Velitel klanu

Vaše nápady, postrehy, návody a vlastne všetko čo sa týka samotnej hry :)

Re: Velitel klanu

Příspěvekod nezmar » úte 15. kvě 2018 14:59:18

zatial len to co sam sposobi.

Ked tak sa moze upravit fungovanie magii, zato ze dokaze pouzit magiu moze dostat nejake XP ak to bude nutne

A ci sme dali malo talentov/vela to sa upravi casom. Uz len tym, ze sa moze zmenit konstanta na ziskavnaie XP alebo sa nastavy maximalny pocet talentov a hrac si bude musiet dobre rozmysliet kam tie svoje bodiky rozhodi (viac ich mat nebude)
Uživatelský avatar
nezmar
Administrátor
 
Příspěvky: 991
Registrován: pon 27. led 2014 9:42:38

Re: Velitel klanu

Příspěvekod Hron » úte 15. kvě 2018 15:20:30

Jo no, může potřebovat více/méně zkušeností, může hůř/lehčeji získávat zkušenosti, může mít strop v talentech, může mít levnější/dražší schopnosti, ... vše tohle lze upravit jednoduše a samozřejmě bude potřebovat to vyzkoušet v praxi

Už se na to, jak to bude fungovat, hrozně těším a jsem zvědavý, jak se nám podařilo odhadnout ceny schopností a jejich sílu.
Uživatelský avatar
Hron
 
Příspěvky: 182
Registrován: pon 08. úno 2016 18:16:11

Re: Velitel klanu

Příspěvekod nezmar » čtv 17. kvě 2018 12:01:39

rozmyslam ako nahodit kolko bude dostavat velitel skusenosti za cely boj.

Napadlo ma, ze by to bolo rozdelene na viac podmienok:

bude sa utocit na Chram Zivota - hodnota cca 40 000

1. ak je obranca extremne slabsi ako utocnik, tak by velitel ziskaval 0.01% z celej hodnoty -> chram by mu daval neskor iba 4 bodiky
2. ak je obranca slabsi ako utocnik, tak by velitel ziskaval 0.1% z celej hodnoty -> chram by daval 40 bodov
3. ak je obranca silnejsi ako utocnik (utoci sa na silnejsie eventy - hodnotovo), tak by velitel ziskaval 0.1% z celkovej hodnoty + 0.2% z rozdielu hodnot
cize ak by tam isiel z 20k armadou a porazil by chram zivota tak by ziskal 40+40=80 bodov

len bude treba sa pohrat s koeficientom pre levelovanie a zakladom pre level, pretoze teraz by v nejskorsej fazy hraci dostavali mega odmeny. Pri 4M superovi by aj tych 0.1% predstavovalo 4000 bodov :(

Momentalne je levelovanie nastavene na:
zaklad pre level = 2000;
koeficien = 1.5

dalsi level: ( koeficient ^ level) * zaklad

cize v reale na dany level treba:
1 -> 2.000
2 -> 3.000
3 -> 4.500
4 -> 6.750
5 -> 10.125
6 -> 15.188
7 -> 22.781
8 -> 34.172
9 -> 51.258
10 -> 76.887
11 -> 115.330
12 -> 172.995
13 -> 259.493
14 -> 389.239
15 -> 583.859
16 -> 875.788
17 -> 1.313.682
18 -> 1.970.523
19 -> 2.955.784
20 -> 4.433.676
Uživatelský avatar
nezmar
Administrátor
 
Příspěvky: 991
Registrován: pon 27. led 2014 9:42:38

Re: Velitel klanu

Příspěvekod Hron » čtv 17. kvě 2018 12:20:14

Teď uplynula 1/4 věku.
Dejme tomu na konci věku by mohlo být fajn, kdyby měl velitel kolik? Průměrně 80 talentů?
Bylo by fajn, kdyby měl +- lineární růst.

Pokud tyto předpoklady platí, tak teď by se měl pohybovat kolem 20 talentů, takže potřebuje kolem 4M zkušeností na další talent a u toho mi nepřipadá těch 4000 bodů za jeden boj tak mimo...

Spíše bych opačně zvýšil počet bodů které získá za udělení zranění možná až na 100% (místo 10%).

PS: Počet zkušeností chápu tak, že na zisk prvního bodu potřebuji 2000, na zisk druhého 3000, takže hrdina potřebuje mít v tu chvíli 5000 získaných zkušeností od začátku hry, aby měl 2 talenty.
Uživatelský avatar
Hron
 
Příspěvky: 182
Registrován: pon 08. úno 2016 18:16:11

Re: Velitel klanu

Příspěvekod nezmar » pát 18. kvě 2018 14:24:52

ano, chapes to spravne. Na prve 2 talenty potrebuje 5000 XP
Uživatelský avatar
nezmar
Administrátor
 
Příspěvky: 991
Registrován: pon 27. led 2014 9:42:38

Re: Velitel klanu

Příspěvekod Hron » pát 18. kvě 2018 18:04:39

V tom případě je to opravdu neskutečně moc zkušeností v poměru s tím jak se nyní získávají.

Aktuálně si myslím, že systém získávání zkušeností tak jak jsi psal + zvýšení počtu zkušeností za zranění (aby to mělo také význam a nehrála hlavní roli jen hodnota armády), by mělo být rozumné.

Takže sumace:
potřebný počet zkušeností na talenty: stávající
zisk zkušeností dle zranění velitele: 100%
zisk zkušeností dle poražené hodnoty:
1. ak je obranca extremne slabsi ako utocnik, tak by velitel ziskaval 0.01% z celej hodnoty -> chram by mu daval neskor iba 4 bodiky
2. ak je obranca slabsi ako utocnik, tak by velitel ziskaval 0.1% z celej hodnoty -> chram by daval 40 bodov
3. ak je obranca silnejsi ako utocnik (utoci sa na silnejsie eventy - hodnotovo), tak by velitel ziskaval 0.1% z celkovej hodnoty + 0.2% z rozdielu hodnot - maximálně však 0.2% celkové hodnoty

dodatek o té maximální hodnotě je tam proto, protože například Spolek mocných se v podstatě vždy dobývá menší armádou a rozdíly tam bývají opravdu velmi velké - například teď jsem to dobýval armádou 0,8M a tam bylo 8,3M

I když dodatek:
Pokud se budou zkušenosti za hodnotu poražené armády dávat takto odděleně dle síly útočníka, tak to bude opravdu velmi zvýhodňovat ty, kteří poctivě pro každý boj budou minimalizovat armádu a to i tím stylem, že nejen budou vybírat které jednotky budou útočit, ale i kolik jich bude. Ano, má to něco do sebe a bude to odměňovat důslednější hráče, ale zase na druhou stranu mám strach, aby se to nestalo "moc otravným prvkem", který uškodí popularitě hry.
Tady těžko říct co bude lepší, ale za sebe jsem pro "jednodušší (línější) variantu", kdy by se prostě dávalo konstantně 0,1% a neřešil se poměr hodnot.




Jde o to, že teď se ty zkušenosti opravdu získávají pomalu.
Provedl jsem takové rychlé pozorování a vyšlo mi z něj, že mezi klany jsou velké rozdíly, protože jak je výsledné udělené zranění závislé od předzvěsti, tak hodnoty hodně lítají (například klan, který měl po 1300 odehraných tazích uděloval v boji dvojnásobné zranění jak po 1700 odehraných tazích) a stejně tak hraje velkou roli do čeho útočí, ale i tak alespoň základní představu to dát může...

Pozoroval jsem 5 po sobě jdoucích bojů a zprůměroval jsem v jakých to bylo tazích a jaké dávali průměrné zranění:
tahů -> zranění
642,2 -> 49
1019 -> 93,8
1257 -> 146
1474 -> 205
1497,8 -> 104,2
1659,6 -> 140,8
1756,8 -> 144,2
1810,8 -> 103,8
1919,4 -> 324,4
1934,4 -> 238,2

Pokoušel jsem se to proložit nějakou funkcí, ale to se mi (jak jsem očekával) nepovedlo tak, aby byla rozumná přesnost - nejblíže tomu bylo: zranění = 0,019 * tahy ^ 1,2228 (R2 = 0,6242)
Nepřesnost je velká, ale nic lepšího nemám, tak to použiji a budu předpokládat, že velitel útočí každý tah (dost nereálné) a bude pokaždé útočit třikrát (taky nereálné) - obě podmínky maximalizují zisk zkušeností.
Výsledek:
bez započítaných talentů přehled, při kolika odehraných tazích je získá:
odehrané tahy -> celkem získané zkušenosti
463 -> 2004 (tzn.: první talent při splnění těchto ideálních podmínek získá až v cca 1/15 věku)
686 -> 5011
907 -> 9510
1148 -> 16257
1422 -> 26397 (5. talent)
3704 -> 226768 (10. talent)
9241 -> 1747798 (15. talent)
tzn.: pokud by do ničeho nevrážel talenty (nebo jel magickou cestu), tak za celý věk nedostane ani 15 talentů (a to měl ideální podmínky)
Talenty samozřejmě pomohou, ale taky v reálu nebojuje každý tah a každé kolo...

Nevím jakou máš představu ty, ale já bych se to opravdu snažil ladit na to, aby velitel získával v průměru získával za věk cca: celkem talentů = max tahů za věk / 100 a toho teď rozhodně nedosahuje...
Naposledy upravil Hron dne ned 20. kvě 2018 0:42:29, celkově upraveno 5
Uživatelský avatar
Hron
 
Příspěvky: 182
Registrován: pon 08. úno 2016 18:16:11

Re: Velitel klanu

Příspěvekod Hron » sob 19. kvě 2018 9:12:25

nezmar píše:momentalne je to v hre, tak ze jednotka moze mat iba jednu magiu daneho druhu.
Cize jednu magiu svetla, jednu magiu smrti, jednu magiu zeme, jednu magiu zivota, ...

pretoze ma priamo nastavene
magia_svetla = 3;
Je to jedna premenna a teda nie je mozne ich mat viac. V pripade, ze jednotka ziska magiu s predmetu tak sa prepise uz stavajuca magia novym cislom (ak existuje)


Tohle jsem pochopil tak, že mohu mít zároveň magii světla i magii ohně.

Tak proč, když jsem dal Světlonoši Ohnivou róbu, tak jsem přišel o magii světla?
Kvůli tomu jsem plenění, které dávám beze ztrát nedal a ještě dost bolelo...
(vyvolal Meteorit, ale už neposílil vojáky -> přišel jsem o steč...)
Uživatelský avatar
Hron
 
Příspěvky: 182
Registrován: pon 08. úno 2016 18:16:11

Re: Velitel klanu

Příspěvekod Hron » ned 20. kvě 2018 10:32:14

Po debatě s kamarády v alianci sepisuji kompletní výčet navrhovaných změn a úprav:

1) Grafické úpravy
- odstranit "II" z názvů schopností (jedná se o Mistr boje, Výcvik v síle, útoku a odolnosti - nemá to tam co dělat)
- zavést v přehledu armády barevně napsané "+" u velitele, které ukazuje jaké má aktuální bonusy do statů ze schopností
- do levého dolního rohu ikonky schopnosti napsat číslo, které bude říkat kolik ta schopnost stojí Talentů (napravo dole je stupeň, tak nalevo bude cena -> bude se moci s tím počítat při plánování postupu)

2) Úprava schopností
- Klamné pohyby zlevnit na 5 talentů (důvod je ten, že nejčastěji tím bude oslabovat štíty a tam jejich zranění nehraje významnou roli)
- zavést i ty late game schopnosti (ok, tohle je můj osobní dodatek, o nich jsme se nebavili)

3) Úprava zkušeností
základ pro level = 3000
koeficient = 1,5
zisk ze zranění = 100%
zisk z hodnoty poražené armády = 0,1%


(dodatečně zvýrazňuji barevně, aby se to neztrácelo v ostatních příspěvcích, neboť to obsahuje konkrétní návrh...)
Naposledy upravil Hron dne pon 21. kvě 2018 13:48:24, celkově upraveno 1
Uživatelský avatar
Hron
 
Příspěvky: 182
Registrován: pon 08. úno 2016 18:16:11

Re: Velitel klanu

Příspěvekod davidus » pon 21. kvě 2018 12:19:14

Hlavně to už chce zavést ty XP z hodnoty poražené armády, a je skoro jedno jak :D Teď má hrdina stejně XP při porážce 6M armády ve stínech jako za solo vyčištění silnější vesnice. :D
davidus
 
Příspěvky: 18
Registrován: stř 24. zář 2014 18:21:07

Re: Velitel klanu

Příspěvekod Momaro » pon 21. kvě 2018 12:57:46

davidus píše:Hlavně to už chce zavést ty XP z hodnoty poražené armády, a je skoro jedno jak :D Teď má hrdina stejně XP při porážce 6M armády ve stínech jako za solo vyčištění silnější vesnice. :D


Ty expy by se měly pořešit spíš až na konci věku, až bude možné podat lepší feedback.
Zatím mi přijdou ty první lvly tragické, protože velitel útočí až ve třetím kole a nemá žádnou dmg (dnes jsem šel katakomby s 1,7M armádou a dal jsem 5,7M armádu a velitel dostal +7XP, jen kvůli tomu, že si bouchl jednou a ještě do stínů :mrgreen: ).
Na vyšším lvlu, kdy velitel útočí už od prvního kola, má daleko větší dmg a ještě multiútok nebo slayer se bude levlit zase moc rychle.
Možná by se mělo začínat na lvlech v řádu stovek XP a navyšovat geometrickou řadou místo aritmetické. Později se nejspíš stane, že je potřeba 50k XP na lvl a vojevůdce dostane za jeden boj +10k (4x multi útok od prvního kola se slayerem a třeba +300% dmg výbava).
Momaro
 
Příspěvky: 28
Registrován: pon 08. úno 2016 19:39:18

PředchozíDalší

Zpět na Hlavná diskusia

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků

cron