen iluze, ale že iluzunisté budou mít 25% šanci a mistr 100%, ne že bude vyvolávat skutečnou jednotku. Asi bych pak trochu upravil ten popis, pokud to chceš takhle (je pravda, že mít tolik iluzí je blbost).
4)Když budeš mít 8 iluzonistů, tak budeš přivolávat 2 draky? To bych snížil životy, spíše na 70k.
5)Píšeš, že iluzi nejde zkamenět. V tom případě by měla mít minimální ohnivý štít (iluze jsou schopny udělat s mozkem kdeco, ale takový štít bych si tipnul na úplného draka, ne na iluzi), čili bych ten ohnivý štít dal na 5k.
1. U ghora to funguje tak že ztartíš domoobranu a nic nezískáš, jen se ti zvedne rekrut, zde změníš domoobranu na lihen.
2. To neni pravda, Ohnivý služebník (přivolaný z portálu) má ohnivý štít a sám je zranitelný ohnivým štítem, mě vždy chcípnou. :-) , možná to tak má být ale nefunguej to tak.
3-4. Ano bude to iluze, protože to nebude útočit, ale vytváří to ohnivý štít který se nepřítel snaží zničit. Jakou obranu, životy, a ohnivý štít je otázka. (5000 je hodně málo bych řekl, životy a ohnivý štít by měly být to hlavní. myslím si že životy by neměly klesnout pod 100k a ohnivý štít pod 10k , protože to tu jednotku výrazně zeslabí a ztratí hlavní užitek). Mistr portálu má magii portálu 2, to slouží k přivolání útočné jednotky. Malý dráček, silově je slabší než co umí flamekeeper lord, ale zase může létat nad bojištěm a útočit z dálky.
Jako snažil jsem se to co nejvíce vyvážit. Iluze slouží jako ohnivá hradba, proč se to jmenuje iluze, je popsáno výše. (Kouji ohnivý obr nemusí přeci nutně znamenat že jeho tělo je jen plamen a nic více? ;) )
Kouji
Posts: 518
Joined: Sat 08. Mar 2014 20:00:51
Location: Ostrava

Re: Vulkán druhá větev

Post by Kouji »

Tak pak je to bug a chce to nahlásit :) , ale jednotka, která má ohnivý štít je automaticky imuní :) .
No, chápu, že chceš mít silnou obrannou jednotku, ale nezapomeň na to, že ti v armádě nezůstane, a že je stále obnovitelná. No, až teď jsem si všiml, že jsi dal poměrně astronomické částky, takže potřebuješ 4M na jednoho (100%) draka, takže bych tam asi dal těch 100k životů a nejsem si jist, jestli se ohnivý štít musí zničit nebo spíše přežít, to nikde není psáno :) (v knihovně jen, že zaútočili na lávové golemy a než se jim stačil dobít tak utrpěli velké ztráty), ale stejně bych to snížil aspoň na polovinu. Dokonce si i myslím, že i zkamenění by mohlo jít, stejně je potřeba ochrana proti ohnivému štítu a exterminace nefunguje na neživé jednotky.
Chápu, že má magii portálu 2, jen mi to trochu protiřečí s
Po postavení líhně impů se umožní posílit Vulkánova iluzionistu pomocí run věčnosti (10) na Mistra portálů (unikátní jednotka, lze mít vždy jen 1)
Chápu to takhle: Přeměníš iluzionistu (25% šance na iluzi) na mistra (100% šance na skutečného). Čili buď povolá iluzi dráčka nebo už to není magie portálu, ale spíše magie ohně (jako 4) nebo to nechat jako magii portálu, ale magii portálu 1 změnit jméno. Taky bys pak musel změnit jména některých magii (magie ohně 4 - magie portálu) asi i ty impy nakonec.
(Kouji ohnivý obr nemusí přeci nutně znamenat že jeho tělo je jen plamen a nic více? ;) )
Já zmínil něco o ohnivém obru? Jinak ohnivého obra si každý představí jinak (o tomhle ta hra taky je), aspoň dokud se nedodělají ostatní obrázky :) .
Ingr.T
Posts: 65
Joined: Thu 03. Jul 2014 14:34:33

Re: Vulkán druhá větev

Post by Ingr.T »

Kouji wrote:Chápu, že má magii portálu 2, jen mi to trochu protiřečí s
Po postavení líhně impů se umožní posílit Vulkánova iluzionistu pomocí run věčnosti (10) na Mistra portálů (unikátní jednotka, lze mít vždy jen 1)
Chápu to takhle: Přeměníš iluzionistu (25% šance na iluzi) na mistra (100% šance na skutečného). Čili buď povolá iluzi dráčka nebo už to není magie portálu, ale spíše magie ohně (jako 4) nebo to nechat jako magii portálu, ale magii portálu 1 změnit jméno. Taky bys pak musel změnit jména některých magii (magie ohně 4 - magie portálu) asi i ty impy nakonec.
(Kouji ohnivý obr nemusí přeci nutně znamenat že jeho tělo je jen plamen a nic více? ;) )
Já zmínil něco o ohnivém obru? Jinak ohnivého obra si každý představí jinak (o tomhle ta hra taky je), aspoň dokud se nedodělají ostatní obrázky :) .
Chceš proměnit v kámen něco co není živé? to by jít nemělo stejně jako exterminace.

Magie portálu 2 si neprotiřečí (v podstatě obě magie jsou magie ohně, ale nevěděl jsem dávat tam číslo 7,8 nebo novou magii, je to jedno to je dodatek, který závisí na nezmarovi při konečné úpravě), ten smysl původně byl v tom že až ve chvíli kdy se ti zpřístupní magie ohně 2 (přivolání impů), může se ti zpřístupnit další magie přivolání (ohnivý dráček). Je to jen nápad postupného rozvoje (něco v tom stylu má kraken, obří chrám a pak ho z něj přivolat).

Pokud jde o to že můžeš mít unikátní jednotku jen jednu tak to není pravda co generál to je unikátní a můžeš jich mít kolik chceš, ale ve skupině max 1. Tady jsem mínil aby nešlo jich mít více než 1 v celé armádě.

To co jsem mínil tím ohnivým obrem byla představa té Iluze obřího ohnivého draka, každý ji má jinou. A toto pojmenování zní lépe než "Pokus o přilování obřího ohnivého draka, nebo Náhražka za obřího ohnivého draka" ;) už chápeš co jsem myslel, ty názvy jdou předělat, jde mi teď o myšlenku spíše.


Sice to sem nepatří, ale mohl bys mi říci jak vlastně funguje Řev (Temný přízrak), popisek k tomu nefunguje a nepamatuji se jak se počítá ani co vlastně upgreaduje. 70 přízraků ti dá posilnění pod 70% jak to? jak se to počítá a řeší. Díky za info a otázka asi na Draga co se stane s měste které se pro přízraky obětuje? Sní ho?
Kouji
Posts: 518
Joined: Sat 08. Mar 2014 20:00:51
Location: Ostrava

Re: Vulkán druhá větev

Post by Kouji »

Neživá jednotka je i hradba a tu zkameníš. Když bych měl jít do detailů, tak ani iluzi nemůžeš zničit, takže by měla být spíše šance jak u hyder, akorát naopak, že místo některé jednotky trefíš iluzi, ale to je zase taky blbost.
Ukaž mi, kde jsem napsal, že může být jen jedna unikátní jednotka. Jenom ty jsi napsal, že může být jedna, já to jen zkopíroval. To, že může být jen jedna v armádě jsem pochopil hned (pokud šlo jen o to vyjádřit tohle, je tam moc omáčky).
Ohnivý obr již existuje, takže se nediv, že je to matoucí, když to dáváš k drakovi. Samozřejmě, že iluze zní líp, ale taky to je iluze. Pokus je špatně, protože Vulkán předělal celou magii kvůli toho.
Přízraci si město osvojí a obsadí jej, tak to aspoň chápu já. Jinak http://landofice.com/wiki/index.php?title=Schopnosti .
Ingr.T
Posts: 65
Joined: Thu 03. Jul 2014 14:34:33

Re: Vulkán druhá větev

Post by Ingr.T »

Kouji wrote:Přízraci si město osvojí a obsadí jej, tak to aspoň chápu já. Jinak http://landofice.com/wiki/index.php?title=Schopnosti .
No jo, ale pokud ho obsadí, k čemu potřebují více měst na ubytování? A když jsou zabytí, tak proč se to město opět nedá získat zpátky?

Pokud budeme chápat hodnotu a prostor co zabírají, tak že fénix s hodnotou 1000, zabírá 250 míst, tedy že ho musí "250 lidí krmit a zásobovat", tak se mi zdá divné u temných přízraků to, že jednoho musí zásobit 2500 lidí, nebo že jeden přízrak žije v 1/4 města. Sice chápu že se je snažíš vyvážit, ale nejvíce mi vrtá hlavou to 1 město. Sice chápu že je to asi nejsilnější jednotka 4. stupně (extrémní cena), ale nevím proč by mimo samotné duše měla tato jednotka stát i kamení a dřevo (materiál ze kterého je město), snažím se to nějak pochopit a nejde to kdyby chtěly runy života tak tomu chápu.

Temný křík: Jednotka v prvním kole přidá X až X*3 % do útoku, obrany, poškození a iniciativy nemrtvým jednotkám, kde X je počet sesilatelů kouzla.
Hlásím bug, temný křik nemůže mít méně procent podle této definice, než je počet temných přízraků, tedy při 60 je to 60-180%. Mě to dalo i míň % než byl počet jednotek.
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: Vulkán druhá větev

Post by nezmar »

$temny_krik_sila = rand($jednotka[$a]['pocet'], $jednotka[$a]['pocet'] * 3);

cize pocet az pocet*3. Nic ine s apri vypocte nepouziva. Cize 70 prizrakov ti da 70-210% zvysenie. Cize sa utok, obrana, damage a inic nasobi *1.7 az *3.1

nic ine v zdrojaku nie je :)

Co sa tyka toho, preco cele mesto. Na vytvorenie takeho mnozstva prizrakov (10) je nutne velmi vela utrpenia (nie len ludskych zivotov) a to sa stane prave obatovanim celeho mesta je totalnym vypalenim/znicenim/znesvatenim . V takom meste ti nebude prebyvat uz ziadna ina ziva bytost a dost pravdepodobne vobec nic :(
- predpokladam, ze v tomto konkretnom pripade bol drago dost inspirovany Panom prstenov a prikladom Minas Morgul
"Po Sauronově porážce zůstalo Morgulské údolí opuštěné a město už nebylo znovu osídleno Gondorskými, protože tu ještě dlouho určitým způsobem přetrvávala zlá moc nazgûlů."

Ked sme u toho skamenenia tak ono sa moze zdat, ze skamenenie by nemalo posobi na nehmotne jednotky. Ale je tu jeden figel. Jedna sa o iluziu (a ty z vas, ktory obcas hravaju Magic the Gathering by vedeli) a teoreticky ked sa zameriate magiou na tieto jednotky tak by ste dokazali odhalit ze sa jedna iba o iluziu a samotnu jednotku jednoduchsie znicili.
Osobne sa mi nechce prerabat vsetky magie/schopnosti tak aby "doslova" zabijali vsetky iluzia. Ale je to jedno z rieseni.
Urcite viem, ze zkamenenie ich zabije definitivne ( budme vdacny zato, ze nie uplne vsetkych :D )
Post Reply