Velitel klanu

Vaše nápady, postrehy, návody a vlastne všetko čo sa týka samotnej hry :)
Kouji
Posts: 518
Joined: Sat 08. Mar 2014 20:00:51
Location: Ostrava

Re: Velitel klanu

Post by Kouji »

Ingr.T wrote:
nezmar wrote:
VPx wrote:Ale velitel klanu nieje genral .. bacha na to .. verlitel klanu by mala byt modla alebo hrdina ktoreho chcu nasledovat voajci aj do istej smrti .. to ze ci je na poli aj nejaky genral je vedlajsie ...
a kto tvrdi ze nie je modla? Ved nikto nepovedal, ze modla musi meriat 150 metrov a tricepsi ako mensi dom ... ;)

a staty VELITELA zavisa od toho ako sa dari klanu. Nie su pevne zadane, ale vypocitavaju sa z predzvesti, vehlasu a odohranych tahov
Ale přeci jen, když má Vulkán v oblibě velitele klanu, který šíří jeho jméno a posiluje jeho moc. Tak proč neposílí i jeho? Například Vulkán toto udělal už 1 a Ascedancy to také dělá je to napsané v knihovně, nemyslím tím posílit velitele klanu ve stylu jak to dělá Vulkán (Ghoro), ale přeci jen jako zpestření hry je to zajímavé a myslím si že to není od věci. Ale je to jen můj návrh.
Vulkán, co si pamatuji, tak posílil jen Ghora, jednou pomocí náhrdelníku a podruhé s pomocí knězů Rady mocných. Ascendancy posílila jen Amira, když mu dala část svých sil, ale to jen proto, aby jej využila. Pokud jsem na něco zapomněl, tak mě doplň.
Když bych jakýmsi způsobem posílil velitele, tak udělat jisté dobývání, kde by se postupně vylepšoval, až by se dostal do jisté finální bitvy a tam:
by se stal slabší verzí bohovy nejsilnější jednotky, např. Crinis by měla o 5% zvýšený dmg pro všechny, u Vulkána nejspíš sopka nebo pod 50% šanci na přízraka, atd.
by se stala legendární jednotkou s tím, že by se dodělaly předměty na legendární jednotky.
Popř je sloučit dohromady, ale to už by bylo asi moc.

K té bitvě by se samozřejmě jednalo o několik bitev v jiných podmínkách a každou by musel velitel přežít, čili by to bylo více o taktizování (ohnivý štít i toxicita, na kterou nefunguje žádná obrana, atd.), aby ho taky neměl každý :twisted: .
Ingr.T
Posts: 65
Joined: Thu 03. Jul 2014 14:34:33

Re: Velitel klanu

Post by Ingr.T »

Kouji wrote: Vulkán, co si pamatuji, tak posílil jen Ghora, jednou pomocí náhrdelníku a podruhé s pomocí knězů Rady mocných. Ascendancy posílila jen Amira, když mu dala část svých sil, ale to jen proto, aby jej využila. Pokud jsem na něco zapomněl, tak mě doplň.
Když bych jakýmsi způsobem posílil velitele, tak udělat jisté dobývání, kde by se postupně vylepšoval, až by se dostal do jisté finální bitvy a tam:
by se stal slabší verzí bohovy nejsilnější jednotky, např. Crinis by měla o 5% zvýšený dmg pro všechny, u Vulkána nejspíš sopka nebo pod 50% šanci na přízraka, atd.
by se stala legendární jednotkou s tím, že by se dodělaly předměty na legendární jednotky.
Popř je sloučit dohromady, ale to už by bylo asi moc.

K té bitvě by se samozřejmě jednalo o několik bitev v jiných podmínkách a každou by musel velitel přežít, čili by to bylo více o taktizování (ohnivý štít i toxicita, na kterou nefunguje žádná obrana, atd.), aby ho taky neměl každý :twisted: .
Nejsem expert, ale není v dobývání útok na pevnost, kterou vlastní odpadlík Dreada?
Mimo to Flamekeeper lord, a samotní flamínci? Dreadův vyvolený? Světlonoš? Ascendant(tak nějak)? Gobliní univerzitu neřešíme ne? Aethar poskytuje svým věrným také výcvik jestli tomu dobře rozumím? U Dhara mě moc nenapadá mágové země či kraken? Ten je oživlá bytost to by bylo jak obr na wurmovi.

Takže mám prostě pocit, že bohové si svým věrných a hlavně schopných cení. Takže nevidím problém, to co jsem zmínil předtím byl extrém.

A osobně by se mi líbilo dobývání (příběh-navázání), kde by hrdina mohl získat něco pro klan a artefakty, myslím tím nějaké plány.
Kouji
Posts: 518
Joined: Sat 08. Mar 2014 20:00:51
Location: Ostrava

Re: Velitel klanu

Post by Kouji »

Pevnost je v plenění a nebyl posílen, jen oživen. http://landofice.com/wiki/index.php?title=Dehinator
Drtivou většinu, jako je Flamekeper, mág země, atd... kupuješ od svého boha, pokud se podíváš pořádně, tak nestojí většinou lidi. A takového Flamekeeper Lorda cvičit nemůžeš jen tak, protože je posílen obrovským počtem run a také tomu nevyhovuje každý. Magie ohně 4 vyžaduje vysoké mentální schopnosti, stejně jako jednotky u Ascendancy. Tyto schopnosti se pak ještě posilují pomocí run. Dreaddův vyvolený prochází zkouškami. Světlonoš je dlouho cvičen a hlavně Crinis potřebuje krystaly na udržení svého ostrova. Pokud chceš mít na veliteli slayer atd... co mají poměrně obyčejné jednotky, tak není problém, aby je měl, ale v takovém počtu je to nic. Magie většinou ovládají jednotky, kde obětuješ 5 lidí a přijde ti 1 jednotka a magie je celkem slabá v malém počtu. Ty opravdu silné si zaplatíš, ale bez lidí.
Bohové si cení svých věrných, ale nemůžeš jít do extrémů, přesně jako nejsilnější jednotka, kde projde 1 z 1 000 a nebo to trvá půlku života, proto bych to dal do jisté zmenšené formy, jak jsem psal.
Ingr.T
Posts: 65
Joined: Thu 03. Jul 2014 14:34:33

Re: Velitel klanu

Post by Ingr.T »

Sice jsi nepochopil co jsem myslel, ale hezky jsi se rozepsal. ;) Je škoda, že ty jako velitel klanu, jsi nikdy nebyl tak dobrý, aby ti například vulkán dal své flamenkeepry, či Dralag wurmy, nebo Dhar Mágy země. Ale zkus to někdy dohrát do té úrovně že budeš mít celkem 5 budov, kde se dá rekrutovat, je to dost dobré. ;) Jestli jsi to pochopil co myslím tak OK, jinak to vysvětlím i jinak.
Kouji
Posts: 518
Joined: Sat 08. Mar 2014 20:00:51
Location: Ostrava

Re: Velitel klanu

Post by Kouji »

No, nevím, co by jsi musel udělat, aby ti bohové dali své skoro nejsilnější jednotky. Podle druhé části bych pochopil, že si myslíš, že jsem začátečník :) . Asi budu potřebovat to lépe rozepsat :) .
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: Velitel klanu

Post by nezmar »

treba si uvedomit, ze "velitel" to znamena "hrac" zacina ako absolutna nula bez schopnosti, nadania, magii, predmetov, ... PROSTE nula

a len svojou odvahou a zlatom dokaze ukecat ludi zo svojej dedinky (preto zacinate s 1) aby ho nasledovali a ukamenovali ludi z druhej dedinky. A tak postupne dobyvate dalsie dedinky, osady, mesta.

Kedze sa mozete venovat vycviku so zbranov a posilovaniu vlastneho tela, vase staty stupaju spolu s poctom tahov a vitaznych bitiek (predzvest, vehlas)

Chcete to porovnavat s Dreaddovym vyvolenym? On je zobrati ako este prtavec, specialne cviceny, tyrany, muceny, ... zatial co vy ste vyrastali az do veku mozno 20tich rokov v relativne milej dedinke ... :)

To sa proste neda porovnat. A ked sme napr. u tych flamekepperov. Vela ludi s nadanim na ohnivu magiu skonci "iba" ako magovia, alebo arcimagovia a velmi malo sa z nich stane aj flamekepperom a este menej Lordom
A vy to chcete zadarmo? iba zato, ze ste dostatocne verny bohu? :D

Ale aby som nebol taky pesimisticky.
To o dobyvani a miernom vylepsovani svojho hrdinu/velitela nie je vobec zly napad. Vlasne preco nie, ALE chce to niekomu rozpracovat podrobnejsie, pretoze ja nato momentalne nemam cas a bolo by fajn, keby som nemusel vsetko spravit sam :mrgreen:
Dokonca niesom uplne proti aby sa z velitala postupne aj legendarna jednotka
Kouji
Posts: 518
Joined: Sat 08. Mar 2014 20:00:51
Location: Ostrava

Re: Velitel klanu

Post by Kouji »

Si s tím pohraju jak budu mít chvilku :) .
Ingr.T
Posts: 65
Joined: Thu 03. Jul 2014 14:34:33

Re: Velitel klanu

Post by Ingr.T »

nezmar: ano máš nadání ukecávat 2 vesnice, to je sice pravda, ale já nepsal, že výcvik musí být zdarma! 1 flamínek stojí 500 000 1x ohěn a nebesa. Proč by za například 10 ohnu a 10 nebes ses nemohl stat silnym jako flamekeeper "něco ve stylu: posílily tvé tělo pomocí run a od této doby jsi schopen používat magii ohně." Mezi námi nezdá se mi to ve světě magie až tak moc divné. Osobně mě přijde divnější že si jednu róbu (imunita na ohen) obleče jeden vesničan (všichni zaráz se do ní asi nevejdou) a všech 100 000 vesničanů, kteří se střetnou na bitevním poli s 10 000 ohnivými golemy jsou chráněni. ;) Rozumíš co chci říci?

Kouji myslel jsem, že nerozumíš tomu co myslím, ne hře.
Kouji
Posts: 518
Joined: Sat 08. Mar 2014 20:00:51
Location: Ostrava

Re: Velitel klanu

Post by Kouji »

Nemůžeš chtít, aby ses stal Flamekeeperem, když na to nemáš talent. I kdyby, tak bys musel mít zase x let velitele mimo, aby se vycvičil. Čili by se musely snížit daně apod. , bez velitele nemůžeš vzkvétat.
Jako, mezi námi, nemůžeš brát loi doslova. Jaký člověk ti vydrží žít 300let a více? By musela být zase určitá šance (1-2% OV) za tah ti umřou. To by bylo šílené, kdybys to chtěl takhle dělat.
Tak mi asi budeš muset přesněji vysvětlit, co jsi myslel :) .
Ingr.T
Posts: 65
Joined: Thu 03. Jul 2014 14:34:33

Re: Velitel klanu

Post by Ingr.T »

Kouji wrote:Nemůžeš chtít, aby ses stal Flamekeeperem, když na to nemáš talent. I kdyby, tak bys musel mít zase x let velitele mimo, aby se vycvičil. Čili by se musely snížit daně apod. , bez velitele nemůžeš vzkvétat.
Kouji a nezmar tak to jsem vás nepochopil, jeden tady říká, Dreadův vyvolený se trénuje 2 desítky let, flamekeeper musí mít talent a mít moc (toho se dá dosáhnout pomocí run, umím číst knihovnu, runy věčnosti př).
Takže potrženo sečteno, jestli Vás chápu, tak dle pravidel bych měl obětovat runy a cca 120 - 240 tahů asi bez hrdiny?

Upřímně mi spíš napište, že nechcete upgreadovat hrdinu ve schopnostech a v závislosti na bohovi. Tomu rozumím, navrhl jsem jen zpestření hry.
Post Reply