Ladenie bohov - Dhar

Vaše nápady, postrehy, návody a vlastne všetko čo sa týka samotnej hry :)
Kouji
Posts: 518
Joined: Sat 08. Mar 2014 20:00:51
Location: Ostrava

Re: Ladenie bohov - Dhar

Post by Kouji »

Tak to se pak omlouvám, to jsem přehlídl.
Tak pak by byla otázkou, co jim vlastně dát. Multi útok je až náramně podobný krakenovi, což to jsem nechtěl, aby tam byla až taková podobnost.
U válečníků jsem se evidentně spletl s přehnanou víru v zesílení s kamenem, čili se slayerem máš pravdu (odstraním) , ale multi útok nechám, protože jsem nepsal, že jsou obaleni kamenem, pouze mají zesílenou kůži (vypadá stejně jako kůže člověka, jen je silnější) a mají 2 ruce, čili bych zde neviděl problém.
No, preascended je 1) jednotka s druhem útoku 2 2) s 1/2 hodnotou strážce 3) nepamatuji si přesně, ale co stojí preascended? 1runu nebes (když to přeženu 300k) a 10k lidí? Čili je zde nějak 2-3x násobná cena u strážců? Možná bych uvažoval o sundání steče a možná i mírného snížení damage, ale slayer bych nechal.
Jinak tohle se mi líbí, když se lidi zapojují a mají připomínky, aspoň se to dá dotáhnout k jistému kompromisu a na jistou úroveň.
denny
Posts: 14
Joined: Wed 10. Sep 2014 10:14:03

Re: Ladenie bohov - Dhar

Post by denny »

Ripperman mozes dat kritiku aj na moj navrh ? (snazil som sa nepreboostit) diki :mrgreen:
Ingr.T
Posts: 65
Joined: Thu 03. Jul 2014 14:34:33

Re: Ladenie bohov - Dhar

Post by Ingr.T »

Kouji wrote:Takže jsem konečně dodělal tu moji větev :) . Vaše názory jsou vítány.
Píši co se mi nezdá a co mi zní divně či moc silně. Mimo to zdůrazňuji, že Dhar je bůh DOBRA.
2. budova - Horské cvičiště - Válečník boha země
Iniciativa: 5 (Snížil bych iniciativu o 2 body)
Schopnosti: Multi útok 2 - neměl jsi tam počet útoků za kolo tak dodávám.

3. budova - Vápencové doupě - Vápencový had
Druh útoku:2
Hodnota: 2000
Schopnosti: Jed 30% (+30% proti živým tvorům) + plivanec kyseliny (tato jednotka plivne na nepřátele kyselinu ta má za následek zničení vybavení, za jednu jednotku sníží útok a obranu o 0,05 - 0,1 za jednotku. Současně není možné, aby snížení bylo vyšší než o 90%)
Cena:1 vejce, cena jednoho vejce 5000zl a 1 runa života a 10 lidí (krmivo pro mládě)

4. budova - Kyklopí jeskyně - Kyklop vrhač
Krátký popis: Kyklop je jednooký obr. Kyklopové původně žili na Ostrově ... (z plenění), ovšem při válce Obrů dobra a zla byli téměř zničeni, proto se snažili utéct a najít bezpečné místo k životu. To jim poskytly hory, kde na ně narazil Dhar a za příslib jejich věrnosti je začal zásobovat vybavením (hlavně jídlem). Bohužel u kyklopů se nerodí pouze silní válečníci, ale i slabí jedinci, kteří chtějí svým kmenům dokázat, že jsou bojovníci, a proto se zapojují do všech možných bojů.
Odměna za postavení kyklopů a válečníků je, že hráč získá 10% šanci, že každé kolo se přidá 1 Slabý kyklop (= cca každé 10. kolo 1 kyklop), tento kyklop je příliš slabý aby mohl vrhat kameny na své nepřátele, ale i tak je vítanou posilou do armády kde slouží především jako živý štít.
Slabý kyklop
Damage:150; Útok:16; Obrana:18; Životů:1000; Druh útoku:1; Iniciativa:6; Hodnota:1000 (Staty jsem rychle odtypoval, jde o to aby byl o dost slabší, jelikož je v podstatě zdarma a je to jen jednotka pro zpestření. Umí jen uhýbat a bránit proto nižší útok a vyšší obrana)

5. budova - Chrám posvátného kamene - Posvátní ochránci
Damage:8000
Hodnota:30000 (40 000 se mi zdá moc vysoká, není lepší ji snížit o 5k až 10k, myslím že se zvýšenou cenou by se hodilo o 10k snížit)
Cena:1 vybavení, cena jednoho vybavení 1M zl a 10 run života a 1 runa nebes

Rozdělení za věrnost: Kdysi v dávných dobách tito ještěři využívali runy věčnosti, které pomohly posílit jejich bojovníky, tím se hráči otevírá možnost upgreadovat Posvátného ochránce na Legendárního ochránce (lepší nápad jsem neměl)
Legendární ochránce
Damage:12000
Útok:27
Obrana:25
Životů:2000
Druh útoku:1
Iniciativa:11
Hodnota:60000-80000 (dvojnásobek původních)
Rekrut:Přeměna posvátného ochránce
Schopnosti:Slayer, imunita vůči ohnivému štítu, Multi útok 2, Magie strachu 2 (sníží iniciativu, jde mi o to že by měli snížit iniciativu každým útokem o 2, tedy celkem 4 každé kolo. Na to taková magie není a magie smrti snižuje moc a magie ledu mi nesedí k nim a je taky moc silná.)
Cena:1 runa věčnosti + 10 run nebes
Nezdá se mi tato jednotka přesilněná, jelikož je cena vyská a hodnota vcelku taky, neni to obranná jednotka ale útočná a myslím si že s multi útokem a zpomalením neřítele to je akorát. Současně se vyjadřuji že se mi to Dharovo dobývání nelíbí, působí to nějak divně nesedne mi to k němu.
Dal bych kdyžtak dobývání ve stylu: Vláda kamene (pozabíjení kamenných obrů které Dhar neovládá) či Zničení démonické líhně (to co jsi měl za nápad ty kouji, útok na armádu démonů, kde je silná armáda démoních pěšáků, tedy démonů na blízko, ale myslím opravdu hodně, a pak pár mágů (do 100 - 200 ohnivých koulí) a tak asi 3 arcimágy (1-2 meteority)).
Velemágové země OK

Co ty na můj návrh?
Kouji
Posts: 518
Joined: Sat 08. Mar 2014 20:00:51
Location: Ostrava

Re: Ladenie bohov - Dhar

Post by Kouji »

To, že Dhar je bůh dobra je diskutabilní :) . Dhar je asi bůh dobra, ale dal se na stranu dobra z důvodu, že na straně zla je Vulkán. Mimo to se (možná i víckrát) postavil na stranu Dreadda, když se Vulkán až přílišně přiklonil na stranu dobra. Po pravdě, by ani nebylo špatné, kdyby se Vulkán dal na stranu dobra (dostal už dávno nabídku od Ethra). Dhar by se naštval a přidal by se k bohům zla (není to nemožné).
Snížení iniciativy tam můžu napsat ve stylu 5-7, ať to ve finále (pokud se mu to bude líbit) rozhodne Nezmar.
Na tento detail jsem zapomněl, že jednotky mají i více útoků :) . Dopsáno :) .

Jed 30% je moc. Asi bych to viděl spíše na 10%.
S kyselinou bych asi nesouhlasil. To by vyšlo snad hůř než ten slayer pro nepřátele.
Vybavení by asi bylo optimálnější, než to moje, jen peníze jsou diskutabilní na schopnostech (které jsou zatím v diskusi :) )

Kyklop vrhač se mi líbí, upravuji :) .
S popisem bych asi chtěl vědět pár dalších názorů :) , protože se mi líbí jak tvé tak i mé :) .

No slayer s 8k damage je hodně, takže se mi hodnota zdá přiměřená (se dá kdykoliv upravit ve hře).
Runu nebes tam můžu přidat.

V tomhle se ti dovolím odporovat. Tohle je zas až příliš jako Ascendancy. Nechci posilování runami věčnosti. Tady je až přílišná nápadnost (už jsem měl výtky za podobnost s preascendatem). A i kdyby, tak bych tady viděl celkem věci, které změnit, už jen hlavně cenu (aspoň 2 runy věčnosti) a mininálně imunitu.

Možná to dobývání vypadá divně, pro někoho, kdo nezná moc historii Land of ice a nebo jsem já jediný, komu přijde, že to sedí. Na tohle už i navazují Kyklopové, kterým jsi ty příběh změnil.
Dobývání s démony, tam bych měl asi kapku jiné plány.

Některé tvé návrhy se mi líbily a hned jsem je dal do mého popisu (snad to nevadí), ale na něčem se nedohodneme a na něčem záleží i na názoru jiných :) . Každopádně díky za názor :) .
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: Ladenie bohov - Dhar

Post by nezmar »

chcem este podotknut jednu vec. Vsetci sa strasne zameriavate na to, ze 1. vetva je uz dana a musi sa spravit druha :)

nikoho z vas nenapadlo rozsekat to co uz je a vymyslet v podstate dve nove vetvy tak ako sa to spravilo pre Dralgara? (tam som to tiez pomiesal, aj ked sa to mnohym nezda :D )

Co takto:
1. vetva: kamenna - ..., golemovia, kamenozruti, magovia zeme (skamenenie)
2. vetva: bahno (bazina) - bahno, ..., ..., ...

pricom je zrejme ze toxicita funguje len na bahno, takze to sa moze vyuzit a fungovat na vetvu z bahnom a posilit aj ine jednotky. Cize na zaciatku nemusia byt extra silne, ale potom sa stavaju vcelku dobre (podobne ako sa zmeni bahno :) )

Poznamka: Co sa tyka schopnosti JED
- je to dost mizerna schopnost dobra iba pre silne jednotky. Pretoze ked date 10% k 10 bodom tak je to 11 a ak sa to nasobi *0.3 (ked ma slaby utok) tak v konecnom dosledku vam to spravi minimum damage.
Preto dost rozmyslam, ze vacsine jednotiek navysim podstatne ich percenta pre drtivy,svaty,jedovaty utok (ci ako sa volaju) :D
Kouji
Posts: 518
Joined: Sat 08. Mar 2014 20:00:51
Location: Ostrava

Re: Ladenie bohov - Dhar

Post by Kouji »

Nemusí být dvě větve, ale zase na druhou stranu, když bude mít většina bohů dvě větve, tak to nemusí vypadat nejlépe.

Upřímně jsem vymýšlel dlouho něco podobného bahnu a nic mě nenapadlo :) , asi nemám v tomhle směru fantazii :( .

U jedu jsem neznal přepočty, takže jsem to házel od oka.
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: Ladenie bohov - Dhar

Post by nezmar »

ono to nemusi byt nutno bahno, ale skor priserky, ktore sa vyskytuju v bazinach.

Medzi to kludne mozes ratat aj plazy :D
Vocas
Posts: 57
Joined: Tue 20. May 2014 15:06:56

Re: Ladenie bohov - Dhar

Post by Vocas »

Nechci nějak buzerovat ale jak to s ním vypadá ? :D
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: Ladenie bohov - Dhar

Post by nezmar »

buzerovat mozes, ale kym nebudem mat cas tak to s updatmi nevyzera ruzovo. Chce to len chvilku vydrzat :)

momentalne (ako ste si uz vsimli) robim len kriticke updaty :(
Vocas
Posts: 57
Joined: Tue 20. May 2014 15:06:56

Re: Ladenie bohov - Dhar

Post by Vocas »

Já si rád počkám a buzerovat nebudu. :D
Post Reply