Nový bůh

Vaše nápady, postrehy, návody a vlastne všetko čo sa týka samotnej hry :)
Post Reply
Topinka
Posts: 36
Joined: Mon 12. May 2014 17:38:07

Nový bůh

Post by Topinka »

Tak, vím že se tenhle nápad asi neujme, ale straší mě v hlavě tak dlouho, že ho prostě musí dostat na papír. Jedná se o sérii updatů, rozdělenou do pěti fází, která by vedla k přivedení nového boha na Land of Ice. Předem podotýkám, že kdyby se něco z toho mělo použít, chtělo by to jak jednotky tak armády značně doladit.

Fáze 1
Úvod: Byla to jen otázka času, kdy se ve světě zmítaném nekonečnými válkami něco podobného stane. Kdy se objeví muži, kteří si více než života budou cenit cti, více než zlata slávy. Muži, pro něž nebudou mít význam tituly ani bohové, nýbrž jen meč a umění jej ovládat.
Změny
Na Land of Ice se objeví nová víra, respektive filozofie, která nebude navázána na žádného z bohů, nýbrž bude založena na hodnotách a ctnostech válečníků. Tváří v tvář nekonečným válkám se budou objevovat lidé, kteří se sami chopí meče a pokusí se jím vydobýt jméno sami pro sebe. Většina z nich zemře, ale některým se podaří vydobýt si slávu, což inspiruje další k tomu aby je následovali. O existenci tohoto kultu se hráči boudou moci dozvědět hned ze začátku, od Starého generála. Zároveň se pak objeví nový event:

Potulný šermíř.
Ten by měl dva efekty. 1. V případě, že by se měl objevit v době, kdy by na hráče útočili barbaři(skupina), pokusil by se vydobýt slávu tím, že by na ně zaútočil a porazil je
„Pane, včera se tu zastavil potulný šermíř. Když slyšel, jaké problémy máme s barbary, vyrazil proti nim a pobil je do jednoho“.
V případě, že by žádní barbaři nebyli, zůstal by přímo v klanu hráče, kde by fungoval jako klasický event, který by si zdržel 3-8 kol a v každém by vyzýval na souboj ozbrojené vesničany(2-10) hráče, dokud by neodešel, nebo by nebyl zabit.
„Pane, v jedné z naších vesnic se usadil potulný šermíř. Za poslední měsíc v souboji zabil X našich Ozbrojených vesničanů“.
Obrana: 1 x Potulný šermíř, 20-30 x Ozbrojený vesničan
Odměna: cca 100zl a 2 věhlas
Nové jednotky
Potulný šermíř: Damage 10, Útok 11, Obrana 8 Životy 20 Druh útoku 1, Iniciativa 6 Hodnota 25, Zvláštní schopnost Steč.

Fáze 2
Věk přišel, a zase odešel. Mohutná Aetherova bouře vyhnala většinu lidí z hlavního kontinentu a většinu z těch co zůstali zabila. Ne však všechny. Několika skupinám potulných válečníků se podařilo najít útočiště v opuštěných chrámech a pevnostech, ve kterých přežili strašlivou bouři. Během generací tvrdého života a izolace si vytvořili vlastní kulturu, založenou na bojových dovednostech a osobní cti. Nyní, když bouře pominula a lidé se vrací na hlavní kontinent, opouštějí své chrámy, aby šířili své učení dál ve světě.
Změny
Starý generál informuje o rozšiřování vlivu válečného kultu. Spolu s ním se objevují dva nové eventy. Skupina válečníků a Opevněný chrám.

Skupina válečníků
„Veliteli, v jedné z našich vesnic se usadila skupina potulných válečníků a začala působit problémy.“
Skupina potulných válečníků je vyšší forma Potulného šermíře. Je schopná poradit si se všemy barbary včetně kmene a v případě, že se usadí na našem území, zabijí 10-35 ozbrojených vesničanů za tah. Zůstane po dobu 5-8 tahů.
Obrana: 200 x ozbrojený vesničan, 10x potulný šermíř 30 x střelec starého impéria
Odměna: cca 1000 zlata a 4 body věhlasu.

Opevněný chrám
„V pustině jsme nalezli opevněný chrám. Zvláštní, nezdá se že by uctíval některého z bohů“.
Opevněný chrám představuje hlavní základnu kultu bojovníka. Sem se ukryli potulní šermíři před Aetherovou bouří, zde studovali a zdokonalovali své umění. Nyní, když bouře pominula, přijímají do chrámu mladé muže z okolí jako novice, aby z nich vycvičili řádové bojovníky. Ti z řádových bojovníků, kteří pak dosáhnou mistrovství mohou obdržet titul mistra, největšího bojovníka řádu.
Obrana: cca 500 x ozbrojený vesničan, 300 chrámových noviců, 200 Bojovníků řádu a 50 mistrů řádu.
Odměna: cca 2000 zlata, 200 předzvěsti a šance 0,01% na nalezení Kodexu cti

Nové jednotky
Chrámový novic: Damage 8, Útok 10, Obrana 6 Životy 15 Druh útoku 1, Iniciativa 7 Hodnota 25, Zvláštní schopnost Steč.
Válečník řádu: Damage 8, Útok 11, Obrana 6 Životy 15 Druh útoku 1, Iniciativa 7 Hodnota 30, Zvláštní schopnost Umění boje 1, Steč.
Mistr řádu: Damage 8, Útok 12, Obrana 6 Životy 15 Druh útoku 1, Iniciativa 7 Hodnota 30, Zvláštní schopnost Umění boje 2, Steč.

Zvláštní schopnosti
Umění boje 1: Jednotka je cvičená v používání velkého množství zbraní, díky tomu má 50% šanci že bude útočit již od 2. kola.
Umění boje 2: Jednotka je mistr v používání velkého množství zbraní, díky tomu má 50% šanci, že bude útočit již od 1. kola.

Nové předměty

Kodex cti: Jednotka, která drží tento předmět je imunní vůči Magii smrti III(vybavení)

3. Fáze
Přišla další Aetherova bouře a s ní další věk, během kterého počty potulných válečníků stále rostou. Díky společné ideologii nemají problém se slučovat a vytvořit jednotnou organizaci. Postupně jsou jejich věhlas a moc jsou takové, že dokonce založí vlastní frakci. Bratrstvo války. Jejich vůdcové a cíle jsou v současnosti neznámí. Jediné co je jisté je, že se pustili do války s Eterňany.

Změny
V rámci Války se zpřístupní nová frakce, se kterou je možné interagovat. Je jím Bratrstvo války. Vůči této skupině má klan dvě možnosti. Buď útočí na jejich chrámy a svatyně, čímž si může usmiřovat Eterňany, kteří jsou s nimi ve válce, nebo jim naopak může věnovat Runy věčnosti a zvyšovat si tak reputaci u nich. V takovém případě se mu s dostatečnou reputací mohou odměnit nějakou jednotkou, nebo pomocí s démonem, který obléhá jeho město.

Svatyně války
Opevněné a dobře střežené svatyně. Zde pod ochranou válečníků a mistrů řádu studují v hlubokých meditacích moudří řádu, kterým lidé přezdívají Kněží války podstatu bojových umění a moc magických run.
Obrana: 15000 x Novic řádu, 10000 x Válečník řádu 5000 x Mistr řádu, 1000 x Kněz války
Odměna: 1-3 kusy náhodně vybraného typu run, kromě Věčnosti. 0,05% šance na získání kodexu cti. +1 reputace u Eternanů, -1 reputace u bratrstva války.

Chrám války
Perfektně opevněné a střežené chrámy, kde nejvyšší z Kněží války studují moc Run věčnosti a připravují tajemný rituál pro řádového Velmistra. Kromě bojovníků a mistrů řádu je přitom chrání i Synové zkázy, elitní jednotky cvičených již od útlého dětství a těly upravenými magií. Jejich kůže je tak pevná, že ji neprorazí sebe ostřejší meč a jejich paže tak mocné, že před nimi ani hradby z kamennů nepředstavují dostatečnou ochranu.
Obrana: 21 000 x Novic řádu, 15000 x Válečník řádu, 6000 x Mistr řádu, 3000 x Kněz války, 300 x Synové zkázy
Odměna: 1-3 kusy náhodně vybrané runy, 0,1% šance na získání Kodexu cti, +3 reputace u Eternanů, -3 reputace u Bratrstva války.

Nové jednotky

Kněz války: Damage 8, Útok 8, Obrana 4 Životy 15 Druh útoku 2, Iniciativa 7 Hodnota 100, Zvláštní schopnost Umění boje 3.
Přízračná zbraň: Damage 100, Útok 7, Obrana 1 Životy 5 Druh útoku 4, Iniciativa 12 Hodnota 1, Zvláštní schopnost Jednotka se po útoku rozplyne.
Synové zkázy: Damage 150, Útok 23, Obrana 25 Životy 450 Druh útoku 1, Iniciativa 5 Hodnota 1000, Zvláštní schopnost

Zvláštní schopnosti
Umění boje 3: Jednotka vstoupí do hlubokého meditativního transu, ve kterém má v každém kole 50% šanci na to, že přivolá přízračnou zbraň.

Reputace u Bratrstva války
Od 10 je při zvedání reputace šance 0,X%, kde x je reputace na příchod 3-12 Noviců řádu. Při překročení 25 získáte 1 x Kodex cti a bude šance 0,1%, že za vás porazí démona kasty Dh. 50, Přijde 200 Válečníků řádu. 100: získáte 50 Synů zkázy. Za 1 runu věčnosti získáte 1 bod reputace.

4. Fáze
Co je cílem bratrstva, proč riskují své zničení a útočili na Eternany? Na tyto otázky nenašel odpověď žádný velitel klanu ani špion. Odpověděli na ni sami. Než skončil věk a přišla bouře, podařilo se učencům Bratrstva nashromáždit dostatek run věčnosti k provedení jimi připravovaného rituálu. Během něj uvolnili obrovské množství energie, které nasměrovali do jediného člověka. Svého vůdce Iskandera. Takovýto čin by normálního člověka zabil. Na popel spálil jeho tělo a zničil jeho duši, on však nebyl běžným člověkem. Byl nejvyšší mezi svými, mistr všech metod boje, vytvořených během staletí Bratrstvem. Zocelený nejen na těle, ale i na duchu. Díky tomu se mu podařilo tuto strašlivou energii ovládnout a přivlastnit si ji. Stal se tak bohem, prvním bohem zrozeným na Land of Ice. Přes značnou moc, kterou tak získal si však byl vědom své slabosti, oproti starým bohům. Ještě nebyl schopen plně ovládat své schopnosti a i jeho věrní netvořili žádnou jednotnou armádu, ale spíše oddělené buňky válečníků a mnichů. Z tohoto důvodu se rozhodl nezasahovat do záležitostí ostatních bohů a války s démony, alespoň prozatím.
Změny
V rámci Války se objevuje možnost útočit na Iskanderovi chrámy. Zároveň se pak začíná postupně formovat jeho armáda a objevují se nové jednotky, které můžete získat sympatizováním s Bratrstvem. V případě, že vaše reputace u nich dosáhne patřičné úrovně, umožní vám nahradit Domobranu svoji unikátní budovou. Naopak, bude-li vaše reputace příliš nízká, přijdou se pomstít se svou armádou.

Iskanderovi chrámy
Chrámy nového boha Iskandera, kde se cvičí jeho nejlepší jednotky z nejlepších.
Obrana: 15000 x Novic řádu, 5000 x Bojovník řádu, 3000 x Mistr řádu 3000 x Kněz války, 500 x Synové zkázy 20 x Iskanderův vyvolený.
Odměna: 1 x Runa věčnosti, 1-5 x libovolná náhodná runa, včetně runy věčnosti, 100 000zl. 1% šance na nalezení Kodexu cti. 0,5% šance na Iskanderův meč. +5 reputace u Eternanů -5 reputace u Bratrstva války.

Iskanderova armáda
„Veliteli, rozzuřili jsme boha války, jeho armáda překročila naše hranice a plení naše města“.
Tato armáda se usadí u hráče na 8-13 tahů, během kterých mu bude likvidovat zlato(10 000,-) lidi(1000), krást runy, ničit vybavení v budovách a dobývat města. Po jejím řádění stoupne za každý tah reputace s Bratrstvem války o 3.
Obrana: 30 000 x Novic řádu 25000 xVálečník řádu, 20000 x Mistr řádu, 10000 x Kněz války, 5000 x Synové zkázy 100 x Iskanderův vyvolený.
Reputace u bratrstva války
Totéž co u předchozí fáze, za 75 dostanete Iskanderův meč. Od 100 pak možnost nahradit Domobranu Chrámem války(viz níže), za 10 000 000,-

Nové jednotky
Iskanderův vyvolený: Damage 100, Útok 18, Obrana 17 Životy 133 Druh útoku 4, Iniciativa 14 Hodnota 10000, Zvláštní schopnost Steč, Slayer, Drtivý útok, Svatý útok, Jedový útok, Umění boje 4, Imunita proti ohni

Zvláštní schopnosti
Umění boje 4: Jednotka se dostává do bojového tranzu, ve kterém posiluje mysl svých stoupenců. Za každou tuto jednotku přivolají Kněží války o 1% přízračných zbraní víc.

Nové vybavení
Iskanderův meč: Pouze pro unikátní jednotky. Jednotka vyzbrojená tímto mečem získá automaticky druh útoku 4.

5. Fáze
Iskanderova moc rostla spolu s množstvím klanů, které se přikláněly na jeho stranu ve válce s Eternany, ve snaze získat část jeho moci. Jeho jméno začalo být na Land of Ice známé a začali s objevovat stále další a další jednotky, nesoucí jeho znak. Koncem věku už byla jeho moc taková, že upoutala i ostatní bohy. Ti se sešli v Aetherově paláci a několik dní debatovali, jak se k této nevyzpytatelné situaci postavit. Dreadd a Ghoro navrhovali jej zničit. Vulkán a další pak pokusit se jej získat za spojence. Nakonec zvítězila Vulkánova strana a tak byl vyslán jednat s novým bohem. Ten se k jeho nabídce zpočátku stavěl odmítavě. Nakonec se ale rozhodl neriskovat válku s ostatními bohy a rozhodl se jim pomoci v jejich tažení proti Démonům. Vynutil si ale neutrální postavení mezi bohy Dobra a Zla. Začátkem nového věku vyrazili jeho Kněží mezi velitele klanu s nabídkou, stanout pod praporem Iskandera, boha války. Získat jeho moc však není tak snadné jako u ostatních bohů. Nestačí mít jen dostatečný věhlas/předzvěst a investovat do budov. Je třeba prokázat mu svou sílu a porazit jeho armády v boji.

Změny

Z Války mizí frakce Bratrstvo války. Místo ní chodí kněží nového boha s nabídkou stanout pod jeho praporem.
Iskander
Bůh války, jediný z bohů, který se přímo narodil na Land of Ice. Bohem se stal díky mocnému rituálu a obrovskému množství run věčnosti, které k němu jeho kněží použili. Nemá tolik zkušeností ani moci jako ostatní bohové, ale jeho mocné jednotky a rostoucí popularita mezi klany mu zajišťuje mezi nimi slušné postavení. Jako bůh války si ze všeho nejvíc cení vojenské síly a proto, budete-li na něj chtít udělat dojem, musíte získat silnou armádu.

Nové budovy

Kaple války
Požadavky: Síla 7000
Cena: 5000 zlatých
Jednotka: Novic řádu
Rekrut: 10/ tah, 1 jednotka=10 vybavení, 1 vybavení=10 zlatých+1 člověk
Bonus za věrnost:

Horský chrám

Požadavky: Síla 100000
Cena: 100 000 zlatých
Jednotka: Kněz války
Rekrut: 1/ tah, 1 jednotka=10 vybavení, 1 vybavení=25 zlatých+1 člověk
Bonus za věrnost: Za 15 run sněhu můžete předělat Kapli války na Svatyně války.

Svatyně války
Požadavky:
Jednotka: Bojovník řádu
Rekrut: 10/ tah, 1 jednotka=10 vybavení, 1 vybavení=10 zlatých+2 lidé
Bonus za věrnost:

Údolí zkázy
Požadavky: Síla 350000
Cena: 300 000,- 25 Runa života
Jednotka: Synové zkázy
Rekrut: 8/ tah, 1 jednotka=10 vybavení, 1 vybavení=1000 zlatých+1 člověk
Bonus za věrnost: Za 50 run života můžete předělat Svatyni války na Chrám války

Chrám války
Požadavky:
Jednotka: Mistr řádu
Rekrut: 10/ tah, 1 jednotka=10 vybavení, 1 vybavení=10 zlatých+1 člověk
Bonus za věrnost:

Palác válečníků
Požadavky: Síla 750000
Cena: 5 000 000,- 1 x Runa věčnosti
Jednotka: Iskanderův vyvolený
Rekrut: 1/ tah, 1 jednotka=1 vybavení= Runa nebes a 10 lidí
Bonus za věrnost: Za 30 Run věčnosti umožňuje provést Rituál božství

Rituál božství
Malá verze rituálu, kterou použili kněží války na svého velmistra, aby z něj udělali boha. Tento rituál je největší lákadlo Iskandera, neboť vlije sílu Run věčnosti do vůdce klanu a přetvoří jej z prostého člověka do poloboha. Efekt: Vůdce klanu získá imunitu proti ohnivému štítu, Exterminaci, Umění války 5 a stane se legendární jednotkou.

Nové schopnosti
Umění války 5: Jednotka silou své mysli vytvoří kolem svých věrných neproniknutelnou hradbu moci, která je chrání před útoky a zraňuje každého, kdo by se je pokusil napadnout. Všechny jednotky se schopností Umění války dostávají +1 k obraně a Auru válečníka(totéž co ohnivý štít) o velikosti 35.
Kouji
Posts: 518
Joined: Sat 08. Mar 2014 20:00:51
Location: Ostrava

Re: Nový bůh

Post by Kouji »

Fáze 1: Věhlas bych nedával za jeho poražení nebo zabití, spíše předzvěst. Ale nevím jestli to chápu, pokud bys ho porazil, tak by se k tobě přidal?
Fáze 2: Spíše jen nejasnost, bouře se odehrává pouze na hlavním kontinentu, nikoliv na vedlejších (aspoň mám pocit, že jsem to tak viděl, jak jsem přepisoval knihovnu).
Pokud chápu fázi 3 a 4, tak to je spíše frakce, jako Eternané, pokud je naštveš, pomstí se ti, pokud jdeš s nimi, pomáhají ti a dávají ti jednotky.
Jako bůh je ta 5 fáze podle mně v pohodě, akorát některé jednotky jsou moc levné.
Rituál božství mi přijde trochu přehnaný, exterminaci a legendární jednotku bych tam nedával. Možná mu zvýšil nějak obranu, útok, steč, popř slayer, kdyžtak ten ohnivý štít takový silnější generál + tu novou schopnost.
A od fáze 1-4 budou chodit i když budeš uctívat bohy? Nebo nesmíš uctívat nic a hrál by jsi bez budov? A musíš proti nim bojovat nebo si zvolíš bojování u generála?
S jistou úpravou bych v tom neviděl problém.
Topinka
Posts: 36
Joined: Mon 12. May 2014 17:38:07

Re: Nový bůh

Post by Topinka »

Jop, ve fázi 3 a 4 jsou Frakce podobná Eternanům, přičemž budou chodit i když budeš normálně uctívat bohy
Fáze 1: nad tím jsem nějakou dobu uvažoval, ale podle mě by se spíš nepřidal než přidal
Kouji
Posts: 518
Joined: Sat 08. Mar 2014 20:00:51
Location: Ostrava

Re: Nový bůh

Post by Kouji »

Takže abych to shrnul, začnou to být eventy, které by byla každým věkem silnější. Po pár věcích by se objevila frakce, kterou by jsi zásoboval runami věčnosti. Pak by vznikl bůh, za kterého je možné hrát.
Ale poté, co by byl bůh, by eventy zůstaly pořád pro všechny bohy a frakce by byla zrušena.
Topinka
Posts: 36
Joined: Mon 12. May 2014 17:38:07

Re: Nový bůh

Post by Topinka »

Ano
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: Nový bůh

Post by nezmar »

prve styri fazi sa mi pacia len cakat vzdy na skoncenie veku by mohol byt problem, cize toto by som asi vynechal :)

5 faza novy boh, to si este budem musiet poriadne premysliet

Ale prve 4 su urcite realizovatelne a je dost pravdepodobne, ze sa im budem venovat :)
Topinka
Posts: 36
Joined: Mon 12. May 2014 17:38:07

Re: Nový bůh

Post by Topinka »

Oprávdu? Páni, tak to díky :)
User avatar
John-ka
Posts: 100
Joined: Fri 31. Jan 2014 21:29:33
Location: Uherčice
Contact:

Re: Nový bůh

Post by John-ka »

Nezmar: co udelat do budoucna dalsi hratelnou frakci, kam by pribyvali takovyhle bohove? stavajicim jde o porazku demonu, tem z nove frakce by slo o neco jineho.
Není důležité vyhrát, ale přežít. I když vyhrát je taky fajn. Obzvlášť, když vyhraju já.
Patejl (Jiří Kulhánek)
Kouji
Posts: 518
Joined: Sat 08. Mar 2014 20:00:51
Location: Ostrava

Re: Nový bůh

Post by Kouji »

Drago chtěl časem dělat něco s drakama, samozřejmě něco více mimo by taky bylo dobré.
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: Nový bůh

Post by nezmar »

drago podla toho co vidim chcel pridat 2 nove frakcie (okrem ludi) a jednym z nich mali byt aparatusovia (ci ako sa presne volali) a druhy neviem :D

ty mali mat uplne iny system hry atd. Co ale presne a ako to presne mal v plane, tak to je tazko realizovatelne.

Co sa tyka drakov tak ty (pokial viem) boli stale mimo a mimo sa mali aj drzat. Raz s nimi asi chcel nieco spravit, ale co presne .... Mozno ked sem zabludi (zase) tak nieco popise :D
Post Reply