Buh - Ghoro

Vaše nápady, postrehy, návody a vlastne všetko čo sa týka samotnej hry :)
User avatar
Hron
Posts: 881
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Buh - Ghoro

Post by Hron »

Návrh na posilnění Ghora:

Všichni kdo vyvolávají nějaké jednotky jsou posilovány o 50% Velemágovou róbou moci a někteří mají i něco navíc (vulkán jeho prapor, druidi svůj rituál, ...). Ghoro nic takového nemá a přijde mi, že by si i on něco zasloužil.
Proto navrhuji vytvořit nový artefakt: Rozšířené skladovací prostory

Rozšířené skladovací prostory
Efekt: Vzducholodě (a jejich vylepšení) unesou o 50% více paragánů.

Šance na nalezení
1% - Gnómská velkodílna (Plenění)
0,1% - Gnómská dílna (Pustina)
1% - Železné hory - Železný chrám (Plenění)
0,5% - Železné hory - Citadela (Plenění)
0,25% - Železné hory - Strážní věž (Plenění)
0,01% - Železné hory - Hlídku u úpatí hor (Plenění)
0,01% Trpasličí skladiště (Pustina)
0,005% Trpasličí kovárna (Pustina)
0,002% Železný důl (Pustina)
0,001% Bronzový důl (Pustina)
2% Trpasličí pokladnice (Dobývání)
1% Trpasličí pevnost (Dobývání)
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1464
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: Buh - Ghoro

Post by nezmar »

Pan selem:
* vsetky budovy vratane nevestinca (pokial je v tom problem, moze sa to upravit tak aby to islo aj bez nevestinca a zan bol +do prichodu)
* 3 budova musi byt Vlci/Medvedi doupe
* vypocet sance
- vlci doupe zacina: prichod = 0.4%
- medviedi doupe zacina: prichod = 1%
- vzorec pre bonus zo zlobrich jaskyni: prichod = 3 * prichod * (1 + pocet_samanov/10000)

co sa tyka toho predmetu, tak to nie je problem. Moze byt. Ale k trpaslikom by som ho nedaval (max do pokladne v dobyvani tam zbieraju vsetko), nech je mozno aj troska narocnejsie ho ziskat
Predmet:
Gobliní vozík: Multifunkční vozík do kterého lze uskladnit snad cokoliv. Jednotka získa +15% do poškození a +1 do obrany. Gobliní vzducholode získavají navíc +50% na množství paragánu.

A áno, gobilni ho dokážu priviazať aj na vzducholoď :lol:
User avatar
Hron
Posts: 881
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Buh - Ghoro

Post by Hron »

Děkuji za info k Pánovi šelem.
Nemyslím, že je třeba něco měnit, jen ten Nevěstinec překvapil, protože u ostatních, když je "všechny budovy" tak domobrana nevadí (a to i když ji může zbořit -> například klasický Vulkán). Ale nevěstinec u Ghora se dá získat lehce a že si člověk musí vybrat mezi OV a Pány šelem je dle mě v pohodě.


Vozík super, jen kde všude tedy půjde nalézt? Klidně může být těžší ho nalézt, ale zase by to mělo být uskutečnitelné. Osobně si myslím, že by mělo být podobně těžké najít jeho a Vulkánův ohnivý prapor.
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1464
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: Buh - Ghoro

Post by nezmar »

najdes ho v
* dobyvani -> pokladna a pevnost
* pleneni -> gnomi velkoddilna
* pustina -> gnomi dilna

percenta su zvacsa rovnake ako si navrhol

Kvoli tym gnomom stale rozmyslam ci ho nepremenovat na gnomi vozik a bol by tak spaty s gnomami a goblini by ho iba vyuzivali

Inak goblin_power uz zobrazuje v zobrazni klanovej armady a neviem ci ste o tom vedeli, ale goblin_power ubera na obrane (percentualne)
User avatar
Hron
Posts: 881
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Buh - Ghoro

Post by Hron »

Na "Gnomí vozík" bych ho klidně přejmenoval.

Když není u trpaslíků, tak bych mu možná trochu zvýšil šanci na nalezení.
2% - Gnómská velkodílna (Plenění)
1% - Gnómská dílna (Pustina)
5% Trpasličí pokladnice (Dobývání)
1% Trpasličí pevnost (Dobývání)

Dobývání -> hráč jde jen jednou, tak na tom se moc nenafarmí.
Gnómská dílna -> nabízí se jen v úzkém rozmezí, kde nečekám, že to bude někdo farmit.
Gnómská velkodílna -> nepamatuji si, že by někdy byla 100x dobyta a tak že padne 1-2 za věk je v pohodě.
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1464
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: Buh - Ghoro

Post by nezmar »

ok
User avatar
Hron
Posts: 881
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Buh - Ghoro

Post by Hron »

Říkám si, že by se hodilo vymyslet něco pro Gobliního hrdinu.

Je to unikátní jednotka, takže může nosit artefakty, ale je slabý.
Je výrazně slabší variantou generála, protože stejně jako on útočí až od třetího kola, ale nemá steč a má výrazně méně životů a i výrazně menší ostatní staty.

Je jasné, že jeho smysl je, že nese artefakt. Ale protože v dnešní době je ohnivý štít na každém rohu, tak se dá na hrdinu dát jen artefakt, který ho ochrání před ohnivým štítem, protože jinak nemůže do spousty bojů a nebo je to ztráta artefaktu.
Když vyjdu z toho předpokladu, že musí přežít ohnivý štít, tak se výběr artefaktů pro něj velmi sníží:
-> ohnivý bič: kvůli počtu životů vyvolá v podstatě zanedbatelné množství koulí (v té doby, kdy má hráč dost zlata na něj už je těch pár koulí nic)
-> ohnivá róba: dle mě jediné využití pro něj
-> Aetherova róba moci: ano, ta se na něm také vyplatí, ale tu má člověk spíše na střílejícím veliteli a sehnat dvě je už velký problém...

Jisté řešení tohoto problému by bylo dát Hrdinovi střelecký útok, nebo imku, ale to mi nepřijde jako zajímavé řešení. Myslím si, že když je to hrdina nějaké rasy a může být jen jeden (a nemá ho nikdo jiný), tak by si zasloužil něco speciálního, co by ho samotného učinilo silným a výjimečným. A pak by už ani nepotřeboval nějak chránit, protože by byl zajímavý schopností (něco jako jednorožec).


Otázka ale je, co pro něj vymyslet...


Vždy se bude jednat o schopnost (ne kouzlo), která ovlivní ostatní jednotky v armádě a bude mít omezení na rasu shodnou s rasou toho, kdo tu schopnost má -> Gobliní hrdina je goblin a tak to platí na gobliny. Pokud to pak použiješ třeba u nějakého démona, tak to bude platit na démony. Já si to dovedu představit třeba i u krále Vlků pro rasu "zvířata".

První co mě napadlo byla schopnost "inspirace", která by zvýšila statistiky jako Řev od Přízraků, s tím, že by to konstantě zvýšila o 10%. Ale to mi nepřijde zajímavé, či inovativní.

Druhá věc, která mě napadla bylo, že by dal ostatním "dav". Ale to je zase neskutečně silný, takže to hned i zamítám.

Třetím nápadem bylo vykradení předmětu "prapor krve" (na který jsem ve hře nenarazil, ale je na wiki) a tak dát hrdinovi schopnost "Povzbuzení krvelačnosti". Dá jednotkám +200% do steče a nastaví obranu na 1 (platí jen pro gobliní jednotky se stečí). Kdyby ten předmět se ve hře objevoval, tak by to příliš zajímavé nebylo, ale bez něj už to zajímavé být může.

Další nápad je trochu z jiného soudku a jde o inspirování se návazností rekrutu na armádu a to tak, že by Gobliní hrdina inspiroval nové rekruty a tak by zvýšil rekrut 2., 3. a 4. budovy o 20% (ovlivňuje to stejné jednotky jako Gobliní nevěstinec). Schopnost by se jmenovala třeba "Verbování" a podporovala by způsob fungovní Ghora (velký rekrut).

Až mě napadne něco dalšího, tak doplním.

PS: Když je takhle posilněn, tak bych i zvýšil jeho cenu na 10M.
User avatar
Hron
Posts: 881
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Buh - Ghoro

Post by Hron »

Make Ghoro great again...

Ghoro prošel už několika změnami a není na tom zdaleka tak špatně, jak někteří jiní, ale přesto má mnoho mrtvých jednotek, což je škoda a bylo by super, kdyby se to změnilo.

Problém bych rozdělil do dvou částí:
1) stará větev
2) univerzita

1) Stará větev
Zavedením nové větve ztratila staré větev na významu, protože nová je výrazně lepší.

Hospoda
Kdysi super budova, protože pomocí fanatiků a bomb šlo velmi rychle dát první město a pak dobývat Svobodná města. Ghoro zde totiž získal silný útok ve třetím kole, kterým prošel stěnu vesničanů ve městě, či hradby ve svobodném městě.
Nyní to plně zastanou vlci, kteří díky steči dají také velké dmg, ale navíc ještě přežijí.

Chrám ohnivé sekty
Pyromani jsou fajn, ale kvůli hodnotě jsou takový horší Arcimág ohně. Kdy ale stejně člověk, nyní chce Zlobří šamany, protože jsou zajímavější a v důsledku užitečnější. (a taky chce více pánů šelem)
Ohnivé koule dobře podporují množství útoků, ale protože útočí před výsadkáři, tak v lategame není jich útok už nějak významný.
Naopak šaman pak z mrtvých výsadkářů dělá duše, které význam mají.



Řešení
Protože nechci zatraktivnit starou větev zničením nové, takže změny se musí týkat jen staré větve.

Hospoda
Protože když má někdo fanatiky, nemá Pány šelem, tak bych se inspiroval jimi a přidal bych fanatikům schopnost "sebeobětování".

Schopnost: Sebeobětování
"Smrt X (počet zemřelých gobliních fanatiků při jejich sebevražedném útoku) inspirovala gobliní hordu k zuřivému útoku."
Gobliní jednotky ve tvé armádě získají do konce boje: +X% do zranění, +0,1X% do iniciativy, -X% do obrany.

Chrám ohnivé sekty
Pyroman je vlastně jen Arcimág ohně jen jiné rasy u jiného boha. Chápu to spojení, protože Ghoro pro Vulkána pracoval, ale Pyroman tak není zajímavá/unikátní jednotka. Proto bych zde navrhoval drsnější úpravu a to:
- přejmenovat budovu na Gobliní alchymistickou laboratoř
- mimo výroby pojízdných bomb také zdvojnásobuje rekrut fanatiků (je zajišťuje dostatek výbušnin pro fanatiky)
- nová schopnost budovy, pokud je postavená i Hospoda: Za 333 run ohně, 1000 Pyromanů, 1000 Fanatiků a 100 Pojízdných bomb se provede Velký experiment. (lze aktivovat opakovaně)
- předělat Pyromana

Goblin pyroman (nový)
Háže na nepřátele zápalné bomby a zásobuje vzducholodě výbušninami.
dmg 100, útok 20, obrana 4, iniciativa 4, druh útoku 2, životy 20, hodnota 500, schopnost: výbušný arzenál

Schopnost: Výbušný arzenál
Gobliní pyromani vybavili vzducholodě výbušninami a tím zvýšili jejich ničivou sílu. Zranění vzducholodí se zvýšilo o X%. (X = počet gobliních pyromanů)
Aktivuje se v prvním kole.

Schopnost budovy: Velký experiment
Uzavřeli se dveře Laboratoře a nikdo nesměl vstoupit dovnitř a to ani když se zevnitř ozývaly výbuchy, či z oken šlehal plamen.
Co přesně se uvnitř dělo není známo, víme jen, že po 666 hodinách se dveře otevřeli ven vyšlo 100 Pyromaních fanatiků se šíleným výrazem a každý z nich za sebou táhl malý vozík s něčím neznámým uvnitř.
Při pohledu na ně se celý dav, jenž se před laboratoří shromáždil, zase rychle rozutekl do všech stran.


Goblin pyroman fanatik
Rozmisťuje po bojišti výbušné pasti.
dmg 0, útok 0, obrana 1, iniciativa 5, druh útoku 4, životy 20, hodnota 10000, schopnosti: výbušné pasti, explozivní rozloučení

Schopnost: Explozivní rozloučení
Za každého zabitého GPF se vytvoří 5 výbušných pastí. (jeho sbírka munice -> pokud by sis s tím chtěl vyhrát, tak by to mohlo být "5 - počet kol boje")

Schopnost: Výbušné pasti
Gobliní pyromani stvořili X (počet gobliních pyromanů fanatiků) x Výbušnou past.
Schopnost se aktivuje před každým útokem (podobně jako Ohnivý déšť).

Výbušná past: dmg 1000, útok 30, obrana 0, iniciativa 10, druh útoku 1, životy 10, hodnota 1, schopnosti: sebevražedná, nepředvídatelnost, jedenkrát probíjí pokud zabije jednotku (jako ohnivá koule)
//Představuji si to tak, že GPF pobíhají po bojišti od začátku boje a rozmisťují pasti. Na začátku třetího kola, když k se začíná bojovat nablízko, tak se odpálí první dvě skupiny pastí (vytvořených v prvních dvou kolech) a pak na konci každého kola (3., 4. a 5.) se odpálí pasti vytvořené v daném kole. Pasti zasahují cíle náhodně s tím, ale, že preferují jednotky bojující na blízko (schopnost nepředvídatelnost).
User avatar
Hron
Posts: 881
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Buh - Ghoro

Post by Hron »

pokračování předchozího, ale kvůli délce rozděleno do dvou příspěvků...


2) Univerzita
V univerzitě jsou 4 jednotky, které mají obří výhodu, že se rekrutují instantně, ale zase na druhou stranu jsou celkem drahé, musí se klikat po jedné a v dnešní době jsou buď špatné, nebo k ničemu...

Gobliní exterminátor
Kdysi stával 2M a byla to super jednotka s jedinečnou schopností exterminace, která je velmi silná. Pak přišla Aetherova ledová hvězda, která tu schopnost má taky a k tomu navíc ještě dává velké dmg a je levnější. No a tak nyní stojí Exterminátor 4M... :D omlouvám se, souvislosti jsou trochu jiné, ale výsledný stav takovýto je...

Ano, Exterminátor má výhodu, že během jednoho kola jich člověk může mít nekonečno a to kolo ani nemusí odkliknout, kdežto hvězdy se rekrutují po jedné (dvou), ale to není dostačující výhoda, aby vyrovnala sílu jednotky.

Gobliní sabotér
Jak přesně funguje Sabotáž? Tak jak plyne z popisu na Wiki, tedy, že v prvním kole sníží jedné jednotce (která má největší hodnotu na jednotlivce?) zranění o počet sabotérů. Tedy jednotce se zraněním minimálně ve stovkách, obvykle v tisících, či někdy až desetitisících (což se u jednotek s největší hodnotou dá čekat) sníží zranění o počet sabotérů, který má každý hodnotu 10k a stojí 1M zlata, takže jich moc nebude. Takže dejme tomu jednotce se zraněním 10k snížíme armádou sabotérů o hodnotě 1M (a ceně 100M) zranění o 100. Hm... to není moc účinné.
Nebo funguje Sabotáž tak, jak je v simulátoru a to tak, že se snižuje při každém útoku (tedy nejen v prvním kole) a to jednotce na kterou útočí. To by už bylo lepší, ale znamenalo by to, že snižuje zranění jednotce sloužící jako štít. Tedy jednotce, která stejně není určena k tomu, aby dávala zranění. Takže ve výsledku to příliš nepomůže...

Gobliní patriacha
Ha! Jednotka s multimagií! Mohu zpomalovat, proklínat, či vyvolávat ohnivé koule! Super! ... a nebo, že by ne?
Ohnivé koule -> při porovnání s Argimágem ohně má patriarcha 125x vyšší hodnotu a kolikanásobně je dražší už radši psát nebudu -> s takovou těch koulí moc nebude...
Zpomalení -> ha, na tohle se to hodí -> střelecká jednotka, která zpomaluje -> jenže na to stačí jeden adál ta jednotka nemá smysl
Prokletí -> jo, dobrý, to se může hodit, jen prokletý kněz má 20x menší hodnotu...

Gobliní hrdina
ehm... viz nedávný příspěvek...


Make Ghoro great again...
Ať je Ghoro zákeřný skřet! Ať útočí tam, kde ho nikdo nečeká. Ať podvádí, sabotuje. Ať prostě hraje nečestně...

Gobliní exterminátor
Cena: 20M
Změněné targetování, kdy neútočí na jednotku dle celkového počtu životů, ale na živou/nemrtvou jednotku s nejvyšší individuální hodnotou.

-> uznávám, že to může být moc silné a tak ještě přidávám náhradní návrh:
Cena: 5M
Druh útoku 4
Změněné targetování, kdy neútočí na jednotku dle celkového počtu životů, ale na živou/nemrtvou jednotku s nejvyšším individuálním množstvím životů.

Gobliní sabotér
Cena: 5M
Druh útoku 4
zranění a útok: 0
Předělaná schopnost Sabotáž -> aplikuje se při každém útoku a snižuje zranění zasažené jednotce o X%, kdy X je počet útočníků, lze na 0.
Změněné targetování, kdy neútočí na jednotku dle celkového počtu životů, ale na jednotku s nejvyšším individuálním zraněním.

Gobliní patriacha
Cena: 1M
Druh útoku: 2
Hodnota: 1k
Místo multimagie, sjednocení všech těch tří magií.

Gobliní hrdina
Cena: 10M
viz nedávný příspěvek -> schopnost "Probuzení krvelačnosti": dá jednotkám +200% do steče a nastaví obranu na 1 (platí jen pro gobliní jednotky se stečí)
tarrant
Posts: 259
Joined: Mon 21. Sep 2015 17:42:30

Re: Buh - Ghoro

Post by tarrant »

Takový návrh možná je to blbost..
Goblini mi vždy připadali jako takový kutilové a nedají se kombinovat s jinými bohy, tak by mohli mít něco extra, co jiný bůh nemá.
V původní větvi předělat 4. budovu - Gobliní pyromani odešli do důchodu :D

nová budova: Gobliní výrobna katapultů - 4 (resp. 6) novch jednotek
- Gobliní pyromani se v důchodu nudí a tak posílají každých 10 kol gobliní pojízdno bombu
- nízký rekrut viz co bude následovat..
1. Gobliní Katapult - útok 5, obrana 1, iniciativa 1, dmg 35, druh útoku 3, životy 50, hodnota 50, drtivý útok 50%, neživá
- cena nevím, za ghora nehraju a na wiki není kolik stojí aktuální jednotky 4. úrovně ghora, abych to mohl nějak odhadnout..
2. po postavení gobliní dílny - techniky v gobliní dílně napadlo přidělat na katapult gobliního fanatika..
za X gobliních katapultů + X goliních fanatiků (+ X zlata)
jendotka: gobliní katapult střílející fanatiky
útok 0, obrana 1, dmg 0, druh útoku 3, životy 50, hodnota 250, schopnost - jednotka vystřelí v 1 a 2 kole gobliního fanatika
- jednotka: Letící gobliní fanatik - útok 20, obrana 1, dmg 200, iniciativa 1 (pokud by jí ovlivnilo nějaké zpomalení tak vyšší), druh útoku 3? (aby útočila v kole kdy byla vystřelena). životy 5, hodnota 50. schopnosti: glogální poškození (max 2 jednotky), nepředvídatelnost (gobliní fanatik doletí daleko :D ),drtivý útok 50%, živá, jednotka se po útoku zničí..
3. Po postavení gobliní vylepšené dílny - techniky v gobliní dílně napadlo přidělat na katapult gobliní pojízdnou bombu
za X gobliních katapultů + X pojízdých bomb (+ X zlata)
Gobliní katapult střílející bomby - útok 0, obrana 1, dmg 0, druh útoku 3, životy 50, hodnota 1500, schopnost - jednotka vystřelí v 1 a 2 kole gobliní (pojízdnou) bombu
- jednotka: Letící gobliní bomba - útok 30, obrana 5, dmg 10000, iniciativa 1, druh útoku 3, životy 50, hodnota 500, schopnosti: glogální poškození (max 2 jednotky),Drtivý útok 100%, neživá, jednotka se po útoku zničí
4. po postavení Gobliní velkodílna a dobytí chrámu ohně v dobývání,jestli by to bylo pro goblina splnitelné, ale mělo by být, ještěpřípadně vymyslím nějaký příběh (asi na téma menší spolupráce s Vulkánem)
"Pseudounikátní" jednotka Gobliní ohnivá Balista - cena (X počet katapultů) + 750 run ohně (konečně by o ně byl zájem) hráč by mohl mít více než 1ks
jednotka: útok 40, obrana 5, dmg 30k, iniciativa 1, životy 10000, hodnota 100k, druh útoku 3, neživá schopnosti: Slayer, multi útok 2, Ohnivý štít 10k

Vím že to vypadá, že by to zničilo to že ghoro má obří ztráty, ale pro to by výroba katapultů byla omezená, aby nemohl mít 10k katapultů střílejícíh fanatiky, u bomb to omezuje už samotný příchod bomb, případně by nohlo být potřeba i velké množství katapultů na ohnivou balistu, aby je hráč musel šetřit..
A nebo je to celé blbost, ale prostě jsem měl takový nápad :D
Post Reply