Balancovanie bohov

Vaše nápady, postrehy, návody a vlastne všetko čo sa týka samotnej hry :)
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: Balancovanie bohov

Post by nezmar »

pockam este chvilku ci sa niekto k tomu vyjadri, ak nie, tak to zmenime podla tvojho navrhu

ja osobne s tym nemam moc skusenosti. Ked tak hravam iba Dralgara a Vulkana, cize sa k tomu nebudem moc vyjadrovat

A Crinis by chcelo troska povylepsovat :)
žrout
Posts: 49
Joined: Mon 27. Jan 2014 14:49:55

Re: Balancovanie bohov

Post by žrout »

Neee! Jsem proti! Proč proboha zlevňovat wurma o mega a zdražovat flamekeepery o 100%???

To prostě nedává smysl. Nemusí se všechno rovnat, navíc těžko stanovit hodnotu jednotky podle její ceny, je to nesmysl.

Wurm umožní dobýjet neskutečně moc věcí beze ztrát, proto má tak velké pořizovací náklady. Je podle mě perfektně vybalancovanej. A zdražit flamekeepery o 100%? proč proboha? Už teď je těžký jako prase vulkána rozjet (od osady po první 2 flamekeepery) a tohle by ho ještě víc zanerfovalo.

Jsem jednoznačně proti návrhu. Zase se nemusí měnit všechno a balancovat pořizovací ceny je nesmysl, protože každá jednotka má specielní efekt.

Souhlasím s úpravou počtu vybavení kvůli odměnám z eventů (i to ale bylo v pohodě, byť lehce nefér, ale to je celé LOI). Jsem proti jakékoliv úpravě pořizovacích cen.

A crinis moc vylepšení nepotřebuje, dle mého názoru :) S novými předměty dostává nový rozměr ;)
Nepodezírej lidi ze špatných úmyslů, pokud to lze vysvětlit debilitou.
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Balancovanie bohov

Post by Hron »

Ehm - možná jsi to špatně pochopil.

VÝSLEDNÁ CENA ZŮSTANE VŽDY STEJNÁ
Změní se jen počet potřebného vybavení na jednu jednotku a aby zůstala cena zachovaná, tak se tomu uzpůsobí cena za jedno vybavení.

PS: U Wurma byl překlep, ale už na začátku toho příspěvku jsem psal, že ceny zůstanou stejné, tak to šlo odvodit, ale i tak se za to omlouvám. U Flamekeeperů ale překlep nevidím, tam je to v pořádku a cena se nemění.
PPS: Jinak ano, sleva Wurma o 1M a zdražení flamekeepera o 100% by byl nesmysl, to je mi jasné celou dobu, to vysvětlovat nepotřebuji, a to rozhodně navrhovat nechci...
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Balancovanie bohov

Post by Hron »

Nezmare budeš měnit ty počty vybavení?
(se zachování stejné výsledné ceny)
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: Balancovanie bohov

Post by nezmar »

na 90% ano

pokusim sa tiez vykompenzovat ludom straty, ktore pri tom update mozu pre niektorych nastat
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Balancovanie bohov

Post by Hron »

dodatek Ledová hydra
Aktuálně: 1M zlata a 1 runa nebes za 1 vybavení, na jednu hydru potřeba 1 vybavení
Navrhovaná změna: 1M zlata a 1 runa nebes za 3 vybavení, na jednu hydru potřeba 3 vybavení
(tzn.: stejná cena, jen změna 1 vybavení na 3)
Ripperman
Posts: 522
Joined: Fri 04. Jul 2014 15:29:00

Re: Balancovanie bohov

Post by Ripperman »

Hron wrote:Ten argument co jsi napsal mě taky napadl, ale nemyslím si, že je to jen o chytrosti.
Dreadd na stavbu jednotek nepotřebuje žádné runy, Vulkán bez run nepostaví nic. Oba pak dále používají zlato a obyvatele, v tomto se neliší. Liší se v těch runách. V runách, které Dreadd pak může použít do portálu, ale Vulkán je nemá.

A právě proto jsem si řekl, že bude lepší použít reálné armády a ne simulované, protože tohle jsou armády, které opravdu ve hře byli a ne jen něco ideálně připraveno v teoretické úrovni...

Ale dobře, jsem zvědavý, jak to dopadne, tak rozdělím armády:

Vulkán
- jeho jednotky:
1 x Generál starého impéria (AEthrova róba moci)
59,567 x Stínová ohnivá valkýra (Težká bojová sekyra)
3,113 x Stínová valkýra (Težká bojová sekyra)
800 x Ohnivý Fénix (Rytířský jednoruční meč)
1 x Flamekeeper Lord (Amulet Beznaděje)
20 x Stínový drak (Ghorova standarta s nabodnutou hlavou démona)
4,501 x Stínový Efreet (Ghorova standarta s nabodnutou hlavou démona)
345 x Stínový ohnivý drak (Ghorova standarta s nabodnutou hlavou démona)
315,349 x Stínový ohnivý medvěd (Tvrzené ocelové pláty)
28,090 x Stínový arcimág (Vulkánův ohnivý prapor)

- jednotky odjinud:
1 x Generál starého impéria (Ohnivá róba)
1 x Generál starého impéria (Ohnivá róba)
1 x Generál starého impéria (AEthrova róba moci)
1 x Generál starého impéria (Ohnivá dračí zbroj)
1 x Generál starého impéria (Ohnivá róba)
22 x Elfí lučištník
1 x Prokletý Obr (Prokletá kouzelnická róba)
251 x Ledový obr (AEtherův ledový prapor)
344 x Voják předsunuté hlídky (Kalich ohně)
8,125 x Renegád (Hůlka ohně)
20,425 x Hnijící vesničan (Hůlka ohně)
2,196 x Poloautomatická socha (Tvrzené ocelové pláty)

Dreadd
- jeho jednotky:
1 x Generál starého impéria (Ohnivá róba)
96 x Nemrtvý ohnivý kouzelník (Rytířský jednoruční meč)
324,743 x Ghúl (Totem krve)
1,153,301 x Kostlivec (Totem krve)
18,062 x Stín (Kalich ohně)
109,532 x Upír (Kouzelnická róba)
33,019 x Nemrtvý Druid (Prokletá kouzelnická róba)
1 x Dreaddův Vyvolený (Slonovinový luk)
77,473 x Lich (Dreaddův prapor smrti)
155,223 x Zombie (Tvrzené ocelové pláty)
94,418 x Nemrtvý ledový kouzelník (Dreaddův prapor smrti)
644 x Temný přízrak (Plášť Mucuse, krále toxických elementálů)
7,162 x Arcilich (Težká bojová sekyra)
298 x Zvěstovatel soudného dne (Dreaddův prapor smrti)
422 x Obří kostlivec (Tvrzené ocelové pláty)
2,805 x Nekromant (Prokletá kouzelnická róba)

jednotky odjinud:
5,009 x Ozbrojený vesničan
702 x Voják předsunuté hlídky
2,051 x Poloautomatická socha (Tvrzené ocelové pláty)
1,151 x Ohnivý Fénix (Ghorova standarta s nabodnutou hlavou démona)
382,645 x Hnijící vesničan (Pírko z anděla)
3 x Paladin Světla
901 x Starodávný Ent (Aetherův ledový prapor)
509,360 x Žebrák (Bronzové pláty)
1,000 x Otrok s kopím
363,650 x Otrok s oštěpy (Aetherův ledový prapor)
2,728 x Multinefunkční golem
1 x Černý lesní pavouk
263,800 x Otrok štítonoš
221 x Ledový obr (Aetherův ledový prapor)
1,622 x Ledový Přízrak
2,141 x Odpadlík
2,000 x Železnej pavouček
1 x Červený lesní pavouk
1 x Generál starého impéria (Ohnivá róba)


Když jsem dal do simulátoru jen jejich jednotky a 30x jsem to zkusil, tak Vulkán měl vždy ztrátu 100% a Dreadd nikdy nedosáhl ani 3%.
Tady máš vulcána s jeho jednotkami, když ho nestaví stoupa, ale optimalizuje svojí armádu stejně jako ten dreadd.
Strávil jsem s tím jen chvilku a rázem nemá dreadd ztráty nikdy menší jak 70%... Jinými slovy je po boji odepsaný i když vyhraje.
Jo a cc v 5. pokusu dostal dreadd na prdel a chcipnul komplet a vulcanovi jen 60% kdyz se spravne ozivovali fenixove. (viz priloha)

1 x Generál starého impéria (AEthrova róba moci)
24,567 x Stínová ohnivá valkýra (Težká bojová sekyra)
24,113 x Stínová valkýra (Plášť Mucuse, krále toxických elementálů)
100000 x Ohnivý Fénix (Vulkánův ohnivý prapor)
1 x Flamekeeper Lord (Amulet Beznaděje)
200 x Stínový drak (Ghorova standarta s nabodnutou hlavou démona)
10,501 x Stínový Efreet (Ghorova standarta s nabodnutou hlavou démona)
200 x Stínový ohnivý drak (Ghorova standarta s nabodnutou hlavou démona)
100000 x Stínový medvěd (Tvrzené ocelové pláty)
215,349 x Stínový ohnivý medvěd (Tvrzené ocelové pláty)
15,090 x Stínový mág (Vulkánův ohnivý prapor)
18,090 x Stínový arcimág (Vulkánův ohnivý prapor)
Attachments
Desktop.zip
vzhranz boj
(43.14 KiB) Downloaded 174 times
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Balancovanie bohov

Post by Hron »

Ripperman wrote: Tady máš vulcána s jeho jednotkami, když ho nestaví stoupa, ale optimalizuje svojí armádu stejně jako ten dreadd.
Strávil jsem s tím jen chvilku a rázem nemá dreadd ztráty nikdy menší jak 70%... Jinými slovy je po boji odepsaný i když vyhraje.
Jo a cc v 5. pokusu dostal dreadd na prdel a chcipnul komplet a vulcanovi jen 60% kdyz se spravne ozivovali fenixove. (viz priloha)

1 x Generál starého impéria (AEthrova róba moci)
24,567 x Stínová ohnivá valkýra (Težká bojová sekyra)
24,113 x Stínová valkýra (Plášť Mucuse, krále toxických elementálů)
100000 x Ohnivý Fénix (Vulkánův ohnivý prapor)
1 x Flamekeeper Lord (Amulet Beznaděje)
200 x Stínový drak (Ghorova standarta s nabodnutou hlavou démona)
10,501 x Stínový Efreet (Ghorova standarta s nabodnutou hlavou démona)
200 x Stínový ohnivý drak (Ghorova standarta s nabodnutou hlavou démona)
100000 x Stínový medvěd (Tvrzené ocelové pláty)
215,349 x Stínový ohnivý medvěd (Tvrzené ocelové pláty)
15,090 x Stínový mág (Vulkánův ohnivý prapor)
18,090 x Stínový arcimág (Vulkánův ohnivý prapor)
Nevěřím, že takovouto armádu v reálně hře dokážeš postavit.
Jednak potřebuješ nahodit 50M před rituálem a pak nahodit druhou část po něm, což dost sníží možnosti farmení.
A ty vážně počítáš s tím, že ten vulkán postaví 100k Ohnivých Fénixů??? Kde má sehnat 300k run ohně???

NE!
Tohle je naprosto nesmyslná armáda, kterou ve hře nikdy mít nebudeš!!!

PS: Dokud nepostavíš v reálně hře armádu, která by porazila reálně postaveného dreadda (ten v reálné hře byl), tak nějaké random výmysly rozhodně nebudu brát jako argument... promiň...

PPS: A i tenhle (dle mě nereálný) Vulkán v 80% případů prohraje (jak sám říkáš), takže bych ho nenazýval lepším jak Dreadd.
PPPS: Jo a také si nemyslím, že postavit tohoto Vulkána by bylo jednodušší jak toho Dreadda.
Ripperman
Posts: 522
Joined: Fri 04. Jul 2014 15:29:00

Re: Balancovanie bohov

Post by Ripperman »

I když fenixe vyhodiš uplně, tak dread i tak nebude mít ztráty nikdy pod 50%....
Vulcan s tímto složením jednotek (bez tech fenixu) ve hre už byl. Není to můj objev. S tažením orla jde postavit lib. kombinace jednotek před ritualem a i po něm. Fakticky ti stací mit v ali jednu crinisku a spoustu volného času....
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Balancovanie bohov

Post by Hron »

Ano, udělat si silné staky předem je samozřejmě dobrá taktika, ale dokázat to je už něco trochu jiného.

A pokud máš na jedné straně Dredda, který půl věku nehraje, protože jen farmí zásoby přes tažení a pak odtahá na konci a nahodí.
Na druhé straně máš vulkána, který půl věku nehraje, protože jen farmí zásoby přes tažení a pak odtahá na konci a nahodí.
A výsledek je takový, že vulkán chcípne a dreaddovi vezme 50%. Tak to značí, že je stínový vulkán lepší? Nebo vyrovnaný?

Ne, značí to, že je stínový vulkán slabší.

A protože ani Vulkán celý věk nic nedělá, tak ani ten Vulkán se pak znovu nenahodí a pokud Dreaddovi přežijí Přízraky, tak je jasným bezkonkurenčním vítězem...
Post Reply