Velitel klanu

Vaše nápady, postrehy, návody a vlastne všetko čo sa týka samotnej hry :)
Kouji
Posts: 518
Joined: Sat 08. Mar 2014 20:00:51
Location: Ostrava

Re: Velitel klanu

Post by Kouji »

No, pořád jsou posilované již silné mentální schopnosti (viz http://landofice.com/wiki/index.php?title=Ascendancy - armáda Ascendancy). Lidé bez autismu jsou slabí. Lidé s autismem jsou silní. Je tvůj velitel klanu autista?
Dreaddův vyvolený - Poté, co vyberou kněží vhodné, jsou děti přeneseny do Dreaddových chrámů. Zde jsou postaveni před tři zkoušky. Tady by musel být asi velitel klanu velice schopný (jak fyzicky, tak psychicky).
Flamekeeper Lord není žádná legenda ani nic, proto přirovnávám k "Naprostým vrcholem však je kouzlo magie ohně 4, které vytvořila těsně před válkou. Dovolila svým arcimágům otvírat brány do sféry ohně a přivolat tak pomoc. Žádný smrtelník však není schopný sám takovou sféru otevřít, proto její arcimágové sebou nosili Arianin svazek ohnivého mistrovství, což byla kniha, která měla v sobě dostatek magické energie, aby na krátkou dobu posílila mysl člověka k dokončení kouzla. " Vulkán posílil své nejlepší Flamekeepery hromadou run.
V tom všem je spousta neznámých. Talent, schopnosti, všechno. To nejsou pravidla, ale "život". Z historie: Někdo se narodí s geniálním mozkem (Napoleon, Hannibal, Sun Tzu, atd...) další vedli své armády v přední linii (Alexander veliký, další si nevzpomenu). Rozhodně neříkám, že velitel klanu nemá být vylepšen, jen by to chtělo najít tu "střední cestu" , která se nebude vymykat mezím. Popravdě se už hodně mých nápadů zasekává na těhle problémech.
Taky si myslím, že by ne každý měl mít velitele klanu, který bude opravdu mocný (proč by bůh dával sílu každému, kdo ho následuje? Raději pomůže těm nejsilnějším a nejvěrnějším). S tím, že by stálo jeho vylepšení pár run a čas, tak to by musel být tvůj klan pak zase opravdu slavný (např. 200k věhlasu, 100k předzvěsti a 10 skóre) nebo jistým dobýváním, jak jsem již psal. Dneska jsem ještě neměl čas cokoliv dělat, třeba bych si s tím mohl pohrát zítra, to bych měl mít čas.
A to nepočítám to, že se tady kombinují bohové (DCCD), kde zase tenhle bonus ztrácíš. Věrnost tady je bohům dobra, ale ne jednomu. Když vylepšíš velitelé bohů a kombinace ne, tak zase budou lidi nespokojení.
Nějakou haplatipku uděláš kdykoliv, ale promyšleně je to horší.
Možná to až moc hrotím, ale vadí mi špatně udělané věci :) .
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: Velitel klanu

Post by nezmar »

tak ja vacsinou zbucham len nejaku hatmatilku :D (preto to musim upravovat :( )

k tomu, ze sa mame jasne vyjadrit. Ale mam pocit, ze som niekde v strede tohoto clanku napisal, ze posilovanie velitela klanu sa mi moc nepaci a ked tak znovu zavediem generalov (hrdinov, ktory nebojuju, ale pouzivaju magiu a schopnosti)

Potom som si to mierne rozmyslel, ze by sa velitel mohol posilit v zavislosti na dobyvani - specialne questy pre velitela (ale nic co by suviselo s bohom za ktoreho hra). Vylepsenie statov a max. ziskanie nejakej specialnej schopnosti (mozno dokonca vybrat si z troch ...)

proste podla mna velitel nie je magicky nadany tak aby sa mohol vydat tymto smerom (magickym). Mam pocit, ze inak by ho uz odvliekli do nejakeho ucenia inak by ublizil sebe pripadne niekomu dalsiemu :lol:

Beriem na vedomie, ze v knihovne su odkazy a pribehy nato, ze sa z niektorych "hrdinov" stali magicke bytosti, bohovia, magovia. Lenze magia (tak ako ju chapem ja) neprinasa vzdy rovnake vysledky ked mate rozne cinitele a kazdy clovek je sam o sebe roznym cinitelom. Cize rovnaky ritual na jednom cloveku nemusi viest k rovnakemu vysledku ako pri rituali na inom cloveku. Niekto moze mat vlohy na liecivu magiu a ked vy na neho pouzite posilenie ohnivej magie tak to moze mat velmi neblahe ucinky atd ...

PS: To s tymi autistami plati v urcitom pripade ale neznamena to, ze to tak musi byt vzdy ;)

Aby som to zhrnul (pokial sa nic nezmeni):
* posilenie velitela o magiu NIE
* posilenie velitela o staty a schopnosti ANO - do urciteho stupna sa tak uz deje, pridat par questov, ktorymi by sa to este vylepsilo
* moznost GENERALA/MAGA - stale otvorene :) (definitivne som sa nerozhodol)


A samozrejeme, ze vzdy je moznost, ze pride DRAGO a povie, ze toto bude takto a hotovo :D
Ingr.T
Posts: 65
Joined: Thu 03. Jul 2014 14:34:33

Re: Velitel klanu

Post by Ingr.T »

To by sis rovnou mohl stěžovat na velitele klanu, který má vyšší iniciativu než dreadův vyvolený, ten je trénovaný a má ji. Ty ji pomalu získáváš do extra hodnot, což v reálu taky není možné. A kouji mám na tebe otázku (Raději pomůže těm nejsilnějším a nejvěrnějším - to jsi řekl) co u tebe znamená málo/moc. Jelikož pro mě jeden člověk z miliónu či několika miliónů není každý, ale to je na vás. Například moji velitelé klanů mohli poroučet Wurmům, flamekeeprům, krakenovi, hydrám a ovládat přes 1M lidí (přesvědčit 50 flamínků či 10 wurmů aby umřeli pro moji zábavu, to si myslím je něco). Pro mě se to zdá slušnej úspěch. Mimo to jsem ukazoval, že bůh pomáhá nejvěrnějším. Takže osobně jsem pořád nepochopil, kde by ve hře mohl být problém, jen mě utvrzuješ v tom že herně to problém by nebyl (Bohové jsem myslel, že kopou hlavně za sebe).

Já jsem uvedl nápad, který by šel, jestli se nezmarovi nelíbí OK, a pokud to vadí tak se omlouvám. A výběr velitele válečník/mág by asi zabudovat do hry nešel, to by bylo asi složité. Tak tím asi padá tato oblast konverzace. ;) :)
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: Velitel klanu

Post by nezmar »

navrh nevadi (nech je akykolvek).

Ved vzdy sa moze ukazat, ze z neho pride nieco ine ako sa povodne zamyslalo :)

napr. vylepsovanie velitelovych schopnosti skrz dobyvanie

Uz toto bude blbe naprogramovat. Preto som sa do toho moc nechytal. Bude sa musiet odchytavat velitel pri vyberani jednotiek a kontrolovat s DB ci nahodou nieco ma/nema zadane ako bonus.

Ked bude toto naprogramovane tak je jedno ci by sa jednalo o schopnost, staty alebo magiu. Len mne osobne ta magia vadi u velitela tod cele.
Nie len z hladiska programovatelneho alebo aj z hladiska toho co velitel reprezentuje a konceptu hry tak ako ju chapem ja.
Kouji
Posts: 518
Joined: Sat 08. Mar 2014 20:00:51
Location: Ostrava

Re: Velitel klanu

Post by Kouji »

Doneste mi zbroj a meč, budu stát v čele mých vojsk! Neboli, když si povoláš velitele klanu (nemusíš) do své armády, tak ti vede svou armádu. Nikdo není před ním. Čili to opravdu možné je, iniciativa ti nezáleží vždy na rychlosti jednotky. Nejmocnějším? To znamená, že když bude momentálně tahů 3k, hodnoty nejsilnějších armád se pohybují od 1,5M do 2M hodnoty armády, což je v podstatě top 10. 1M do 1,5M máš dalších 10 (top20). Ostatní už máš rozsekané, nehrané nebo slabé klany. Což nejsilnější máš tu top 10. Jen je otázkou, jak je zvýhodnit. Teď mě jedině napadá, že by se například co 1M hodnoty armády otevíralo jedno dobývání (celkem 4-6). Ti silní by měli například finální bitvu 20 dnů před koncem a ti slabí 5 dnů. Lidé, kteří k tobě jdou, tak jdou dobrovolně, protože nechcou žít v démoních městech, kde je využívají jako své štíty v armádách. Navíc věří v tvého boha a potřebují kde bydlet. Flamekeeper je cvičen pro svého boha, ten ho poslal k tvému veliteli klanu, čili si svou věrnost drží k tobě, dokud jsi věrný svému bohu (kdyby tu šlo nějak zamýchat budovama, že by jsi z Vulkánových budov přešel na Dralgara, tak by to mohla být vzpoura nebo by odeše :evil: l). Obdobně bych to viděl i u ostatních. Samozřejmě, že tě nebudou následovat, když budeš k ničemu. Ale velitel klanu nikde nemá svou historii, co by ho dělalo nějak výjimečným. Na druhou stranu, jako velitel máš obrovské zkušenosti jakožto správce. Podle mě vedeš své armády do boje v první linii, udržuješ finance (dalo by se říct, že i bez nahrabavání vlastní kapsy), udržuješ pořádek a také v jisté míře udržuješ kontakt se svým bohem (v kterého oni věří lidé a jednotky, viz Flamekeeper, nebude následovat ateistu :) ). Myslím, že celkem dost důvodů následovat svého velitele klanu :) . Herně není problém s ničím, ale pak můžeš spálit celou knihovnu :) . Už teď je tam hromada nesrovnalostí s momentálním loi. Na původním loi byl věk tuším okolo 300let. Teď se to i někdy dostane na dvou násobek. Bohové myslí dost na sebe, ale zase bez svých věrných nejsou nic. V knihovně, když se schylovalo k velké bitvě, vždy bohové svolávali KLANY, své vojska měli minimální.
Upřímně si nemyslím, že tato konverzace padá. Nezmar jen řekl, že magie ne. Stále jsou možnosti :) .
Ingr.T
Posts: 65
Joined: Thu 03. Jul 2014 14:34:33

Re: Velitel klanu

Post by Ingr.T »

Já bych se osobně zařadil ne za generála ale za mága taktika :-D . Ale pokud chceš velitele nezávisle na bozích (magii) OK. Asi nápad předělat velitele na mága/generála/zabijáka/bojovníka není ono no :-D .
Kouji
Posts: 518
Joined: Sat 08. Mar 2014 20:00:51
Location: Ostrava

Re: Velitel klanu

Post by Kouji »

Samozřejmě, že je všechno jenom orientační a různé postřehy, jak to vylepšit si rád poslechnu :) . Jinak tohle je asi +- můj pohled na věc :) .
1) Město barbarů
65 x Katapult
35 x Těžký katapult
65 x Balista
35 x Těžká balista
6000 x Barbar
1 x Náčelník barbarů
1500 x Otrok s kopím
800 x Otrok s oštěpy
800 x Otrok štítonoš
1600 x Barbar na koni
4000 x Barbar lučištník
1 x Kamenná hradba
Odměna: Peníze (30k - 100k), lidi (500-1500), věhlas (3k - 4k) a město. Požadavky: 2 skóre a hodnota armády 1M.
2)Chrám na zapomenuté hoře
250 x Ledový Přízrak
600 x Starodávný Ledový Přízrak
1100 x Ledový Elementál
50 x Ledový obr
3 x Ledová hydra
6 x Prastará ledová hydra
Odměna: Peníze (80k - 150k), věhlas (7k - 8k), velitel klanu získá imunitu vůči ohnivému štítu a šance na všechny nebo některé předměty od Ethra. Požadavky: 4 skóre a hodnota armády 2,5M.
3)Prokletá jeskyně
20 x Obří kostlivec
40000 x Zombie
4000 x Lich
50 x Temný přízrak
500 x Stín
25000 x Kostlivec
4000 x Uvězněná duše
Odměna: Peníze (300k - 500k), věhlas (15k - 16k) a šance na všechny nebo některé předměty od Dreadda. Požadavky: 6 skóre a hodnota armády 4M.
4)Legenda o ****
Tady bych to udělal zajímavěji :) . Vytvořila by se nová jednotka, která by byla ukryta v jeskyni, která je hluboko v hoře, čili by se zde nemohly dostat jednotky jako Wurm, atd. Čili se by se ji mohl postavit pouze velitel klanu. Jednotka by byla o něco silnější, než průměrný velitel klanu. Čili by klan musel mít tolik věhlasu, předzvěsti atd. , aby ho porazil jen s pomocí vlastní síly nebo mít předmět, který mu pomůže. Nešel by zde přivolat ani meteorit, čímž se to zase komplikuje :) .
Odměna: Věhlas (10k), velitel klanu se stane po takové bitvě legendární jednotkou a šance na legendární předmět (by se musely dodělat). Požadavky: 10 skóre a hodnota armády 6M.
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: Velitel klanu

Post by nezmar »

nad mestom barbarov som akurat rozmyslal cez vikend :D

OK, budem sa tomu venovat.

To s tym obmedzenim na velitela. V momentalnych podmienkach sa da spravit, ze ta bude iba kontrola pri vitazstve ci bojoval sam, alebo nie. Cize moze zautocit vsetkym, ale moc mu to nepomoze, pretoze neziska ziadnu odmenu :D (resp. tu najdolezitejsiu)

a s tym vybavenim. Mno uvidim ci to bude alebo nebude problem
Kouji
Posts: 518
Joined: Sat 08. Mar 2014 20:00:51
Location: Ostrava

Re: Velitel klanu

Post by Kouji »

Vybavení kdyžtak nějaké vymyslím, jen potřebuju vědět, jestli to má smysl :) .
Rock Tomb
Posts: 20
Joined: Tue 16. Sep 2014 9:03:11

Re: Velitel klanu

Post by Rock Tomb »

Hej tak tohle bych rozhodně bral.. a rozhodně jsem pro.... bylo by to zajímavé... ale pokud to jde tak s tím posledním eventem na toho hrdinu.. bych to nedal aby byla konstantní síla a limit třeba 6M army... ale aby to bylo dostupné už od začátku a ten hrdina se scaloval postupně.... resp nějakou sílu která se bude postupně zvedat.. s tím že pokud máš hodně věhlasu a předzvěsti tak je tvůj velitel potom silnější
Post Reply