Katapulty

Vaše nápady, postrehy, návody a vlastne všetko čo sa týka samotnej hry :)
Raeleg
Posts: 51
Joined: Sun 18. May 2014 18:25:28

Katapulty

Post by Raeleg »

Ahoj,
myslím, že si asi všichni všimli toho, že katapult neslouží jako obléhací zbraň ale spíše k ničení jednotek s nízkou obranou (často dosti mobilních). Proto chci navrhnout, aby katapulty dostaly bonus do útoku (nebo slayer), když útočí na jednotky s nízkou iniciativou (nejlepší by bylo, kdyby ten bonus byl na inc. 0-3 a k 3 se snižoval). Viděl bych to tak: Útok proti inc. 0 by byl např. +25 út, proti inc. 1 třeba +20 út, atd.

Ještě dodám, že katapult používá "svatý útok", který sice dává +50% proti neživým, nýbrž podle mě by měl používat "drtivý útok" (ten ale dává +50% proti nemrtvým).

S pozdravem
Raeleg ;)
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: Katapulty

Post by nezmar »

mne ten svaty pride logicky z toho dovodu, ze taka kostra sa skor rozpadne po udere velkeho kamena ako taky obor :D

co sa tyka toho slayeru tak to ma tazky katapult. Predsa len lahky katapult by ani v skutocnosti neublizil niecomu takemu ako je Wurm.

V tomto si nemyslim, ze by katapulty mali prejst nejakymi zmenami
Raeleg
Posts: 51
Joined: Sun 18. May 2014 18:25:28

Re: Katapulty

Post by Raeleg »

To jo ale kostra je malá a mobilnější něž nějaká statická stavba, může uhýbat a špatně se na ni míří atd. (taky neříkám, že by jím ten katapult neměl uškodit, navíc má iniciativu 3). Jde mi hlavně o to, že katapult je na sestřelení kostlivců a ne na ničení hradeb. K tomu se mi zdá divné, že katapult používá svatý útok namísto drtícího (jde tam jenom o změnu názvu).

Těžký katapult nemá slayer (má právě ten svatý útok), ten slayer má těžká balista.

Jinak jsem myslel katapulty obecně a ten bonus (zvýšení útoku) by nefungoval na wurmy, protože ti mají vysokou iniciativu.

Celý problém mám založený na tom, že na zničení jedné kamenné hradby by člověk potřeboval 90000 normálních katapultů nebo 250 těžkých. Pokud by jsme se bavili o jedné zdí prokleté citadely, tak tam by člověk potřeboval těch těžkých katapultů asi 25000. To už té zdi uškodí více 25000 obyčejných kostlivců.
Last edited by Raeleg on Wed 11. Jun 2014 23:06:34, edited 6 times in total.
Kouji
Posts: 518
Joined: Sat 08. Mar 2014 20:00:51
Location: Ostrava

Re: Katapulty

Post by Kouji »

Rytíři temnoty mají jako jedni z nejvyšších iniciativ, takže v tomhle je to blbost. Katapulty by se měly nějak zesílit, ale určitě ne takhle.
Raeleg
Posts: 51
Joined: Sun 18. May 2014 18:25:28

Re: Katapulty

Post by Raeleg »

Kouji wrote:Rytíři temnoty mají jako jedni z nejvyšších iniciativ, takže v tomhle je to blbost. Katapulty by se měly nějak zesílit, ale určitě ne takhle.
No psal jsem, že by to platilo do iniciativy 3, takže by tím byly zasaženy jednotky jako zombie, golemové a hlavně hradby. Navíc jsem všechna čísla psal úplně volně. V klidu by stačilo, kdyby dostaly bonus jenom proti jednotkám s iniciativou 0.
linux
Posts: 26
Joined: Sat 12. Apr 2014 10:16:31

Re: Katapulty

Post by linux »

Já myslím, že je to dobrý nápad, dá se tím krásně vyřešit funkčnost katapultů bez toho aby se jim musel přidávat slayer což by je srovnalo s balistou. Takhle budou mít něco jako slayer jen pro jednotky s nízkou iniciativou což sedí i na skutečnou situaci já dávám palec hore :) ještě bych přidal změnu, že by se balistám právě díky slayeru mohla snížit dmg ať ten rozdíl vynikne ... Proti hradbám by dávaly větší poškození katapulty díky iniciativě a proti takovému wurmovi by dávaly zase víc balisty díky slayeru, ale né zas tolik kolik dávají teď :D
User avatar
John-ka
Posts: 100
Joined: Fri 31. Jan 2014 21:29:33
Location: Uherčice
Contact:

Re: Katapulty

Post by John-ka »

Ono kdyz je tech jednotek hodne, tak ten katapult proste streli do davu a neco trefi.

S tim drtivym a svatym utokem souhlas, to se Drago asi nekdy upsal. Mozna drtivy utok by mel zvedat nejen dmg ale i utok. Pripadne dat katapultum 'minislayer' jen proti hradam, je-li to proveditelne.
Není důležité vyhrát, ale přežít. I když vyhrát je taky fajn. Obzvlášť, když vyhraju já.
Patejl (Jiří Kulhánek)
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: Katapulty

Post by nezmar »

to by sa mohla pridat specialna schopnost - utok proti nepohyblivym cielom (tie ktore maju iniciativu 0) a zvysit damage (resp. utok) o 100% ??? co vy nato?

ziskali by to:
katapultu, tazky katapult, balista, tazka balista
Kouji
Posts: 518
Joined: Sat 08. Mar 2014 20:00:51
Location: Ostrava

Re: Katapulty

Post by Kouji »

Pak máš ale i jednotky, kterým se sníží iniciativa na 0 pomocí magie.
linux
Posts: 26
Joined: Sat 12. Apr 2014 10:16:31

Re: Katapulty

Post by linux »

balisty to nepotřebujou .. tady jde o posílení katapultů. Třeba tady je příklad

2 x Těžký katapult útočí na 32 x Zeď Prokleté citadely
2 x Těžký katapult zmasakroval (0) 0 x Zeď Prokleté citadely(939824)

1 x Těžká balista útočí na 32 x Zeď Prokleté citadely
1 x Těžká balista zmasakroval (605) 0 x Zeď Prokleté citadely(939219)

?? DAFUQ ?? 2 katapulty dají 0 a jedna balista 600 ?
Post Reply