Ladenie bohov - Dhar

Vaše nápady, postrehy, návody a vlastne všetko čo sa týka samotnej hry :)
Ripperman
Posts: 522
Joined: Fri 04. Jul 2014 15:29:00

Re: Ladenie bohov - Dhar

Post by Ripperman »

jako že krtci z 3. budovy budou suplovat ascendenty ? :D
Kouji
Posts: 518
Joined: Sat 08. Mar 2014 20:00:51
Location: Ostrava

Re: Ladenie bohov - Dhar

Post by Kouji »

Tohle je můj názor na věc.
Budova2
Pokud to mají ještěří, tak všichni.
Budova 3
Osobně nevidím důvod, proč by nemohl nosit předměty. Ne imunita vůči ohnivému štítu? Asi by ses měl naučit, co znamená DRUH ÚTOKU 4 (umírá ti ledový obr na ohnivý štít?).
Staty i souhlasí, jen bych je dal asi dražší.
budova 4
Horský hipogrif se mi tady osobně nelíbí, když už ten ještěr.
S bahnem nesouhlasím, se sítí nemám problém.
Staty mi přijdou příliš slabé vzhledem k ceně a hodnotě. Tohle by chtělo razantně upravit.
Osobně se nemůžu přenést přes ten kamínek. Celkem mi to až rve srdce.
Budova 5
Co má diamantový důl společného s Dharovým veletvůrcem? To bych asi pochopil diamatové sochy, ale ty by byly moc silné.
Kamenná socha už existuje a je úplně jinak, čili předělat název nebo vymyslet něco jiného.
Na ty staty, které má, je dle mého názoru dost levný.
Zakázat krakena bez jiné bonusové jednotky mi přijde celkem silná nevýhoda.
denny
Posts: 14
Joined: Wed 10. Sep 2014 10:14:03

Re: Ladenie bohov - Dhar

Post by denny »

No veletvurce ma telo pokryte diamantovou korou namiesto diamantu preto ma aj take silne staty , to som nenapisal. Celkovy vykon tejto jednotky ked poratas sochy dmg, zivoty .. ma byt podobny wurmom / hydram .. Cena sa samozrejme moze upravit je to iba navrh a aj nazov, napr. Univerzita dharova umeni alebo tak..
Letajici jester bez vyvolavania bahna samozrejme musi mat nizsiu hodnotu a ine staty inak je pomerne nepouzitelny a zbytocny.. Ale prislo mi zaujimave mat v utoku 2 stacky bahna mohlo by to byt cool
Druh utoku 4 - a jeje to mi nedoslo s tou imunitou, takze tak, krtkovia mi pridu dost silni kedze maju multi slayer a utok 4 tak som im chcel dat aj handicap... A vlastne ak budu moct nosit aj vybavenie, tak to bude tazke rozhodovanie medzi golemami a podzemnim doupe.
Kamienky su diskutovatelne mne sa osobne myslienka takejto jednotky paci

Druha budova moze byt Nora jesteru, a jednotka jester ale co by robila necham na niekom inom nic zaujimave a funkcne ma nenapadlo. Druh utoku 1 Mozno ak by mala jedovaty utok +20% proti zivym jednotkam, a trochu vyssi dmg ako bahno, ale kto by to chcel... :roll:

Kraken moze ostat ak by sa ukazalo ze je to dobre vyladene, a neurobilo by to z dhara super boha...
Kouji
Posts: 518
Joined: Sat 08. Mar 2014 20:00:51
Location: Ostrava

Re: Ladenie bohov - Dhar

Post by Kouji »

Takže jsem konečně dodělal tu moji větev :) . Vaše názory jsou vítány.
2. budova
Horské cvičiště
Válečník boha země
Cena budovy:1000zl
Krátký popis: Dhar dlouhou dobu hledal způsob, jak využít lidi pro svou armádu. Jeho alchymisté přišli na způsob, jak zpevnit lidskou kůži na hranici kamene. Zesílená lidská kůže má vysokou odolnost a ohromnou sílu.
Damage:12
Útok:6
Obrana:7
Životů:10
Druh útoku:1
Iniciativa:5-7
Hodnota:15
Rekrut: 5 + předzvěst/1000
Schopnosti: Multi útok 2
Cena: 2 vybavení, cena jednoho vybavení 25zl a 1čl

3. budova
Vápencové doupě
Vápencový had
Cena budovy:50000zl
Krátký popis:Had je schopný se pohybovat nepozorovaně pod zemí. Had žije v přímém kontaktu s kyselinou, kterou si ve svém vývoji osvojil (tady si nejsem jist, jestli to stojí za to, vytvářet novou magii).
Damage:200
Útok:18
Obrana:12
Životů:500
Druh útoku:2
Iniciativa:7
Hodnota:300 (s kyselinou více)
Rekrut:2/tah, při postavení Chrámu posvátného kamene (viz. pátá budova) 5/tah
Schopnosti: Jed (5-20%) popř + magie (kyselina)
Cena:1 vejce, cena jednoho vejce 2000-5000zl (závisí na schopnostech) a 1 runa života a 10 lidí (krmivo pro mládě)

4. budova
Kyklopí jeskyně
Kyklop vrhač
Cena budovy:500k zl a 15 run života
Krátký popis: Kyklop je jednooký obr. Původně to byli zastánci Vulkána, avšak Vulkán o ně již delší dobu nejevil zájem, proto se nechali umluvit Dharem, když jim slíbil ochranu proti obrům dobra, kteří zahnali Kyklopy na okraj vyhynutí.
Damage:300
Útok:24
Obrana:16
Životů:1750
Druh útoku:4
Iniciativa:5
Hodnota:4000
Rekrut:1/tah, při postavení Chrámu posvátného kamene (viz. pátá budova) 2/tah
Schopnosti:
Cena:1 vybavení, cena jednoho vybavení 20000zl a 1000 lidí

5. budova
Chrám posvátného kamene
Posvátní ochránci
Cena budovy:1M, 20 run sněhu, 20 run života a 20k lidí.
Krátký popis: Posvátní ochránci chrání posvátný kámen již od dob Impéria Orla. Posvátní ochránci jsou inteligentní ještěři, kteří jsou až na svůj vzhled náramně podobní lidem. Na sobě nosí posvátnou zbroj, která byla vykována v době Impéria Orla a předává se po generace dalším ochráncům. Ještěři chtějí vybudovat svou říší, ale nemají schopnosti na stavbu. Prvním stavebním kamenem bude Chrám posvátného kamene. Posvátný kámen je schován před světem v hluboké jeskyni. Legendy o tomto kameni tvrdí, že při spojení kamene s jistými krystaly povstane prastará bytost). Na toto posvátné místo mohou vstoupit pouze vyvolení.
Damage:8000-12000
Útok:23
Obrana:15
Životů:1500
Druh útoku:1
Iniciativa:11
Hodnota:40000
Rekrut:1/tah
Schopnosti:Slayer, imunita vůči ohnivému štítu
Cena:1 vybavení, cena jednoho vybavení 1M zl , 10 run života a runa nebes

Bonusy: Buďto se zachová kraken (dle mého názoru kraken s palácem země a ostatní s Chrámem posvátného kamene) nebo:

Nové dobývání:
Prastarý chrám ohně ( by se kdyžtak upravilo, tohle je jen orientační)
30 x Flamekeeper
10000 x Mág ohně
5000 x Arcimág ohně
500 x Ohnivý démon
300 x Ohnivý Fénix
25 x ohnivá zeď
1 x Ohnivý přízrak
10 x meteorit

Odměna: 1M zl a Ohnivý krystal

Vždy by mohla být jen jedna jednotka za bonus, i když by bylo na výběr u druhé větve ze dvou.

Nový bonus: Spojení posvátného kamene a Ohnivého krystalu se vyvolá **** (název se domyslí časem) - Ohnivý démon, který má brnění z posvátného kamene. Dvacet metrů vysoký démon schopný chrlit ohnivé koule.
Damage:30000
Útok:65
Obrana:75
Životů:150 000
Druh útoku:1
Iniciativa:6
Hodnota:550 000
Schopnosti:Imunita vůči ohnivému štítu, magie ohně 1 (sešle 2000 ohnivých koulí), slayer

Pak mě napadla ještě jedna potenciální možnost:
Noví démoni, co přijdou přinesou velké množství Černých krystalů a byla by jistá šance na nalezení u démonů (dr (0,2%), dra (0,5%), tel (1%), rah (2%)) asi nějak takhle.
Spojení posvátného kamene a Černého krystalu se vyvolá **** (název se domyslí časem) - Stínový démon, který má brnění z posvátného kamene. Démon schopný zastrašit své nepřátele.
Damage:27000
Útok:70
Obrana:70
Životů:130 000
Druh útoku:1
Iniciativa:8
Hodnota:550 000
Schopnosti:Imunita vůči ohnivému štítu, magie smrti 3, slayer

Pokud by toto prošlo, tak bych mírně upravil první větev.
Bahna rekrut z Zvyšuje rekrut Oživlého bahna + odehráno tahů/250 na Zvyšuje rekrut Oživlého bahna + odehráno tahů/225
Kamenožroutům snížit hodnotu na 15k.
Možnost proměnit mágy země na velemágy země (magie země 2) - Vytvořit kamennou zeď 50k životů, obrana cca 30-40, tím se otevře mít místo topazů útočnou jednotku a mágy jako štít.
Last edited by Kouji on Mon 29. Sep 2014 15:13:21, edited 11 times in total.
denny
Posts: 14
Joined: Wed 10. Sep 2014 10:14:03

Re: Ladenie bohov - Dhar

Post by denny »

Tiez celkom dobre,

negativa, co nenapisem to su pozitiva :D:
nemyslim ze je mudre davat skoro kazdemu slayer - to by obrana u vacsiny jednotiek bola zbytocna polozka...
Valecnici - pripadaju mi ako pomiesane jednotky od crinis :D valecnici s multiutokom.. + su prilis drahi v porovnani s bahnom v podstate to je bahno s multiuokom a dvojnasobnou hodnotou.
vapencovy had ma privysoky dmg (v kombinacii so slayerom) - a clekovo je to dost silna a draha jednotka na zaciatok.
kyklopi su dost nezaujimavi asi ako kamenozruti a su taka kopirka ladovych obrov
Ochranci - zaujimavy napad na jednotku pomer zivoty a dmg su novinka, slayer zas prilisny luxus...radsej vyssi utok. osobne by som jednoducho nechal ako druhu budovu tych veletvurcov , s tym ze by tvorili hraby namiesto soch - ale potom im treba trochu dvihnut dmg tak na 3000 + 3000 v steci a mozno zdvihnut cenu.
naco pliest magiu ohna a smrti ku dharovi. tie patria hlavne inym bohom. a taktiez ohnivy demon s ohnivymi gulami - lepsia nadstavba na vulkana ako na dhara
stinovy demon - extremne silna jednotka tiez sa mi to nehodi - Ja som staval vetvu na novej magii zeme. Kedze chudak dhar ma iba jednu ak sa nemylim (porovnaj s dreaddom :D)


takze z vetvy sa mi paci dotiahnuty napad na 2. budovu Valecnici, 3. hady sa mi nepacia 4. kyklopia jaskyna sa mi vobec nepaci 5. tato budova je fajn napad
tie supersilne bonusove jednotky sa mi zdaju prisilne.. to ked mam 2-3 stinovych demonov tak su lepsi ako kraken :D prilis naboostene jednotky velmi by to zjednodusilo hratelnost
Kouji
Posts: 518
Joined: Sat 08. Mar 2014 20:00:51
Location: Ostrava

Re: Ladenie bohov - Dhar

Post by Kouji »

Některé věci jsem psal ještě večer, tak to mělo mouchy. Teď jsem věci, které se mi nelíbily odstranil.
Se slayerem jsi měl pravdu, proto jsem to odebral hadům, jinak si myslím, že jsou na místě.
Válečníci jsou podobní asi jako elfí lučištníci a střelci. Jsou dražší, ale taky mají i důvod - v době, kdy rekrutuješ bahno 50, můžeš rekrutovat válečníky po 200. Válečníky mám přiřazené k posvátnému kameni, kde se nebude kupovat obří chrám, čili jejich cena je adekvátní.
U hada jsem měl důvod k vysoké ceně, a to slayer. Trochu jsem ho zlevnil bez něj, ale taky nezapomínej, že je to jednotka útočící v 2 kole.
Kyklopové jsou sice trochu jako kopírka ledových obrů, ale to nebylo tak cílem. Šlo mi celkem hlavně o nakrknutí Vulkána. Na což nepřímo navazuje Prastarý chrám ohně.
U ochránců ten slayer mi přijde jako důležitá část. Kdybych jim to odebral, tak můžu shodit cenu na polovinu. Veletvůrci se mi nehodí v podstatě do poloviny větve. By to vyhodilo můj původní smysl. Dhar a Vulkán jsou odedávna nepřátelé, proto jsem chtěl Kyklopy a kombinaci ohně a kamene.
Magie ohně má stejný důvod jako odstavec předtím. Magie smrti už u Dhara je u krakena.
U Vukána jsem chtěl taky nějak zasadit ohnivý krystal. Ale zase to odporuje s větví, kterou už vymyslel Ingr.T. Jelikož má ohnivý krystal schopnost vyvolat veškerou svou energii najednou, tak se nehodí na pravidelné vyvolávání. Leda by se díky něj na stálo přivolal ohnivý dráček.
No obě bonusové jednotky prošly menšími změnami. Silní? Ani si nemyslím. Podívej se na krakena. Kraken mi byl v tomhle směru inspirací. Spíše se bojím, že s těmihle bude problém dávat některé démony.
Evidentně jsi přeskočil jistou část.
Vždy by mohla být jen jedna jednotka za bonus, i když by bylo na výběr u druhé větve ze dvou.
Chasty
Posts: 84
Joined: Sun 13. Jul 2014 16:35:57

Re: Ladenie bohov - Dhar

Post by Chasty »

mě osobně se tahle myšlenka líbí nejvíc, má to svou propracovanost, "ne zcela" je kopií již udělaných jednotek, až na kyklopy, jinak bych moc námitek neměl... zatím ze všech nápadů mi tenhle přišel nejlépe adekvátní příběhu.
Ripperman
Posts: 522
Joined: Fri 04. Jul 2014 15:29:00

Re: Ladenie bohov - Dhar

Post by Ripperman »

Já moc nechápu, proč myslíte, že takováto nová větev Dhara u Nezmara projde, ale ascena je pořád zakázaná, protože je přeboostěná... :D

1. jednotka - multiútok, slyer
2. jednotka - multiútok, slayer
3. jednotka - druh útoku 4 (kolik jiných jednotek s druhem útoku 4 existuje s výjimkou aethera, který je i s nimi nejslabší bůh ?)
4. jednotka - slayer, steč, imka na oheň
unikátka - kraken se slayerem.

:D

Jenom to prosím trochu porovnejte s novou větví dralgara nebo ghora. Jako nepopírám, že bych za takovouhle větev taky chtěl hrát, jen ono by se pak nehrálo nic moc jinýho...
Jediná nevýhoda teda je, že tam není aspoň nic jako štítovací jednotka, ale tu zastanou v pohodě ozbrojení vesničani podobně jako u vulcana. Popřípadě ti hadi, kteří mají při 500 životech a velký dmg hodnotu jen 300...
Kouji
Posts: 518
Joined: Sat 08. Mar 2014 20:00:51
Location: Ostrava

Re: Ladenie bohov - Dhar

Post by Kouji »

To si Nezmar rozhodne sám. Třeba jen použije názvy a hodí tam svoje staty.
2. jednotka už nemá slayer, pokud jsi tohle nepsal už někdy v 9 ráno a neposlalo 9hodin později, tak špatná připomínka. Schválně jsem dával větší ceny jednotek, aby se to vyvážilo. a kdykoliv se to dá změnit.
Kde jsem napsal, že to jsou unikátní jednotky? Vy si tady informace žužláte z prstu a předhazujete blbosti. Kdyžtak bych asi snížil damage než slayer, už tak jsem ho snížil oproti krakenovi, jen je otázkou, jestli dostatečně. Tady jediná podobná jednotka je zakázána, takže se to nedá pořádně porovnat.
Dralgar byl snad vždycky defenzivní jednotka, Ghoro mě nikdy moc nezajímal.
Tuhle větev jsem myslel tak zvláštně. Tuhle větev jsem spíše uvažoval kombinovat s velemágy země, čili by byl štít. Člověk by se rozhodl, jestli chce jako štít topazy, velemágy nebo jestli mu stačí válečníci a OV (případně hadi). Hodně lidí si i stěžovalo, že jsou mágové na hovno. Čili by se vyřešil jeden z problémů (bylo by možné mít poslední budovu štít, zkamenění i útočnou jednotku).
Ripperman
Posts: 522
Joined: Fri 04. Jul 2014 15:29:00

Re: Ladenie bohov - Dhar

Post by Ripperman »

No dobře, tak jedna jednotka slayer teda z těch všech mít nebude. V poznámce u ní máš ale o slayeru stejně pořád zmínku. :P

Moc teda nechápu, proč by ten slayer měli mít. Veškeré defenzivní jednotky, veškeré pláty, atd. tím naprosto ztrácejí smysl. Jak napsal denny před mnou - obrana jednotek pak tak nějak nemá smysl.

Když to porovnám s ostatníma bohama:
vulcan - ani jedna jednotka slyer a to ani posvatni fenixove ani ohnivy prizrak nema slayer.
dreadd - slayer mají jen rytíři temnoty, kteří mají šíleně velkou hodnotu a soulkeeperové.
dralgar - jediné, coby se dalo brát v úvahu jsou bisoni. Jinak je třeba postavit statisíce prasátek.
crinis - ani jedna jednotka nemá slyer. mraky vesanu, prasat a dalších jen k udolání 1 blbého wurma.
ghoro - ani jedna jednotka se slyerem
aether - slyer hodně jednotek, ale každá taková má velkou hodnotu a mizernou dmg.
Dhar - slayer má pouze bahno - a je díky tomu óznačováno jako nej jednotka a musí mít díky tomu malý rekrut.

Jaká přesně je logika, že by měli mít lidi se zesílenou kůží slayer, tzn. mohou proniknout kůží wurma, sundat stín, rozmlátit pěstma hradbu ??? Proč by měli mít lidi, se zesílenou kůží multiútok ? Jako že jsou "obalení kamenem", takže jsou rychlejší oproti tomu, kdyby nebyli ?

PS: Jediná jiná 5 urovnova jednotka s 12tis, dmg a slyerem je preascended. Ten teda ale nemá steč. Je to takový slabší odvar toho posvátného ochránce. :mrgreen:

Pro jistotu znovu opakuji. Já bych si za tuhle větev určitě i zahrál (a to i za ascendancy). Ale tak nějak se obávám, že to prostě neprojde.
Post Reply